Online reading:

web stats

7 Σεπ 2007

Time goes by..

Οταν ασχολεισαι με κατι,οταν δεν εχεις χρονο ουτε να βαρεθεις,ουτε να περιποιηθεις τον εαυτον σου,οι μερες περνανε απελπιστικα γρηγορα.

Ετσι νιωθω.

Ξυπναω απο τις οκτω το πρωι,κανω επαναληψεις σε διαφορα μαθηματα,κανω δουλειες σπιτιου,μαγειρευω,σερφαρω για πληροφοριες και ενημερωση,ψαχνομαι να μαθω προγραμματα και προγραμματισμο.

Ο χρόνος περνάει.

Ενταξει καλα τα παω με την εξεταστική,μα ειναι ωρες που αναρωτιέμαι αν ειναι πραγματικά αυτο που θελω να κάνω,αν θα αγαπησω αυτη την δουλεια,αν το μονο που θα κανει αυτο το πτυχιο ειναι να κοσμεί εναν τοιχο μαζι με ολα τα αλλα τα αναμνηστικα και τα διπλωματα που ηδη εχω.
Θελω εντονα να ξαναδουλεψω οπως πριν 5 χρονια.Να εχω τα δικα μου χρηματα,τις οικονομιες μου,να μπορω να συνεισφέρω αυριο και εγώ στην οικογενεια που θα κάνω.

Για πλακα ο καλος μου ,μου προτεινει να κανω το δικο μου εστιατοριο μιας και ξερω να μαγειρευω και να κανω τα δικα μου γλυκα.Ξερει πως ηταν ενα απο τα ονειρα μου οπως ξερει ποσο τελειομανής ειμαι.

Ενω εφτιαξα και μεσημεριανο, ξαναεφτιαξα cookies με καρυδια (γινανε εξαιρετικα),δυσκολευομαι εδω και ωρα να βρω ενα ξενοδοχειο στο Ριο ή στην Πατρα (προτεραιότητα στο Ριο που ειναι κοντα στο Συνεδριακο Κεντρο).Δεν εχει να κανει με την αδεξιοτητα μου στο ψαξιμο,γιατι κατι τετοιο δεν παιζει με τιποτα,ειμαι εξαιρετικη στις μηχανες αναζητησης,αλλα εχει να κανει με το κοστος ενος δικλινου.Ειναι πολλα τα 180 και 150 ευρω για δυο διανυκτερεύσεις και σε φθινοπωρινή περιοδο,ετσι δεν ειναι;

Εγώ να αναρωτιεμαι για ολα αυτα και ο Χρίστος να ειναι σε φαση προετοιμασιας του φροντιστηρίου του,να αγχωνετε για τις εγγραφες,αυτος και αν δεν ειναι τελειομανής (κυλισε ο τέντζερης και βρηκε το καπακι),να τον εχει πιασει και μια αλλεργια και να μην ξερουμε που οφείλετε (με ανησυχεί),εχει να ασχοληθεί και με την αστροφωτογραφια,με τον Συλλογο και αλλα πολλα.

Με την Κατερινα εχουμε γενικα χαθει.
Βρεθήκαμε προχθες και αυτο επειδη ειχε ερθει μια κοπελια bookcrosser απο την Αθήνα.
Δεν ξερω τι φταιει.
Ισως ειναι επειδη ειμαστε ολοι απασχολημενοι;τοσο που μια ωρα για να βρεθουμε,να πουμε τα δικα μας, δεν υπαρχει;
δεν ξερω..
Ενα ξερω πως μου λείπουν οι βόλτες, οι εκδρομές μας,οι συζητήσεις μας.

Πρωτο μαθημα τανγκο χθες μετα απο μηνες αποχής.
Υπεροχο συναισθημα να κοιτας τον καλο σου μεσα στα ματια και να σε καθοδηγει.Αυτη την φορα καναμε μαθημα με γκρουπακι.Καλά ηταν αν και υπηρχε κίνδυνος συγκρουσης με ζευγαρια που χορευαν πρωτη φορα.Επομενη συναντηση για χορο και συγκεκριμένα λατιν την Τριτη.Καθε Τριτη λατιν και καθε Πεμπτη τανγκο.

Συνεχως λαμβανουμε διαφημιστικά απο κόμματα,και υποψήφιους βουλευτες.Τωρα βλεπεις ζορίζονται και θυμήθηκαν πως υπαρχουμε.Εχουμε 5 σημαντικα ψηφαλακια.Θα σκεφτω πολυ σοβαρα που θα δωσω την ψηφο μου.

Αυτη την στιγμη που γραφω βρεχει καταρρακτωδώς στην Ζαχαρω και στα λοιπά χωρια.
Ευχομαι να μην χειροτερεψουν τα πραγματα εκει.

Να προσεχετε γιατι αυτες οι αλλαγες του καιρου ειναι επικίνδυνες και με τις ιωσεις να ειναι σε εξαρση οπως στην Ιταλια.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Ευγενία!
κι εγώ τα ίδια πιστεύω για τον χρόνο που περνάει και κυλάει απελπιστικά γρήγορα.
Επειδή είμαι πατρινός σου προτείνω αντί για το Ρίο να μείνεις μέσα στην Πάτρα, το Ρίο είναι μόνο 10 χιλιόμετρα. Θα πρότεινα το ξενοδοχείο olympic star ή κάπως έτσι στην κεντρική οδό με τις καφετέριες Αγίου Νικολάου. Έχει 55 ευρώ τη βραδιά και internet, που νομίζω είναι πολύ βασικό!
Αν θέλεις να σου βρω πληροφορίες

BILL

SilentSoul είπε...

Καλημερα Βασιλη :)
55 ευρω ειναι πολυ καλα για δικλινο.
Ναι αν μπορεις κοιταξε το και στειλε μου email.Oι πληροφοριες που ισως χρειαστεις για να δεις την διαθεσιμότητα ειναι 5-7 Οκτωβρη μιας και τοτε ειναι το Πανελληνιο συνεδρειο ερασιτεχνικης Αστρονομιας.
Σε ευχαριστω πολυ πολυ :):*

Ανώνυμος είπε...

οκ. Έστειλα mail.

BILL