Online reading:

web stats

25 Σεπ 2007

Ενα πεσιμο την βδομαδα

Δεν ξερω αν φανηκε απο τον τιτλο αλλα ναι ξαναπεσα.

Αυτη την φορα καθως εφτανα στα τρια τελευταια σκαλοπατια προς την εξωπορτα της πολυκατοικίας μου.
Καθως κατεβαινα λοιπον γλιστρισα και σαβουριαστηκα φαρδια πλατια στο τελευταιο σκαλοπατι.
Αυτο λοιπον το τελευταιο σκαλοπατι ειναι αποτυπωμενο πανω απο το δεξι κωλομερι σχεδον κοντα στην μεση.Εκεινο το σημειο εχει μπλαβιασει και αυτη την στιγμη του εχω βαλει οινοπνευμα και το εχω τυλίξει με γαζα.Οχι πως κανει και καμια σημαντική δουλεια απλα το κραταει ζεστο.Δεξι χερι ποδι κλπ με ψιλοενοχλουν αλλα κοτζαμ πεσιμο απο τα δεξια εκανα.Δεν ειμαι και ο σουπερμαν.

Την προηγουμενη βδομαδα δεν επεσα ακριβως,αλλα καθως χτυπουσε το τηλεφωνο και εγω μπανιαριζομουν,βγηκα με τα νερα να σταζουν και εκει που εφτανα στο δωματιο με το τηλεφωνο,σπινιαρισα και κρατησε αντισταση το αριστερο ποδι.Παλι καλα που δεν ηταν κανεις σπιτι να με δει σε στυλ κομανετσι με την πετσετα να εχει μισοπεσει και τα νερα να ειναι παντου στο πατωμα.Τι ντροπη!

Το εχω πει όχι;

Η απο πέσιμο θα πάω η.....απο πέσιμο.

Αντε περαστικά μου και σιδερένια.

Απο το ανσανσερ αλλη φορα..

Μαμω την ατυχία μου δεν θα χορεψω σήμερα στο μαθημα :(

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Να προσέχεις

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΜΗΠΩΣ;;;;.....ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ;;;;;...ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΕΤΑΙΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΑ;;;ΑΝΤΕ !!!!!!!!! ΔΕΝ ΘΑ ΧΟΡΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΟΡΕΨΕΙΣ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ!!!!! ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Κ@Λ@ΣΥΣΤΗΜΑ...ΚΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ "Σ'ΑΓΑΠΩ"....ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...

SilentSoul είπε...

@karpidi ασε πολυ απροσεχτη ειμαι τωρα τελευταια :( πολλα στο μυαλο μου

@fantasioplikte το σ αγαπω το λεμε καθε μερα και οι δυο :)λες να παραμελώ το Ευγενιώ;Χμ!Θα το κοιταξω.Ισως να εχεις δικιο.

Τα φιλια μου και στους δυο σας

anthi είπε...

Το σκίτσο μου άρεσε περισσότερο απ'όλα!! Χαχαχα! Άντε περαστικά και γρήγορα!