Online reading:

web stats

16 Ιαν 2007

New mp3 player

Το αλλο που ειχα βαλει ηταν ταλαιπωρια σκετη.Με γεια μου λοιπον.
Ακουτε δυο τραγουδια απο τον Γιαννη Χαρουλη.
Αφιερωμα σε αυτον εχει κανει ηδη ο Χρηστος στο δικο του μπλογκ
Πατα εδω για να το δεις.
Εξαιρετικη φωνη,εξαιρετικοι στιχοι.
Παραθετω τους στιχους απο τα τραγουδια που ηχουν στα αυτια σας :

Χειμωνανθος

Στίχοι: Ελένη Φωτάκη
Μουσική: Γιώργος Καζαντζής
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Χαρούλης

Φθινόπωρο στον έρωτα
απόψε ανατέλλει
αρισμαρί και μέλι
μύρισαν τα βουνά
κι εγώ κοιτάζω σιωπηλός
το χώμα το βρεγμένο
σαν κάρβουνο αναμμένο
η ομορφιά πονά

φιλί γυρεύω του ουρανού
κι αυτός μου δίνει στάχτη
μα απ΄ της καρδιάς τ΄ αδράχτι
σαν θέλω να κοπείς
σαλεύουν τα πορτόφυλλα
κι η κλειδωνιά γυρίζει
αέρας μου σφυρίζει
αν έρθεις μην αργείς

γδύσου και από τα μάτια μου
πάρε νερό και πλύσου
ο χωρισμός θυμήσου
είναι χειμωνανθός
την λύπη την κατοίκησα
σε νύχτα και σε μέρα
σ΄ αφήνω στον αέρα
για να σε βρω στο φως

η αγάπη φόβους και όνειρα
δειπνά προτού ραγίσει
στου πόνου το ξωκλήσι
αγιάζει η ερημιά
κι εγώ μια θλίψη που ζητώ
για να με σημαδέψει
το φως πριν βασιλέψει
θα σ΄ αρνηθώ ξανά


Συννεφα του γιαλου

Στίχοι: Κώστας Σπηλιωτάκος
Μουσική: Γιάννης Χαρούλης
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Χαρούλης

Τη θλίψη απ' τα μάτια μου να πάρεις
και να τη ρίξεις στου πελάγου το βυθό
κι αν τύχει μες σ'ανέμους να χαθώ
μη μ'αρνηθείς, μη μ'αποπάρεις

Το πιο ακριβό σου χάδι να μου δώσεις
κι αν η λαχτάρα σου κουρσέψει το κορμί
αιτία, πρόφαση να γίνει κι αφορμή
ποτέ μη μ'αρνηθείς, μη με προδώσεις

-R-
Σύννεφα του γυαλού θε ν'αρματώσω
θα'μαι στο πλάι σου και ας ματώσω
Σύννεφα του γυαλού θε ν'αρματώσω
θα'μαι στο πλάι σου και ας ματώσω
θα'μαι στο πλάι σου.....

Την πιο βαθιά ανάσα μου να νιώσεις
σαν άρωμα φερμένο απ'τη βροχή
κι αν γίνει τ΄όνειρο ταξίδι και ευχή
που αγάπησες πολύ, μη μετανιώσεις


Ο Χειμωνανθός ειναι αγαπημενο της Κατερινας,εμενα το δευτερο κομματι, ενω του Χρηστου το βλεπετε στο μπλογκ του.
Μιας και μοιραστηκα αυτα τα υπεροχα τραγουδια μαζι σας θα ηθελα να μαθω και την γνωμη σας.Αν σας αρεσουν δηλαδη ,τι σας θυμιζει η φωνη του κλπ.
Σας μερσώ..

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο ίδιος ο Χαρούλης έχει πει πως δεν θέλει διαφημήσεις και συνεντεύξεις σε περιοδικά αλλά θέλει εάν αξίζει, να επιτύχει και να γίνει γνωστός από στόμα σε στόμα. Επίσης έχει πει πως καταλαβαίνει όσους δεν μπορούν να αγοράσουν τους δισκους του και τους αντιγράφουν. Προσωπικώς πιστεύω πως θα αφήσει εποχή. Εδώ και μερικούς μήνες που έκατσα κι άκουσα όλη του την δουλειά δεν χάνω ευκαιρία να παίξω την μουσική του και να συστήσω σε φίλους και γνωστούς να τον ακούνε.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ταξιδιάρικη φωνή, σε ηρεμεί και σε μαγεύει. Δεν τον ήξερα, από εσένα και τον Χρήστο τον άκουσα πρώτη φορά και σκοπεύω να βρω το cd του!

SilentSoul είπε...

Χαρηκα πολυ που σου αρεσε Εβιτα μου.
Τον εμαθα και εγω απο την Karry και τον εχω λατρεψει.Τον πρωτοακουσα στο αμαξι της.
Ο Χαρουλης ,οπως προειπε και ο περιπετων,θελει να γινει γνωστος απο στομα σε στομα και νομιζω πως θα το καταφερει γιατι αξιζει :)
Φιλια..

Ανώνυμος είπε...

Είναι εκτός από χαρισματικός ερμηνευτής και εξαιρετικός χαρακτήρας. Και εγώ πιστεύω ότι θα αφήσει εποχή μια και η μέχρι τώρα πορεία του δείχνει ότι δεν βιάζεται αλλά προχωρά αργά και σταθερά, δίνει χρόνο στον εαυτό του να εξελιχθεί, να ωριμάσει...

Υπάρχουν και βιντεάκια από Συρμό που όσοι δεν τον είδαν μπορούν να πάρουν μια γεύση από Χαρούλη Live!

http://www.youtube.com/results?search_query=XAROULIS&search=Search