Online reading:

web stats

2 Σεπ 2007

Ειναι απαραδεχτη..

Πολυ καλημερα σας.
Κυριακή σημερα και ο υπνος μου ηταν και παλι περιεργος.Γυρνουσα συνεχεια στο κρεββατι σαν αρνι στην σουβλα και καμια θεση δεν με βολευε.
Θα φτιαξει αυτο its ok.
Αυτο που με εκνευρισε ηταν η σταση χθες του ΠΑΣΟΚ και της κας Γεννηματας.

Οκ κατανοω πως τους επιασε απροετοιμαστους η εισαγγελια,αλλα φαινεται πως εχουν ξεχασει περσινες δηλωσεις,μαλλον ,οχι απλα φαινεται ειμαι σιγουρη.
Απο την μια να εχουμε τις φωτιες οι οποιες δεν λενε να σβησουν,απο την αλλη εχουμε την κυρια Γεννηματα να απειλει την εισαγγελία και οχι μονο αυτη αλλα και ο κυριος Αθανασακης.

Παραθετω λοιπον επειτα απο ερευνα μου στον υπεροχο google περσινη συνεντευξη της κυριας αυτης,στον ALPHA 98.9 , στους κύριους Δήμο Βερύκιο και Δημήτρη Σταυρόπουλο στην εκπομπή «Οι Αντίθετοι» ,ετσι για να θυμίσω τι ειχε πει και θα ηθελα να εξηγησει γιατι τωρα εχει αυτο το υφακι του υπερανω νομου.Θελει και την πίτα ολόκληρη και τον ντογκι (dog-doggy) χορτάτο;Δεεεννν μαααςς ττααα λεεεςςςςς καααλααα κυρα μου!

"Θα μείνετε όλη την 4ετία στην Υπερνομαρχία;

«Οι Νομάρχες έχουμε συνταγματικό ασυμβίβαστο και δεν μπορούμε να είμαστε υποψήφιοι βουλευτές αν δεν λήξει η θητεία μας, ακόμα και αν παραιτηθούμε. Η πρόθεσή μου και η βούλησή μου είναι να υπηρετήσω τη θητεία μου, όπως το έκανα και την προηγούμενη φορά. Πολλοί θεωρούσαν ότι θα τα παρατήσω στη μέση, αλλά δεν το έκανα. Έμεινα μέχρι το τέλος. Δώσαμε μια μάχη με τον κ. Σγουρό και τον κ. Μίχα, εκτιμώ πετυχημένη, και είμαι αισιόδοξη ότι και οι πολίτες το βλέπουν αυτό».

Τι είναι αυτό που σας κάνει να μένετε στην Υπερνομαρχία και δεν μπαίνετε στην κεντρική πολιτική σκηνή;

«Η καθημερινότητα, η ποιότητα της ζωής μας και η Τοπική Αυτοδιοίκηση με την αμεσότητα που έχει δεν μπορεί παρά να είναι η κεντρική πολιτική σκηνή. Ασχολούμαστε καθημερινά με τα προβλήματα του πολίτη, δίνουμε λύσεις. Αυτό είναι η μεγαλύτερη επιτυχία. Το να βλέπεις ένα έργο σου να παραδίδεται, είναι ικανοποίηση».

Έχει μεγαλύτερη δύναμη ένας υπερνομάρχης ή ένας υπουργός;

«Για μένα το θέμα της πολιτικής δεν ήταν ποτέ θέμα δύναμης. Πάντα το αντιμετωπίζω ως ζήτημα προσφοράς. Στην Αυτοδιοίκηση σου δίνεται η δυνατότητα να προσφέρεις και να βλέπεις τα αποτελέσματα της δουλειά σου στην καθημερινότητα».

Γιατί οι αντίπαλοι σας λένε ότι δεν κάνατε τίποτα;

«Ρωτήστε τον κ. Ντινόπουλο γιατί επέλεξε αυτό το δρόμο. Εγώ όπως και το 2002, όπως και σήμερα είμαι αποφασισμένη να υπερασπιστώ ένα διαφορετικό πολιτικό λόγο και πιστεύω ότι οι πολίτες το απαιτούν αυτό» "

Ετσι που λετε.
Και για να τα κανω πιο λιανα.

