Online reading:

web stats

19 Σεπ 2007

Ουφ!


Αλλη μια νυχτα περασε στο πλαι του μωρου και της νυφης μου.

Δεν με βολεψε τελικα η διπλη καρεκλα.

Πιάστηκα και με τα χιλια ζορια την εβγαλα σημερα.

Γυρισα σπιτι καπου στις δωδεκα το πρωι και απο την υπερενταση αντι να πεσω στο κρεββατι να ξεκουρασω το σωματακι μου,εβαλα πλυντήριο με τα ρουχαλακια του μωρου και της μαμας του,συμμάζεψα το σπιτι,σιδερωσα κατι πανακια,μαγειρεψα μακαροναδα και κατα τις τρεις παρα ξαπλωσα ανοιγοντας την τηλεοραση στο Κους Κους.
Αυτο ηταν ΖζΖζΖζΖζΖζ.

Με ξυπνησε ο ηχος τρυπανιου,η τηλεοραση του σαλονιου και ο μπαμπας μου που μιλουσε δυνατα,προφανως επειδη ηταν ηδη δυνατα η τηλεοραση.Τα εγραψα με αυτη την σειρα επειδη μολις σταματησε το τρυπανι,αρχισε η τιβι κλπ.
Εκ των υστερων οταν σηκωθηκα αναζητωντας κατι γλυκο στο ψυγειο,εμαθα πως η μαμα μου εκνευριστηκε με το τρυπανι γιατι ηξερε ποσο κουρασμενη ημουν.Εκνευρίστηκε τοσο που κατεβηκε να δει απο που προερχοταν ο ηχος και ποιος το χρησιμοποιουσε.Αυτη ειναι η κυρια Ιωαννα,η μαμα μου.Με εκπλήσσει πολλες φορες η δυναμικότητα της.

Αποψε δεν χρειαζεται να μεινω στο νοσοκομειο,θα παω αλλωστε το πρωι μιας που αυριο βγαινουν και να βοηθησω με το μαζεμα των πραγματων που εχουμε παει εκει.Το μωρο εχει αρχισει να πινει πολυ το γαλα της μαμας του,σε σημειο να γκρινιαζει μολις το εβγαζαν απο το στηθος της.Ανα δυο ωρες γκρινιαζει και θελει μητρικο γαλα.Πολυ λιχούδης..

Δυο βραδιες και ουσιαστικα δυο μερες μακρυα απο τον καλο μου.Μου ελειψε γμτ πολυ.
Εκεινος δεν κοιμοταν πριν τις 4ις το ξημερωμα.Ειχε ανησυχιες.Απο την μια η νεα σχολικη χρονια απο την αλλη εγω που ημουν στο νοσοκομειο.Ευχομαι να κοιμηθει καλυτερα μετα την συναντηση μας.

Μου ελειψε και ενα μπανιο με αρωματικα χαλαρωτικα αφρολουτρα,γιαυτο αφηνω το μπλογκαρισμα και τρεχω να χωθω στην μπανιερα.Το δικαιουμαι,no;

Σας μερσώ,σμουατςςςςςς

Α ξεχασα.
Στον player ακουτε ενα τραγουδι απο τους Ταξιδευτες.
Ενα νεανικο γκρουπακι,που ειμαι σιγουρη πως θα απασχολησει τα μουσικα δρωμενα αυτον τον χειμώνα.
Το "ονειρα μπλε" ακουγετε ηδη απο τον Μελωδια και θα βρισκεται στο νεο δισκακι που θα βγαλουν τα παιδια τον Οκτωβρη.
Στιχοι και μουσική ειναι απο τον ταλαντουχο Γιωργο Τομπαζιαδη.
Καλή επιτυχια παιδια.

Η σελιδα τους στο myspace http://www.myspace.com/taxideutes
αλλα και η σελιδα τους στο musicwave
που εκει τους γνωρισα για πρωτη φορα.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Σε ζηλεύω... Αυτή είναι κούραση που φέρνει δάκρυα στα μάτια...Να σου ζήσουν

SilentSoul είπε...

:)
Σε ευχαριστω και παλι

Oranda είπε...

Μου αρέσουν αυτά τα posts, που περιγράφεις τη καθημερινότητά σου.

Καλή συνέχεια.