Online reading:

web stats

25 Σεπ 2007

Τηλεοραση και αλλα

Ειναι στιγμες που πραγματικα σιχαίνομαι την τηλεοραση.

Πας να ξεκουραστεις μετα απο μια πολυ δυσκολη μερα,μια μερα μπροστα σε υπολογιστη,υπολογισμους και την καθε αντιπαθητική φατσα.
Εχεις φαει και καθεσαι μπροστα απο την τηλεοραση για να χαλαρωσεις.
Πατας το ενα καναλι, εχει πολιτικά,πατας το αλλο παλι πολιτικα,λες δεν μπορει καποιο καναλι θα σκεφτεται τους τηλεθεατες.
Μπα ολα τα καναλια εχουν πολιτικα πανελ εκτος απο τα τοπικα που εχουν παλιες ταινιες.
Αυτο που με εξοργιζει περισσοτερο ειναι οτι οταν θα βαλουν ταινιες και ξενες σειρες ηδη θα ειναι περασμενες μια και ποιος καθεται τοσο αργα ενω εχει να ξυπνησει σε ελαχιστες ωρες.
Δηλαδη οκ κανε την εκπομπη σου αλλα ας υπαρχει μια συνεννοηση με τα υπολοιπα καναλια.
Τι ειναι πια αυτος ο συναγωνισμος μεταξυ τους.Χμ ή να πω ανταγωνισμός;Ναι ναι αυτη ειναι καλυτερη λεξη για να περιγραψει αυτο που γίνετε.
Ολα στον βωμο της τηλεθεασης.
Ποιος θα φερει πιο πολλους πολιτικους,ποιος θα εχει περισσοτερα νουμερα,ποιος θα πει περισσοτερα ΘΑ,περισσοτερες μαμακίες.

Το φετινο προγραμμα μια απο τα ιδια.Το εχω ξαναγραψει αυτο θαρρω.

Ειναι απαισιο.
Αν εξαιρεσεις τα πρωιναδικα που το ενα εχει αντιγραψει το αλλο και ολοι το παιζουν ψυχολογοι με την Τενια Μακρη (Κερά τένια μου,που λεει και ο Σεφερλης)να εχει καταντησει μαιντανος.
Φετος το μονο που δεν θα δουμε ειναι η Βεφα (εδω κλαινε μπουχουχου)αλλα και αυτη θα βρισκεται σε καθε κουτσομπολίστικο θεμα,για το πως κανει μπανιο στην τεραστια πισινα της,ποσο λίπος κρεμεται απο τα ποδια της, με τον Λαζοπουλο να την κραζει και δεν εχει αδικο σε αυτο.Νισάφι.
Ευκαιρια ηταν να δουμε φρεσκα προσωπα.
Δεν τον συζητώ για τον Στεφανο Χιο δεν μου ελειψε ποτε και θα τον προτιμούσα στα Αθλητικα απο τα οποια και ξεκινησε ο ανθρωπος.
Ο Μιλτος ο Μακριδης μετα απο χρονια και οταν εκεινος το αποφασισε και οχι επειδη του το επεβαλαν,επανήλθε δυναμικα και με ενα τηλεπαιχνιδι απο το nbc και το Identity.
Αν πατε στον συνδεσμο θα δειτε ποσο δυσκολο ειναι να αναγνωρισεις επαγγελματα.Χιχι
Και δεν αναφερομαι στον Μιλτο επειδη τον συμπαθω και τον ψιλογνωριζω.Ηταν ενα παραδειγμα ανθρωπου που γνωριζει ποτε να αποσυρετε,ποτε κλεινει ο κυκλος του,και δεν ψαχνετε να ειναι συνεχεια στην επικαιροτητα,ουτε εχει απασχολησει τα κουτσομπολιστικα παραθυρα.

