Online reading:

web stats

27 Σεπ 2007

Καταθλιψη; Η απλα μου λειπει;

O πονος απο το χτυπημα στις σκαλες εχει ανεβει στο υψος των νεφρων.Ετσι τουλαχιστον νομιζω.Δεν ειμαι και γιατρος.
Αυριο αν συνεχισω να ποναω θα παω στον γιατρο.
Ειναι η τεραστια μελανια και το βαθυ χτυπημα που τα κανει αυτα.Δεν μπορω να καθομαι περισσοτερο απο μιση ωρα και οταν κοιμαμαι ειμαι μπρούμυτα.

Και να ηθελα δεν μπορουσα να κανω πολλα.Ουτε να δουλεψω με τον υπολογιστη ουτε καν να κατσω να γραψω δυο τρεις στιχους.
Τωρα βρηκε η έμπνευση να με πιασει...την τρελλα μου μεσα.Τεσπα..

Χθες εδειξε στο star αυτο που ειχα γραψει για τις Ελληνικες σειρες και τις ομοιοτητες.
Μωρε μπας και διαβαζουν blogs;Περιεργο!

Δεν ξερω αν θα χορεψω τανγκο.Θελω βεβαια και πολυ μαλιστα,αλλα με φοβιζουν τα τραβιγματα που νιωθω που και που.
Αυτη η βδομαδα περασε,Παρασκευη αυριο,και δεν εχει υπαρξει χρονος να δω τον καλο μου.
Χθες στον κινηματογραφο,μια σταλια το μεσημερι,και τωρα σον χορο.Αυριο πιθανον να τον δω πριν την εκομπη στην Νεα τηλεοραση και μετα στο παρτυ στα 4/4.Χρειαζομαστε χρονο για μας μου φαινεται.Προλαβαινουμε;Την μια σβολονομαι,την αλλη ειμαστε απασχολημενοι.Μια χαρα μας βρισκω.Αρχισα τις γκρινιες και δεν μου αρεσει.Ξεσπαω ομως και κανει καλο να ξεσπας ακομα και αν αυτο ειναι ενα ηλεκτρονικο ημερολογιο.
Ηλεκτρονικο ημερολογιο ανοιχτο σε ολους,γραφοντας για ολες τις μικρες και μεγαλες στιγμες της ζωης μου.

Χρειαζεται να κανω μια λιστα με πραγματα που θελω να κανω μεχρι την ληξη του ετους.
Οσο και να φαινεται αστειο τα Χριστουγεννα ειναι κοντα.Ενα τσαφ ειναι.Σε αυτο το τσαφ βεβαια θα εχουν γινει παρα πολλα και θα εχουν ειπωθει αλλα τοσα.
Μηπως με επιασε κριση ηλικίας;Μα πως γινεται αφου τα γεννεθλια μου ειναι σε ενα μηνα σχεδον.Ή με το χτυπημα ηρθα στα ισια μου και συνεχιζω τις αναλυσεις ,πιθανον και αχρηστες,μιας και παντα σκεφτομαι εικονες λογια κλπ πριν καν αυτα γινουν.Δεν παω καλα.Χθες την ωρα που μπανιαριζόμουν ειχα μια απο αυτες τις κρισεις θανατου και μου ηρθε να βαλω τα κλαμματα.Ετσι απλα.Τα εβαλα βεβαια λογω τις κωμωδιας και απο το πολυ γελιο,μα δεν εχει να κανει.Τι συμβαινει;

Μολις με πηρε τηλεφωνο ο καλος μου.Ουτε και αυτος ειναι καλα.Λες να ειναι ο καιρος;
Λοιπον αφηνω αυτο το χαλια κειμενο που δεν μ αρεσει και που κανονικα δεν πρεπει να διαβαζετε αλλα οπως βλεπω συνεχιζετε να διαβαζετε,για να κανω ενα ντουζακι και να παω απο το σπιτι μας.

Σας φιλώ και μην παιρνετε τοις μετρητοίς αυτα που γραφω.
Οτι ειναι θα περασει.
Παντα περναει με μια αγκαλιτσα.
Θελουμε χρονο μαζι.
Thats all.

Edit:Η ωρα ειναι σχεδον μια το ξημερωμα.Μολις επεστρεψα.Νιωθω πολυ καλυτερα και εκεινος το ιδιο.Ηταν πολυ κουρασμενος.
Ολη η κουραση απο την Δευτερα μεχρι σημερα του βγηκε τωρα,το βράδυ.

Μας εκανε καλο η θερμη αγκαλια,οι ματιες,τα πειραγματα(κυριως εγω τον πειραζα χιχιχ).
Συζητήσαμε τους προβληματισμους μας,ειδαμε τηλεοραση,χαλαρωσαμε.
Και τι σύμπτωσης.
"Ο γητευτης των αλογων" στην ΝΕΤ.

Συμπερασμα:Μου ελειπε και μου λειπει συνεχεια.
Ειμαι ετοιμη για υπνο,αν και θα τον ηθελα εδω.
Εχω συνηθίσει να κοιμαμαι διπλα του γιαυτο μεχρι να με παρει ο υπνος θελει καποια ωρα.
Ολα καλα λοιπον.

Αρκετα για αποψε.
Ευχαριστω που με διαβασατε και μοιραστηκατε μαζι μου ανασφαλιες και γκρινιες.
Να στε καλα.

ΚαληΝύστα :)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η πανσέληνος σας επηρέασε μάλλον..! Καλό βράδυ και περαστικά σε όλα!

SilentSoul είπε...

Δεν χει πανσεληνο αποψε αλλα και αν ειχε δεν μας εχει επηρεασει ποτ.Αλλωστε την κοιταμε και με τα τηλεσκοπια:)
Η κουραση φταιει για ολα.
Καποιος φιλος που διαβαζει το μπλογκ μου,μου ειχε πει να κοιταξω τον εαυτον μου και τον καλο μου καποια στιγμη και να μην τρεχουμε με τις δουλειες.Ποσο δικιο ειχε τελικα...

Τα φιλια μου

νάμπερ 3 είπε...

you are...next!

Ανώνυμος είπε...

αχχχχ σε κτλβνω απολιτα!αλλα ειμαι σε χειροτερη θεση απο σενα!φιλακια χαιρετισματα και καλο βραδυ!