Online reading:

web stats

8 Σεπ 2007

Hedwig and the angry inch

Ετσι λεγεται η ταινια που ειδα με τον καλο μου χθες.
inch=Η ιντσα οχι η φαγουρα και θα καταλαβετε βλέποντας την ταινια γιατι ονομαστηκαν ετσι :)

Την ειχε ξεκινησει απο το προηγουμενο βραδυ αλλα σκεφτηκε ν ατην δουμε μαζι επειδη θα μου αρεσε και μενα.

Εχω να πω πως οχι μου αρεσε,ενα παζλ στιγμών,ειναι κορυφαια,τραγουδαω τα τραγουδια τους,ο ερμηνευτης ειναι εξαιρετικος και θα προτεινα να ψαξετε να την βρειτε αυτη την ταινια.Να την δειτε ακομα και αν δεν εχει υποτιτλους,ισως ετσι την βρειτε,ετσι την ειδα και εγω.
Ανηκει απο οτι μου ειπε στις 100 ταινιες που δε θα δειτε ποτε.I wonder why!
Μας πασαρουν κατι πατατες και αυτα τα αριστουργηματα πανε απο στομα σε στομα σαν να ειναι μυστικό.

Σας δειχνω δειγμα της ταινιας οπως το εχουν ανεβασει στο youtube.
Σαφως και εχω ολα μα ολα τα τραγουδια και οφειλετε στο μωρουλινι μου ο οποιος τα κατεβασε απο το διαδίκτυο.

Τrailer της ταινίας


Το εκπληκτικό Origin of love


midnight radio


Την τοποθετω στην λιστα σε οτι καλυτερο εχω δει ποτε στην ζωη μου

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω δει πολλές ταινίες αυτού του είδους, αλλά από τα δείγματα που έχεις, ενώ η μουσική είναι συμπαθητική, οι τύποι (;) μου φαίνονται λίγο psycho (αν το γράφω σωστά). Γενικά δεν μου αρέσουν και οι μεταμφιέσεις και ειδικά ανδρών σε κοπέλες....

BILL

Ανώνυμος είπε...

Poso xairomai pou tin eides kai sou arese!Einai i agapimeni mou tainia:)
o John Cameron Mitchell einai ena apisteuto talento..ekfrastikos,amesos kai me apisteuti fwni.Katafere na apogiwsei to senario kai na mas kanei na agapisoume toso pista ton xaraktira tou.Gia to soundtrack den tha pw tipota..ta videakia pou anevases ta lene ola(proskiname!)
-Aveline-