Υπηρξε καποια ανανεωση στην εμφανιση των καναλιων,βλεπε ΑΝΤ1.
Ωραιο το ροζουλι,αλλα γιατι πανω αριστερα στην γωνια στο logo του ειναι ολα ασπρα;
Πως και δεν σκεφτηκαν να βαλουν ροζ το λογοτυπο ΑΝΤ1 και λευκο ολο το γυρω οπως και ηδη ειναι;
Λευκο με λευκο χανεται στην εικονα.Γνωμη μου ετσι;
Επισης δεν μαρεσει το φυλλαράκι στο λογοτυπο του Alpha.
Πολυ σκεφτηκε ο τυπος που το εφτιαξε;Ημαρτον δηλαδη.
Μπραβο στο Mega που ουσιαστικα δεν αλλαξε κατι.
Το Megalicious ζει και βασιλευει και αρεσει συν τοις αλλοις.

Και μετα παμε στην πρωτοτυπία των ελληνικών σειρών.Εδω γελανε βεβαιως βεβαιως.
Ποια πρωτοτυπία καλε;
Οταν κραζανε τον Παπακαλιατη που ειχε κλεψει ολοκληρες σκηνες απο ξενες ταινιες καλα ηταν;
Δηλαδη το σεναριο και ο τιτλος του γητευτή μόνοι τους τον βρηκαν;
Ναι σαφως και τον βρηκαν μονοι τους ρε κοπέλια χαχαχα δεν έκλεψαν καθολου μα καθολου απο τον "γητευτη των αλογων" με τον Ρεντφορντ ε;ή να πω δανείστηκαν(ολη την ταινια) χαχαχαχα
Αμ η αλλη σειρα;
Ο βουλευτης και η καμαριέρα;χαχαχα
Πωπω το σκεφτομαι και γελαω μονη μου η γυναίκα.
Δεν το πηραν απο την ταινια με την JLo βλεπε Jennifer Lopez ε;Προς Θεου!Απαπαπ
Και αν παρω μια μια την σειρα εχω να σας πω χιλια δυο.Θελουν κραξιμο αλλα με το σκεπτικο του να υπαρχουν πολιτικες εκπομπες καλυτερα να βλεπουν σειρες για να ξεφευγουν απο τα προβληματα τους και τα οικονομικα αδιεξοδα.

Ασχοληθηκα πολυ με φαινεται και εχω και πολυ δουλεια να κανω.

Κατα τα αλλα ειμαι καλα.
Η μυτη επαψε να τρεχει.
Επιτελους μετα απο μερες θα μπορεσω να δω τον μπεμπη (αχ) γιατι μου εχουν λειψει τα ουα και τα μαγουλακια του.

Ετοιμαζομαι σιγα σιγα για το 5ο συνεδριο Ερασιτεχνικής Αστρονομιας στην Πατρα 5-7 Οκτωβρη,και διαβαζω και για το Proficiency που δινω τον Νοεμβριο.
Στα ονειρα μου οποτε δεν εχω εφιαλτες βλεπω αγγλικες ορολογιες κλπ.Αστα να πανε.

Ενημερωνομαι για νέους ηχους συγκροτήματα και τραγουδιστες,νεες τεχνολογιες,γραφτηκα και στο e-learning www.Excelixis.com για περισσοτερες γνώσεις που αφορουν το Excel.
Στην σχολή ακομα υπάρχει εξεταστική αλλα εχω ξεμπερδεψει.
Λογικα αρχιζουμε κατα της 15 Οκτωβρη.Το αρχιζουμε μια κουβεντα ειναι,αφου οι περισσοτεροι μετα την εξεταστική πανε σπιτια τους και οι καθηγητες ερχονται και δεν ερχονται.


Ξεχασα επισης να αναφερω την επιτυχια παρουσιασης του ΣΦΑΚ (Συλλογος Φιλων Αστρονομιας Κρητης)στην εκπομπη Σας αφορα.." της Παρασκευης στην ΝΕΑ τηλεοραση.Καθε Παρασκευη στις 8 και μιση το βραδυ ο Συλλογος θα παρουσιαζει θεματα αστρονομιας στο τελευταιο εικοσαλεπτο.Ισως να εμφανιστω και εγω καποια στιγμη οταν θα νιωσω ανετα με τις καμερες.Δεν προλαβαμε να γραψουμε την εκπομπη,αλλα ευελπιστω την επομενη φορα να γινει και να την ανεβασουμε στο youtube.
Ενιγουεις..