Η κ. Γεννηματά υπάγεται στο άρθρο 56 παράγραφος 1, στο οποίο με σαφήνεια αναφέρεται:
«Τα αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίησης δεύτερου βαθμού δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι, ούτε να εκλεγούν βουλευτές κατά τη διάρκεια της θητείας, για την οποία εξελέγησαν, ακόμη κι αν παραιτηθούν.»

Η διάταξη είναι σαφής και δεν αφήνει κανένα περιθώριο για νομική αμφισβήτηση της αδυναμίας της κ. Γεννηματά, ακόμη κι αν παραιτηθεί, να συμπεριληφθεί στις λίστες υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ.Από την 1.1.2011 μπορεί να θέσει πάλι υποψηφιότητα,μολις δηλαδη στις 31 Δεκεμβρίου 2010 ληξει η θητεια της.

Χθεσινοβραδινη δηλωση της μετα την αποφαση του Αρείου Πάγου
«Έχουμε να κάνουμε με μια παλιά, πολύ παλιά και αδίστακτη δεξιά. Ο δημοκρατικός κόσμος της χώρας θα πρέπει να αντιδράσει. Υπομονή, έμειναν μόνο δεκαπέντε μέρες. Δύναμη και αισιοδοξία.»

Ενώ ο κος Αθανασακης ειπε και θα σχολιαζω:
"Η σημερινή απόφαση του Αρείου Πάγου είναι απαράδεκτη αδιανόητη και προκλητική. Είναι δικαστικό πραξικόπημα. (Καλέ ποιος εισαι εσυ που θα κρίνεις τον Αρειο Πάγο;Θα επρεπε να σε πανε μεσα για εξύβριση.Αν οποιοσδηποτε αλλος απλος πολιτης ξεστομιζε κατι τετοιο ετρωγε μια μηνυσαρα νααα)
Ο Αρειος Πάγος δεν προστάτευσε σήμερα το θεσμικό κύρος και την ανεξαρτησία του.(Ναι ισως γιατι λειτουργει βασει νομων που εσεις αγνοείτε.)
Ενεπλάκη ενεργά στην προεκλογική αντιπαράθεση αποκλείοντας από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ την επικεφαλής του, Φώφη Γεννηματά, για δήθεν τυπικούς λόγους.(Τι δηθεν μωρε,το αρθρο 56 το εχεις ακουστα;Επεα πτεροεντα φιλαρακο για τον κοσμο και για τις εντυπωσεις και μονο.)
Για μια ακόμα φορά γίνεται αντιληπτό ότι το πρόβλημα της δικαιοσύνης στην Ελλάδα είναι βαθύ και εξαιρετικά κρίσιμο.Υπάρχει πρόβλημα Δημοκρατίας και Κράτους Δικαίου. Η αποκατάσταση των θεσμών θα είναι το πρώτο μέλημα της νέας κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.(Πραξικόπημα;Καμια σχεση με τον Παπαδοπουλο η τον Πατακό;Απειλές;)
Ανεξάρτητα από αυτή την πρωτοφανή στην ιστορία της χώρας απόφαση, η Φώφη Γεννηματά θα είναι στην πρώτη γραμμή της προεκλογικής μάχης σε όλη την Επικράτεια.(Πρωτοφανή;Χαχαχαχαα εισαι γελοιος και αμαθης)"


Γκαφα του ΠΑΣΟΚ;και ρεζιλεμα του Γιωργακι περι ¨δικαστικου πραξικοπήματος";
Μωρε ηντα εχουμε Χουντα;Πως τολμανε να μιλανε ετσι και να τα ακουει ο κοσμος,πανω που ολοι μας ειμαστε αρκετα συναισθηματικα φορτισμενοι με ολα αυτα τα καραγκιοζιλικια ολων των πολιτικών για το θεμα της φωτιας;
Γιατι εβαλε υποψηφιοτητα παλι για Νομαρχης αν ειχε σκοπο να βαλει για Βουλευτης ενώ ηξερε τον νομο;Ποιον παει να τρελάνει;
Πως τολμαει αυτη η κυρια να αμαυρωνει το ονομα του πατερα της που αν δεν ηταν αυτος σημερα δεν θα την ηξερε κανενας;
Ποια ηταν η κυρα Φωφη πριν πεθανει ο πατερας της;Ελπιζω να μην τριζουν τα κοκκαλα του εκει που ειναι.
Ντροπη της.
Δεν εχω το δικαιωμα να λυπαμαι κανεναν γιατι δεν ειμαι ανωτερη απο κανεναν αλλα ο Γιωργακος την πατησε.Την πατησε γιατι αντι να παιρνει και καμια πρωτοβουλια μονος του ακουει τους Συμβουλατορες-τρωκτικα οποτε και του τα κανουν μπαχαλο.Αντε να δω πως θα ξεμπλεξει με ολη την κατασταση και τον καθε ανιδαιο που ξεστομιζει μεγαλες κουβεντες,βλεπε Αθανασακης.

