Online reading:

web stats

21 Σεπ 2007

Νυχτερινα μουρμουρισματα



Εχω καμποση ωρα που γυρισα απο μαθημα τανγκο.

Μαλλον αρπαξα κρυωμα τις προάλλες στο νοσοκομειο.Φτερνίζομαι και υπαρχει καταρροή.
Κατσε να σου δωσω μια μικρη εικονα,το πως ημουν τα βραδυα στο νοσοκομειο.
Καθισμενη σε καρεκλα( την πρωτη βραδια,την δευτερη ειχα βαλει μια δευτερη καρεκλα για τα ποδια μου),να εχω τον νου μου στον μικρουλη μιας και η μαμα του ηταν χωμα στην κυριολεξία.
Απεναντι μου να εχω το κλιματιστικο και την διπλανη ασθενη που ειχε γεννησει με καισαρική,να το λειτουργει καθε λιγο και λιγακι,ενω στην πλατη μου να ειναι ανοιχτο το παραθυρο και να μπαινει υγρασια.
Τωρα σαφως αν ειναι κρυωμα,πρεπει να αποφευγω τον λιλιπούτειο Δημητρη γιατι ειναι λιγων ημερων οποτε δεν εχει αντισωματα.

Περιεργη μερα η σημερινη με εκνευρισμους,κουραση και με ρομαντική καταληξη .

Με πηγε ο καλος μου στο νοσοκομειο το πρωι για να βοηθησω τα παιδια με το μαζεμα αλλα και να δω και την δευτερη αδυναμια μου.Τον μπεμπη.Την πρωτη την ξερετε γιατι συνεχεια μιλαω για εκεινον χεχεχ.
Περιττό να σας πω βεβαια πως την προηγουμενη βραδυα ημουν και εγω αλλα και εκεινος κομματια,οποτε μετα απο το λαχταριστο και νοστιμοτατο κινεζικο,πεσαμε στο κρεββατι και...μας πηρε και τους δυο ο υπνος.Καλο ε;
Μετα απο δυο μερες που ειχαμε να βρεθουμε..ριξαμε καααατιιιι υπνους,μα στην συνεχεια το χαλασα,ζητωντας του να με γυρισει σπιτι για να μη μουρμουρανε οι γονεις.
Σας τα εχω ξαναπει αυτα περι μουρμουρας.Αυτο που μου την σβουριξε δε,ηταν οταν η μαμα μου ειπε πως εκανα κακα που ξυπνησα για να γυρισω σπιτι..Τς τς τς..Αρες μαρες κουκουναρες..τεεεεσσσπααα.
.
Και που λετε παω στο νοσοκομειιιοοο.
Μολις μπηκα στο δωματιο ολοι ηταν σε εγρηγορση.
Η νυφη μου με το που με ειδε βαλε τα κλαματα γιατι ειχε περασει η παιδιατρος και την φρικαρε,ο αδελφος μου να εχει αγχος με το εξιτηριο κλπ.

Εν τω μεταξύ,και η διπλανη κοπελα ετοιμαζοταν να φυγει παροτι επρεπε να μεινει λογω καισαρικής αλλη μια μερα.
Για να μην μακρηγορώ αυτη την στιγμή ο μπεμπης ειναι στο σπιτι του και συνεχιζει να ειναι λιχουδης.
Να μη χορταινει το γαλα και να μην κανει τιποτε αλλο απο το να κοιμάται.
Θα μου πειτε μα αυτη ειναι η δουλεια του μωρου,μαμ κακα και νανακια.Ελα που ομως στο νοσοκομειο ηταν ολο ουαουα και να σου η πιπιλα να σου το κουνημα για να ηρεμήσει.
Με το που πηγε σπιτι,βρηκε την ηρεμια του το κοπελι.
Ουτε φωνες,ουτε αλλα ουαουα απο αλλα μωρα.

Ολα ειναι μια χαρα και εγω φτερνιζομαι,ακομα και τωρα που γραφω αυτες τις γραμμες.
Γρρρρρ!!!
Τωρα βρηκα να συναχωθω γμτ;
Γρρρρρ!!!
Το καλο ειναι πως την ωρα του τανγκο δεν ρουφουσα μυτη,αν και φταρνίστηκα μια φορα,ή μηπως δυο;Χμ!

Αυριο θα εμφανιστει ο συλλογος φιλων αστρονομιας κρητης στην ΝΕΑ τηλεοραση κατα της οκτώ το απογευμα.Θα ειμαι πισω απο τις καμερες μιας και πιστευω πως δεν εχω κατι να προσφερω μπροστα,ειμαι του backstage,ασε που φοβαμαι μη με ρωτησει κατι και κομπλαρω.Κλασσικά.
Για οσα συμβουν μετα την παρουσιαση θα αναφερθω σε νεα αναρτηση.Εχουν γενέθλια φιλοι μας και δεν ξερω ακομα τι θα παιχτεί .

