Online reading:

web stats

14 Σεπ 2007

Ανακατες πρωινες σκεψεις

Δεν ξερω τι με γοητευει πιο πολυ.

Η ζωη ή η δημιουργια μιας.

Το καθε ενα εχει την δικια του μαγεια,τις δικες του στιγμες.

Σε δυο μερες και συγκεκριμενα την Κυριακη θα ερθει στον κοσμο μας το ανιψάκι μου.
Εχει βολευτει στην κοιλιτσα της μαμας του που ενω κανονικα θα επρεπε να ειναι ηδη μαζι μας απο χθες,αυτο καθεται εκει μεσα.
Λες να εχει διαιστανθει την καταστροφη που υπαρχει εξω;
Ο αδελφος μου μπαμπας.Περιεργη αισθηση.
Μεγαλωνουμε..
Αλλαζουν πραγματα στην πορεια του ταξιδιου μας στην Γη.
Ισως και εγω του χρονου να ειμαι μαμα.Γουαου..ανατριχιασα στην σκεψη.
Καποιες φορες βλεποντας κατι παιδακια,με πιανω να αναρωτιεμαι ποτε θα κανω δικα μου και πως θα ειναι,αν θα τα καταφερω,αν θα ειμαι καλη μαμα,αν θα συνεχισω να ειμαι και εγω παιδι μαζι του.
Ακουω την νυφη μου να λεει,αντε να κανεις του χρονου και εσυ ενα για να παιζει με το δικο μου,και μου ακουγετε οικειο.Μεγαλωνω..
Δεν ειχα μπει σε διαδικασια ,ουτε να ψαχνω τον ενα που θα ειναι τα παντα και φιλος και εραστης και κολλητος και συντροφος,αλλα να που βρεθηκε και ειναι στην ζωη μου.
Δεν ειχα μπει στη διαδικασια της οικογενειας,αλλα σιγα σιγα λες και καποια δυναμη κινεί τα πραγματα σε μια σειρα,με βαζει στο τριπακι της δημιουργιας.
Πιστευα πως ειμαι αρκετα περιεργος και παραξενος ανθρωπος,που κανενας δεν θα με αντεχε για το υπολοιπο της διαδρομης,μα κοιτα που τελικα διαψεύστηκα.
Ειχα την εντυπωση απο αλλες σχεσεις,μιας και εκεινες μου το απεδειξαν,πως δεν ξερω να αγαπαω και να το δειχνω,πως δεν θα μπορω να λεω την λεξη σ'αγαπω χωρις να φοβαμαι,πως δεν θα μπορουσα να εμπιστευτω αντρα και κυριως να φανταστω μια ζωη με εναν.Ευτυχως και εκει ημουν λαθος.
Εκανα πολλα λαθη τα οποια δεν θα τα αλλαζα γιατι απο αυτα εμαθα
Οσο περνάει ο καιρος,αρχιζει να μου αρεσει ολο ενα και περισσοτερο αυτη η διαδρομή και ας με φοβιζει που καποια στιγμη θα τελειωσει και θα γυρισω εκει απο οπου ηρθα.Το τελος το γνωριζουμε απλα γιατι ειναι αναποφευκτο,την πορεια ομως την αγνοουμε κανοντας την πιο exciting,απροβλεπτη.Σιγουρα θα εχει τα ups and downs της αλλα all will be part of the journey,isnt that right;
At least ας την ξεζουμισουμε,ας την ζησουμε οσο καλυτερα γινετε.
Its only for once.
Its only for us.
For me.
For you.
For our children.

Tata..

7 σχόλια:

ΑΔΟΛΕΣΧΗΣ είπε...

Καλησπέρα,

Δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο χαρούμενο με κάνουν αυτά που διαβάζω. Πάντα πίστευα ότι αξίζεις τα καλύτερα και να που επιτέλους έρχονται.
Πάντα τέτοια και του χρόνου με ένα νινί.

Να περνάς καλά.

SilentSoul είπε...

Λευτερη μου :) καταλαβαινω:*

Unknown είπε...

Τελείωνε γρήγορα με τη σχολή γιατί στο ελληνικό πανεπιστήμιο δε σε λυπούνται και με κοιλιά...

SilentSoul είπε...

Kale mou karpidi
Exw dyo xronia akoma mexri to ptyxio.
Den 8elw na me lyph8ei kanenas.An katsei paidi,an leme,safws kai 8a diakopsw.Katse prwta na pantreytw de:P biastike:P blepeis kanenan na biazetai?:P
Alla to ptyxio 8a to parw kapoia stigmi o kosmos na xalasei:) den ta paratw eykola..
To exw apodeiksei sto parel8on:)
Maxitria:)

Kiss

zero2one είπε...

Για τη Ζωή (Με το προηγούμενο ποστ που ανάφερες το Θηβαίο, μου θύμισες αυτό):

Ζωή, Ζωή
σ' αγαπώ τόσο πολύ
γιατί νόημα δεν έχεις
κι ας ψάχνω ο έξυπνος χρόνια να
βρω το κλειδί σου
Σ' ακολουθώ
σαν του ανέμου το ουρλιαχτό
και κυλιέμαι μαζί σου
σε κλείνω στις χούφτες μου πριν
οι θεωρίες σε σκορπίσουν

Όσο διαρκούν οι στιγμές, διαρκείς φευγάτη κι εσύ
σαν τον κλέφτη
σε καμία ιδέα δε χωράς και
ο κάθε Θεός τόσο στενός σου πέφτει

Ζωή, Ζωή στα παιχνίδια σου η αρχή και το τέλος
του κάθε φανατισμού που με καίει
με τρώει και με σώνει
στων φίλων μου τις ανάσες ακουμπώ
κι είναι μάλλινο ρούχο η χαρά τους
για να μην κρυώνω καθώς ξημερώνει

Δυο χιλιάδες κρύσταλλα εγώ
και όσο μ' αγαπάς μια κλωστή με κρατάει
οι διαφορές μας βροχή κοίτα στις σταγόνες
της πως ο έρωτας μας κυλάει

Ζωή, Ζωή σε μισώ τόσο πολύ γιατί
ασήκωτη γέρνεις στην πλάτη μου
ενώ μπρος στα μάτια μου μοιάζεις με στάχτη
Ζωή γλυκιά να σου δώσω μια σπρωξιά
στο κενό μου να πέσεις
μα πως μετανιώνω σαν φτάνεις
γυμνή εκεί στην άκρη

Θέλω να σε πάρω αγκαλιά,
ψέματα καινούργια να εφεύρω πάλι
και σε μια γωνιά εγώ κι εσύ
σαν δυο κολλητοί να πιούμε απ' το ίδιο μπουκάλι,
Ζωή, Ζωή..

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα γράφεις Ευγενία! Η ζωή πραγματώνεται και μέσα από την αγαπητική σχέση του άνδρα με τη γυναίκα μέσα στον γάμο. Ο δρόμος που οδηγεί στον αληθινό γάμο και στην αγάπη είναι, πιστεύω, η αγαπητική αυταπάρνηση. Ο γάμος τελικά υποστασιάζει την αγάπη.
Άντε, και στα δικά μας!

BILL

SilentSoul είπε...

Σας ευχαριστω ολους για τα σχολια σας.
να ειστε παντα καλα :)