Και για να μην αρχισουν καποιοι ανωριμοι να προσπαθουν να μου την πουν,ξεκαθαριζω οτι και η ΝΔ να εκανε τετοια γκαφα παλι θα εκραζα,τους εχω ξανακραξει στο παρελθον.

Ειμαι Ελληνιδα πολίτης με δικαιωματα,που αγαπα την πατριδα της και προπαντων δεν ειμαι ηλίθια ουτε αγραμματη για να πιστευω οτι μου πασαρουν.

Θα κραζω οποιον τα κανει μπαχαλο,οποιον μου ρεζιλευει την χωρα μου,οποιον παει την χωρα μου πισω για να παει εκεινος μπροστα.

Και στο κατω κατω της γραφης δικο μου ημερολογιο ειναι οτι θελω γραφω.Ναι γινομαι επιθετικη γιατι υπαρχουν πολλα αρπακτικα στον χωρο μας και μπουλιδες.

Σε οποιον δεν αρεσουν αυτα που γραφω,αν εχει επιχειρηματα ας το πει,αν απλα θελει να μου την πει γιατι πιστευει πως ειναι μαγκας και καραμπουζουκλης ας ανοιξει κανενα βιβλιο να ξεστραβωθει η ας ψαξει στο διαδυκτιο τον νομο για να του πεσει η μασελα.

Πες μου οτι εισαι ατριχος..αχ ναι
Τέλος..

2 σχόλια:

Χρόνος Ενεστώτας είπε...

Συμφωνω απολυτως με το σκεπτικο σας, αληθεια. Ντροπη στην οχι κι απο χθες Γεννηματα.

Απλα προσεχετε μην κλασετε, αυτο το κρεσεντο του λυσσαω για να λυσσαξω ενεκα blogging οχι μονο κανει το σκεπτικο σας να χανει τη σοβαροτητα του αλλα κατανταει πιο μεσημεριαναδικο κι απο την λαμπιρη και τις αλλες κοφινες.

Ασε και που ως φαινεται μονη σας τα διαβαζετε, κανεις δεν μπαινει στον κοπο να σας τα σχολιασει κατ'επεκταση και να τα διαβασει, κι εγω απο σποντα μπηκα, κατι για τον Σταυροπουλο εψαχνα στο google.

Σας αφηνω στη μιζερια σας. (Φυσικα και θα σβησετε αυτο το σχολιο αν και μαλλον οχι εφηβη)

SilentSoul είπε...

Σας ευχαριστω πολυ που μπηκατε στον κοπο να διαβάσετε σχολιασετε το κειμενο μου.

Αναρωτιεμαι ομως γιατι σχολιασατε γιατι σπαταλησατε φαια ουσια εδω.
Παραλογο;

Παραυτα καθε σχολιο ειναι αποδεχτό και να προσεχετε λιγο με την σιγουρια σας.
Δεν σκοπευα ουτε σκοπευω να σβησω αυτο το σχολιο .Δεν υπαρχει λογος αλλωστε.

Αυτη εδω η σελιδα αγαπητε,υπαρχει για μενα αλλα και τυχει να την διαβασει και καποιος δεν υπαρχει προβλημα.
Καλοδεχουμενες ολες οι αποψεις.
Δεν γραφω για να με διαβάσουν.

Υπαρχει λογος να πετατε χολη;

Καλες γιορτες να εχετε με υγεια παντα και σας ευχομαι το καλυτερο για εσας και την οικογενεια σας.