Online reading:

web stats

8 Σεπ 2007

Πόρωση


Εχω ακουσει τα τραγουδια της χθεσινης ταινιας τοσες πολλες φορες που τα εμαθα απ'εξω.
Μακαρι και τα μαθηματα στην σχολη να ειχαν σε μενα τοση απήχηση χοχοχ.
Προσπαθω να βαλω και το origin of love στον mp3 player αλλα με δυσκολευει.Τουλαχιστον εβαλα το ομώνυμο τραγουδι το ungry inch.Οποιος ξερει αγγλικα και το μεταφρασει θα καταλαβει την ιστορια.
Πορωθηκα δε τοσο,που εκατσα και εψαξα για τον συνθετη και στιχουργο αυτων των εξαιρετικών κομματιων,τον Steven Trask.Παιζει και στην ταινια.Ειναι ο τυπος με το κοντο μαλλι και την πανκ εμφανιση που παιζει ηλεκτρικη κιθαρα.

Ανακαλυψα λοιπον πως εχει blog και ιστοσελιδα στο myspace οπως και εγω,οποτε και τον εκανα add.Μακαρι να με αποδεχτεί.

Ειναι να μην παρω φορα και να μαρεσει κατι.Το ψαχνω μεχρι τελους.
Ψαχνω οτιδηποτε και εις βαθος των πραγματων ακομα και για πραγματα που αλλοι δεν εχουν μπει καν σε διαδικασια να σκεφτουν να ψαξουν.

Σκεφτηκαμε να δουμε ποιες ειναι οι αλλες 99 ταινιες που συμφωνα με την λιστα των "100 ταινιες που δεν προκειται να δειτε" δεν εχουμε δει.
Cult,xtreme, οτι ναναι εμεις θα το ανακαλυψουμε και θα το επεξεργαστουμε.
Χαιρομαι που και ο Χρίστος ειναι openminded person.Εχει αποψη και αυτο το γουσταρω κάργα.
Ευτυχως γιατι δεν μπορω τους ανθρωπους που εχουν κολληματα χωρις να μπορουν με επιχειρηματα να τα δικαιολογησουν και απλα αναμασανε και ανακυκλωνουν αποψεις αλλων.

Σημερα δεν εκανα και πολλα πραγματα παρα μονο κατι σιδερώματα γιατι με την περιοδο ειδικα τις πρωτες μερες χανω την ενεργητικότητα μου.
Ο καλος μου ειναι Ηρακλειο για αστροπαρατήρηση.
Εγω εδω Χανια,για να κανω την επαναληψη μου.
Να χα και ορεξη καλα θα ηταν.Ισως αργοτερα.
Δεν γινοταν να παω μαζι του.Θα ταλαιπωριόμουν,θα ειχε κρυο,και αφου αυριο θα παμε στο χωριο μου στα Ροδωπού δεν ηθελα να κουραστω.

3 σχόλια:

Aveline είπε...

elpizw na vrikes kai na katevases to OST giati uparxei ena kommati pou graftike eidika gia to album(den uparxei sti tainia),to "random number generation"( to opoio to ermineuei i Miriam Shor alliws Yitzhak;) )kai kuriolektika ta spaei!
-asxeto alla eides to story behind the making of Hedwig?-

Γιώργος είπε...

Κάτι μου θυμίζεις...!
Εμένα;;;

SilentSoul είπε...

@Aveline smouatsss

@Γιωργο kalws orises:)