Παω να παρω φρεσκο φυλλο για σπανακοπιτα και να φtιαξω και κανα μπιφτεκι για το μεσημερι γιατι μετα εχω μπολικη δουλιτσα.

Σας φιλώ και θα επανελθω με οτι νεοτερο υπαρξει.

Σμοοουυαττςςςς!!!

Σήφη;

7 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Διαφωνώ καθέτως: ο ΑΝΤ1 είχε τους μεταλλαγμένους. Το star είχε μία άλλη μλκ :)))

Πράγματι όσο και να γελάμε, η ουσία ότι τόση υποκουλτούρα και τόση ρηχότητα δεν έχω ξαναδεί. Ίσως λίγο το ΣΚΑΪ και τα κρατικά να σώζουν την κατάσταση.

SilentSoul είπε...

Και πολυ καλα κανεις και διαφωνεις.Μπερδεψα τις ταινιες.Θα κανω editΝα σαι καλα :)

zero2one είπε...

Καλή μου, _γιατί_ βλέπεις τηλεόραση, λοιπόν; Πέτα την απ' το παράθυρο, να βρεις την υγειά σου!

Προσωπική λύση: Ραδιοφωνάκι, είτε με καλή μουσική, είτε με ειδήσεις (έχω ένα κόλλημα με την ενημέρωση τελευταία). Δεν υπάρχουν καλοί σταθμοί; Βάζεις μουσικούλα από τον υπολογιστή, κατεβάζεις και ό,τι θες από το δίκτυο. Αλλιώς, απλά dvd.

_Δεν_ έχεις ανάγκη το χαζοκούτι για να χαλαρώσεις, έτσι δεν είναι;

SilentSoul είπε...

Τωρα που λες για υγεια,αστα βραστα,παλι επεσα.Και αυτη την φορα απο τα σκαλια.Εχω κανει μια τεραστια μελανια πανω απο το δεξι κωλομερι κοντα στην μεση και το σκαλι στο οποιο επεσα τελικως πανω,ειναι αποτυπωμενο πανω στο δερμα και η μελανια εχει το σχημα του.Ετσι για να καταλαβεις :( ολο πεφτω γαμωτο.Μηπως να βαλω βεντουζες στα παπουτσια μου;

Οσο γι ατην τηλεοραση,οκ αν δεν γκρινιαξω ως παρατηρητης ποτε θα γκρινιαξω.Μην ξεχνας πως αυτες οι γκρινιες ισως καποια στιγμη πιασουν τοπο και φτιαξουν λιγο πιο σοβαρα το προγραμμα τους γιατι εχω την εντυπωση πως δεν του δινουν ιδιαιτερη σημασια.Απλα τα ξεπετανε αγοραζουν δυο τρεις σειρες και αυτο ειναι..

Τα φιλια μου

Ανώνυμος είπε...

Οι γκρίνιες δεν πιάνουν τόπο διότι τηλεθέαση έχουν και μ'αυτά τα σκουπίδια και να η ζωντανή απόδειξη:) Όταν κλείνει η TV αρχίζει η ζωή. Χρόνια τώρα την έχω πετάξει και έχει αλλάξει η ζωή μου

PlanetExcel είπε...

Σ ευχαριστώ για την αναφορά σου στην ιστοσελίδα μου. www.excelixis.com Να είσαι πάντα καλά.

Με εκτίμηση,

Στέλιος Τσερκέζης

SilentSoul είπε...

Planetexcel:Εγω σας ευχαριστω πολυ για ολα οσα μαθαινω απο αυτη την υπεροχη ιστοσελιδα.Δεν προλαβα τελικ αλογω ελλειψης χρονου να παρακολουθησω τα διαφορα σεμιναρια που κανατε,ευελπιστώ καποια στιγμη να μπορεσω.
να ειστε καλα