Γιατι ποναει η μεσουλα μου;
Ισως να ειναι απο τον χορο.
Λες να πονεσουν και τα κοκαλα μου;
Χμ αυτο δεν θα ηταν καλο.
Γρρρρ!!!
Ταπηροκρανιαση.

Συν της αλλης εμαθα οτι ο Μιλτος (βλεπε Μακριδης) επιτελους ξαναγυρισε στην τηλεοραση με τηλεπαιχνιδι που ονομαζεται "Ταυτοτητα".
Εγω προσωπικα,θα τον ηθελα παρουσιαστη σε εκπομπη που να αφορα το διαδυκτιο και τις νεες τεχνολογιες μιας και ειναι καλος γνωστης αυτων των πραγματων αλλα μαλλον δεν το εχει σκεφτει κανενας ακομα για να του το προτεινει.
Δεν μπορειτε να φανταστειτε τι γνωσεις εχει.
Ο ανθρωπος αυτος ενημερωνετε συνεχως και ειναι μεσα σε ολα.
Αναρωτιεμαι γιατι τον θελουν και τον βαζουν στα τηλεπαιχνιδια.
Και καλα οκ πες πως ετσι γουσταρουν,ας φτιαξουν βρε παιδι μου ενα τηλεπαιχνιδι με βαση τις τεχνολογίες,το διαδίκτυο κλπ.
Λειπουν τετοιες εκπομπες και ειναι κριμα ,οταν υπαρχουν τοσα τηλεσκουπιδια (βλεπε reality shows).
Παντως σε γενικες γραμμες το προγραμμα των καναλιων δεν εχει και πολλες αλλαγες.
Ολοι εχουν τα ιδια τις ιδιες ωρες,με τα ιδια ατομα απλα σε αλλα καναλια.
Λειπει η προτοτυπια και η φρεσκαδα.
Προωθουν "τα νουμερα" μεσα απο ειδησεις κουτσομπολιου και τους ανεβαζουν στα ουρανια ενω δεν αξιζουν μία,(βλεπε Βερα Λαμπρου και ομοιες της,μοντελες που καβαλησαν καλαμια(απο ποια μερια δεν ξερω) etc)
Ευτυχως εχω τοσα πολλα να κανω φετος τον χειμωνα,που αντε να παμε κανενα σινεμαδακι και να δουμε κανενα ντιβιντι χουχουλιαζοντας με τον καλο μου.

Πωπω περασε η ωρα και εχω να βρασω λιγη μαλοτηρα μπας και σταματησει η μυτουλα μου να σουρώνει.Ατιμη υγρασια...

Σας φιλώ σταυρωτά..

Καλο μας βραδυ :*

6 σχόλια:

manosantonaros είπε...

Ρε παιδί μου, κάτσε και λίγο... ε?

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

1.ΡΑΚΟΜΕΛΟ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ ΜΕ ΚΑΥΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΜΕΝΤΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΡΑΒΑΣ ΤΖΟΥΡΕΣ(ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!)
2.ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΘΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΑΣΑΖΑΚΙ ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΛΑΔΙ(ΘΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ)
3.ΒΡΕΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΩΣ ΣΤΗΡΙΓΜΑ(ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ),ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΛΙΓΟ...ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ(ΩΣ ΑΝΤΡΑΣ ΟΜΙΛΩ)
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Περιπετών είπε...

Περαστικά Ευγενιώ και καλό μας χειμώνα:) και να χαίρεσαι και τ'ανήψι

Shades είπε...

Συμφωνώ σε όσα λες για την TV όπως και για την γνώμη σου για τον Μίλτο Μακρίδη.
Άκουσα κάτι για τανγκό και ζήλεψα.. πρόσφατα πήγα σε μια βραδιά (milonga) και μαγεύτηκα.
Καλημέρα καλή Κυριακή

SilentSoul είπε...

@peripetwn se eyxaristw hdh eimai poly kalytera..na nai kala to filaraki sou pou me prosexei ;)

@shades kalh vdomada na exoume.kai an exei skonta sou kamia sxolh xorou pare thn kalh sou kai grafteite.Einai yperoxh ais8hsh kai 8a ksefygete apo thn kathimerinothta gia ligo.

Ta filia mou kai sorry gia th mh ellhnikh grafh mou alla to plhktrologio mallon 8elei mpataries ;)

SilentSoul είπε...

@fantasioplikte nomizontas pws ou apantisa,den se anafera stho proigoymeno sxolio.Thn sygnwmh mou:)
Se eyxaristw gia tis symboules sou.To rakomelo einai to kalytero farmako ka8ws kai ta kaftera faghta.Kseboulwnoun ta panta.
Bebaia o kalos mou eixe kalyterh idea.Phge kai mou phre spray gia thn myth kai ola einai cool now.Sxedon perdiki an kai arxise vixalaki.Mexri ayrio 8axei fygei kai ayto.
Kalh vdomada sou euxomai :)