Online reading:

web stats

23 Σεπ 2007

Κάθε μέρα... με αυτοκίνητο

Δανειστηκα αυτο τον τιτλο απο τα χθεσινα Χ.Ν για να σχολιασω οσα γινανε στην μερα χωρις αυτοκινητο.

Σαφως και δεν κλεισανε οι δρόμοι εδώ στα Χανια,σαφώς και οσοι χρησιμοποιουσαν τα Μεσα Μαζικής Μεταφορας πλήρωναν κανονικα το εισητηριο,σαφως και δεν υπηρχε ίχνος αστυνομίας για ασφάλεια στην πορεία των παιδιών.

Το πανηγυρακι που έστησαν απο τον Δημο μας (για πανηγυρακι επροκειτο) περιείχε μπλουζακια με το σημα του δημου και σχεδιο ποδηλατου,ποδηλατα τα οποια υποθέτω και ειχαν δανειστει χωρις καν να μας ζητησουν να βοηθησουμε και εμεις μαζι με τα ποδηλατα του προγραμματος Praxis.

Α ναι ξεχασα για αυτους δεν υπαρχει προγραμμα.

Μαλλον ειμασταν η μονη πολη που γιορταζε .....το αυτοκινητο.Για αλλη μια φορά.
Προσπαθησαν οι ιθύνοντες να τα μπαλώσουν,λογομάχησαν με την πρωτοβουλια των Πεζων και του Ποδηλατρες,ειδικα ενας δημοτικος συμβουλος απειλησε εναν ποδηλατρη λεγοντας του συν της αλλης "...φαινεται το ξυλο που εφαγες την προηγουμενη φορα δε σου εβαλε μυαλο..",κάνοντας τον ποδηλατη να μαθει επιτελους για τον ενοχο της άνανδρης επιθεσης προς το μαγαζι του και τον ιδιο.

Τραμπουκισμοί σε ανθρωπους που προσπαθουν για το καλο της πολης τους.Καλη φαση ε;

Αναρωτιεμαι στις περασμενες δημοτικές εκλογες πως ξαναβγηκε ο συγκεκριμένος συμβουλος.

Ή να μην αναρωτιεμαι;

Η λογομαχια συνεχιστηκε στα εγκανια της εκθεσης της Ακτίνας Χ στην Βιλα Κούνδουρου.
Πληθος επωνύμων της Δημοτικής Αρχης και οχι μονο ,παρεβρεθησαν για να θαυμασουν τα εργα με θεμα το ποδηλατο.
Εκει φυσικα ηταν και τα Μεσα Μαζικής Ενημερωσης Κρητης,Νεα τηλεοραση,Κυδων,Creta Channel κλπ για να τραβηξουν πλανα και για να παρουν δηλώσεις.

Οσα εκτυλίχθηκαν μπροστα στις τηλεοπτικες καμερες ηταν απεριγραπτα.
Φωνες,λογομαχιες,εντονο υφος.
Δεν ημουν εκει μιας και ημουν κρυωμένη αλλα ουτε και ο καλος μου ο οποιος μετα την ποδηλατική πορεία γυρισε για να μην ειμαι μονη στο σπιτι.
Εγω βεβαια οχι μονο δεν ημουν κρεβατωμένη αλλα με ειχε πιασει εργασιομανια.
Κατι τετοια κανω και με θαυμαζω τςςςςς (δεν θελω σχόλια ;ρ).
Ναι οκ θα επρεπε να στρωσω κωλο να ξεκουραζομαι μπλαμπλαμπλα.
Με ξερετε ομως οσοι με παρακολουθειτε απο την αρχη.
Για να ειμαι ξαπλωμενη πρεπει να ειμαι πολυ βαρυα αρρωστη.
Τεσπα.
Μετα ολη αυτη την φασαρια στην εκθεση,για να επανελθω στο τι παρουσιασαν τα καναλια,εδειξαν μερικους απο τους δημιουργους των εκθεματων,μερικα απο τα εκθεματα και αποψεις μερικών απλών πολιτων.

Περισσοτερες λεπτομεριες στο Ποδηλατώντας.

Τελικα δεν ξερω.
Ειμαι πολιτης αυτου του τοπου αλλα οποτε εχουμε εκλογες,τοτε με εχουν αναγκη.
Τοτε ειμαι η Νία τους.Ονομα για πολυ λιγους ανθρωπους.
Με εκνευριζει οταν με λενε ετσι αυτοι που δεν ξερουν ουτε πως ειμαι εμφανισιακά.

Χρειαζονται βοηθεια.

Ειμαι μια ψηφος.

Μετα ειμαι αορατη.

Γινομαι αλλη μια Χανιώτισσα.

Τα θέλω μου για την πολη μοιαζουν σαν διαττων αστερας,που πεφτει και μετα χανεται.

Τους παιρνεις τηλεφωνο και ειναι σε συσκεψη,ή βιαζονται.Ετσι ακουω.Δεν τους εχω παρει ποτε τηλεφωνο εγω προσωπικα.

Δεν ξερω αν η Δημοτική Αρχή ειναι για γέλια ή για κλάματα.

Δεν εχω το δικαιωμα να κρίνω εκεινους που τους ψηφισαν.

Δεν εχω αυτη την δυναμη.

Κανενας μας δεν την εχει.

Αυτη την στιγμη νιωθω λες και τα θελω μου χαλανε τα δικα τους.

Μαλλον αυτο συμβαινει.

Δεν εξηγειτε αλλιως.

Δεν ειναι τυφλοί.Κοιτανε γυρω τους.Βλέπουν τι συμβαίνει.

Δεν είναι κωφοί.Ακουνε τις κραυγές ολων εκεινων μαζι και την δικιά μου που ζηταμε το καλυτερο για την πολη που ζουμε.

Μια πολη χωρις καυσαέριο,με πολυ πράσινο,με πολλά παιδικά χαμόγελα...


Μηπως ζητάω πολλα ρε γαμώτο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: