Online reading:

web stats

1 Σεπ 2007

Καλο μας μηνα

Καλο μηνα να εχουμε ,καλη εξεταστική Σεπτεμβριου ,με λιγοτερες φωτιες εως καθολου αν γινεται γιατι δεν αντεχω τοση πικρα πια.

Ο Σεπτεμβρης ειναι συνδυασμένος με καινουργια σχολικη χρονιά.
Απο οταν ημουν παιδι.Οχι πως τωρα δεν ειμαι χεχεχ.

Ηδη αρχιζει να νυχτωνει απο της επτα σχεδον και το πρωι ξημερωνει μετα της εξι και μιση.


Εχω να γραψω και για την Σαντορινι μα αυτη την στιγμη μου ειναι δυσκολο.
Διαβαζα αρκετες ωρες για να κατανοησω εννοιες και το μυαλο μου ειναι καζανι.
Θα επανελθω ομως.

Συν της άλλης,μου λειπει ο καλος μου ο οποιος ειναι Αθηνα για δουλειες του Πάλσο.
Αστατος υπνος και παραξενα ονειρα.
Ανυπομονώ για την επιστροφη του.
Καπου τετοια ωρα θα βρισκομαι στην αγκαλια του.

Κατα τα αλλα μια χαρα.

Εν αναμονη της γεννας του ανιψιού,εν αναμονή κάποιων εξελίξεων.


Βαρεθηκα τις πολιτικολογιες στα καναλια,βαρεθηκα να βλεπω τα ιδια και τα ιδια οταν ανοιγω την τηλεοραση για λιγη ενημερωση και χαλαρωση.Νισαφι πια.Εδω ο κοσμος καιγεται και αυτοι τον χαλβα τους.Οχι δεν το εγραψα λαθος.Τον χαλβα τους..Αφου ολοι κοιτανε πως να γλυκανουν τα κοροιδα τους Ελληνες,γιατι ναι ειμαστε κοροϊδα και το ξερουμε.Αν δεν το ξεραμε θα ειχαμε προβλημα.Μεγαλο.

Ενιγουεις αρχιζω να συγχύζομαι,κατι που δεν τους αξιζει και λεω να αραξω και να δω κανα ταινιακι αφηνοντας τους ν ακουρευονται και να παπαρολογούν.Ευτυχως υπαρχει η Ελληνοφρενεια για μου θυμιζει "τα τερατα" που λενε και τον τροπο που τα λενε,για να γελάω.

Αντε φιλούδιος μόλτος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: