Online reading:

web stats

1 Σεπ 2007

Μακαρι να μπορουσα..



Δεν ξερω πως θα ειναι το προγραμμα της σχολης, το προγραμμα μου γενικα και οσο και να θελω να παω σε αυτη την καταπληκτική ερμηνευτρια,μου φαινεται αδυνατον.

Ειναι η γυναικα που στο ακουσμα της μελωδικής φωνης της,των ηχων της,κανει την καρδια μου να χτυπαει γρηγορα,που κανει την ψυχη μου να κλαιει.

Οσοι την ξερετε και την εχετε ακουσει καταλαβαινετε τι εννοω.

Ευχομαι εσεις να μην την χασετε και να περασετε απο ετουτο το μπλογκ και να μου πειτε εντυπωσεις.

Μπορει να ειναι σε τρεις μηνες η παρασταση της,αλλα αυτοι οι τρεις μηνες ειναι γεματοι με πολυ τρεξιμο και δουλεια.Ισως βεβαια για ενα βραδυ μπορεσω να πεταχτω με τον καλό μου φυσικα,για να την θαυμασω απο κοντά.
Ειδωμεν..




Και το κορυφαιο "Sacrifice"

Δεν υπάρχουν σχόλια: