Online reading:

web stats

28 Σεπ 2007

You are next..

Αυτα ειναι τα λογια του ναμπερ 3.

Μου θυμισε θρίλερ αυτη η φραση.

Ισως πειτε πως αυτος ο ανθρωπος απλα θελει διαφήμιση, μα και ολους αυτους τους μπλογκερς που διαβαζει και κανει δεν ειναι μια διαφήμιση;

Αυτο που με απασχολει ειναι κατα ποσο δινει σε ενα ιστολογιο τον χρονο που πρεπει για να το διαβασει ή απλα βγάζει τα συμπερασματα του απο τις πρωτες αναρτησεις που πεφτουν στα ματια του.
Αν συμβαινει το δευτερο δεν νομιζω οτι ειναι αρκετο για να εχει πληρη εικονα.
Τεσπα.

Κανε την δουλεια σου ναμπερ 3.
Ανυπομονώ να δω την κριτική σου.

3 σχόλια:

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΙΠΑΜΕ ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΟΥ...Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ...ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ...ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...ΚΥΡΙΩΣ ΧΩΡΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ!!!! ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ....ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Shades είπε...

Αν και δεν πολυκατάλαβα τι ακριβώς διαφημίζει (προσπάθησα πολύ) η γνώμη μου είναι.. όταν υπάρχει αναφορά στο blog σου όποια κι αν είναι αυτή θετική ή αρνητική είναι καλύτερο απ’ το να μην ασχολείτε κανείς μαζί σου.
Οι "ξεχωριστοί" πάντα έχουν πολλούς φίλους αλλά κι εχθρούς τους αδιάφορους να λυπάσαι..

zero2one είπε...

Από μια σύντομη ανάγνωση, ο συγκεκριμένος, μάλλον ΔΕΝ έχει τι να κάνει, και είπε να το παίξει Ιάσωνας Τριανταφυλλίδης.

Ααα, επίσης, το να ονομάζεις "μπούρδες" τα σχόλια των αναγνωστών σου, τι σας λέει;

Τα ενδελεχή ...φιλάκια μου σε όσους αρπάζουν ένα εξυπνακίστικο ύφος και το παίζουν "κάπως" κάνοντας τον κριτή, αντί να παράγουν δικό τους έργο.

Κάτω οι κριτΈς, ζήτω οι ΚρΉτες! q-: (Άρτι αφιχθής από σ/κ γάμου στη Μεγαλόνησο και στ' αυτιά μου ηχούν ακόμα μπαλωθιές και μαντινάδες.)
Take care εκεί κάτω και να μας προσέχετε το Νησί!!!