Online reading:

web stats

11 Σεπ 2007

11 Σεπτεμβριου 2001-2007

Μπορεί στην Ελλάδα να ασχολούνται με τους "Ψηφίστε με και ΘΑ..",μπορει στην Ελλαδα να υπαρχει σοβαρη οικολογική καταστροφη λογω των φετινών πυρκαγιών,μπορει στην Ελλαδα να ξεκινανε τα σχολεια,στην Αμερική ομως σαν σημερα πριν εξι χρονια σκοτωθηκαν απλοι ανθρωποι.
Έξι χρόνια έχουν περάσει από τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ.
Οι επιθέσεις αυτές στους δίδυμους πύργους του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου στη Νέα Υόρκη και στο Πεντάγωνο, στην Ουάσιγκτον, πέρα από το ανθρώπινο δράμα δεν άλλαξαν μόνο τις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά επηρέασαν ολόκληρο τον πλανήτη.

Εισαγωγή κάπως περίεργη για να ξεκινήσω να γράφω τα νέα μου και τις δραστηριότητες μου.
Ξύπνησα αλαφιασμένη κοιτώντας το ρολοϊ.
Επτα και εικοσι το πρωι.
Ειχα βαλει ξυπνητηρι για της εννια μιας και ειχα κοιμηθει πολυ αργα.

Εγραφα μαθημα,ετσι νομιζα,οποτε απο χθες ημουν σε υπερδιεργεση μηπως και ειχα ξεχασει να διαβασω κατι σημαντικο,μηπως μου ειχε διαφυγει κατι.
Και τι που ημουν προετοιμασμενη.
Ποτέ δεν εισαι αρκετα προετοιμασμενος σε εξεταστική,ειδικα οταν ο τροπος βαθμολογιας εξαρτάτε απο το πόσο θα εκτιμήσει ο καθηγητης την προσπαθεια σου.Μου εχει τυχει μαθημα,να εχω γραψει,να εχω τσεκαρει αυτα που εγραψα αλλα παραυτα να μη το περασω.
Να πηγαινω στον καθηγητη για εξηγησεις αλλα εκεινος να ειναι της περισσοτερης αναλυσης,οταν οι σημειωσεις του ειναι επιγραμματικές,λιτες και εγω να εχω επιχειρησει αναπτυξη θεματος.Δεν του αρκουσε μαλλον.Τι να πεις.
Υπαρχουν δε και οι καθηγητες που οταν βλεπουν προσπαθεια σε επιβραβευουν,σπανιζουν βεβαια αλλα υπαρχουν.
Οπως υπαρχουν και φοιτητες που με κοπο παιρνουν βαθμό ή γραφουν άριστα,αλλα υπαρχουν και φοιτητες της αρπακολας,της αντιγραφης κλπ που χωρις να εχουν ανοιξει ουτε μια σελιδα βιβλιου ή σημειωσεων περνάνε το μαθημα και με καλό βαθμο,ναναι καλα τα σκονακια.Εκει κουζουλαίνομαι.
Τεσπα,βγαζω τα νευρα μου σε ανακατεμενες σκεψεις για να καταληξω οτι ξυπνησα αδικα τοσο νωρις αφου το μαθημα που υποτίθεται εδινα σημερα το δινω την αλλη βδομαδα.
Καλό ε;
Ευτυχως που ειδα το προγραμμα κατα της δεκα για να ενημερωσω και τον καλο μου που θα ερχοταν να με παει στην σχολή το πρωι.
What the fuck...;
Γερνάω και αρχιζει το αλτσαϊμερ;
Πως τα μπερδεψα ετσι;
Η μαλακια θα ηταν να πηγαινα να έμπαινα κανονικα στο αμφιθέατρο και να το έπαιρνα πρέφα στην διανομή των θεματων.Με είχα ικανή.
Η αληθεια ειναι πως εχω βαρεθει,ασε που νιωθω οτι δεν κάνω τιποτα.Το εχω ξαναγραψει ε;
Να εχω μαθει τοσα πραγματα,να ξερω αλλα τοσα απο αλλες σχολες,και να μην κανω πρακτική,να μην εργαζομαι.Θα μου πεις μετα,δεν περασα και λιγα,αλλα φτάνει,δεν φτάνει;(Αν καταλαβατε ,αν καποιος εχει κατι στα υποψιν του του στυλ "δουλευοντας απο το σπιτι"ας μου το ψιθυρίσει)
Οτι μαθαινει κανεις καλο ειναι δεν λέω,μα εχω την αισθηση πως μενω στασιμη.
Αρχισα τις κακομοιριές και τα κλαψοχαζομαρουλες και δεν ταιριαζει στην Ευγενία.
Παμε παρακάτω λοιπον.

Χθες ειχαμε παει Λιτσαρδα για αστροπαρατηρηση.
Εγω ,ο Χριστος με το Celestron XLT 9.25,ο Αποστόλης με το Intes MK-66, 6" (150mm) f/12 Maksutov-Cassegrain και αλλο ενα μέλος του συλλογου ο κ.Κωστας.

Σκοτεινος ουρανος,ελαχιστη υγρασια.
Ειδαμε διαττων αστερες,νεφελώματα,σμήνη.

Κορυφαιο ηταν το ματι της γατας,





και το νεφελωμα Κρονος το οποιο παρατηρησα πρωτη φορα.


Με το να πηγαινουμε συχνα για κλειστες αστροπαρατηρησεις μου δινετε η αφορμη να παρατηρώ και εγώ εκτος απο το να καταγραφω.
Συνήθως σε ανοιχτες,ενημερωνω τον κοσμο και δεν καθομαι ουτε λεπτο.
Ειχα καταγραψει τα NGC (νεφελώματα) που ηθελα να δω και αυτο θα κανω και για την Τεταρτη.
Υπεροχη βραδιά,με πιτσα,μπυρες και τον εκπληκτικό ουρανό.

Γυρισαμε Χανια γυρω στις 3 το πρωι αλλα αξιζε τον κόπο παρα την ανησυχία μου για το πως θα ξυπνησω την επομενη μερα που δεν αργουσε να φανει.

Σημερα,για να φτασουμε και σε αυτο,εκτος απο κατι δουλιτσες εχουμε και λααατιινννν :)
10 με 11μισι το βραδυ.Μου εχει λειψει απιστευτα ο χορος.
Εν το μεταξυ εχει λιωσει το σιντακι με τα τραγουδια απο το Hedwig στο αυτοκινητο του Χριστου σε σημειο να τα τραγουδαω και οταν κοιμαμαι και πάω να ξεκουραστω.Πλυση εγκεφάλου λεμε.Θα κατσω να βρω καινουργια κομματια γιατι δεν παει αλλο.

Παω να μαγειρεψω φακες και να στρωθω στο διαβασμα once more.
Καταραμένη εξεταστική..Πφ!

1 σχόλιο:

Shades είπε...

Όλα τα ωραία μαζί λοιπόν!! εε και λίγο διάβασμα.. υπομονή.
Καλημέρα στα όμορφα Χανιά που μου έχουν λείψει.