Online reading:

web stats

7 Ιαν 2007

Καθε κατεργαρης στον παγκο του..

Να μαι παλι εδω καλο μου ημερολογιο.
Δεν θα γραψω πολλα μιας και δεν με φτανει ο χρονος.
Εκανα πολλα ,ειδα αλλα τοσα,ενιωσα απιστευτα συναισθηματα.
Υπαρχει υλικο για αρκετα ποστ ελπιζοντας να μη τα ξεχασω χεχεεχε.
Εχω φωτογραφικο υλικο απο εκδρομουλες που καναμε εμεις τα τρια τα ανησυχα παιδακια η αλλιως τριο στουτσες,η αλλιως το τριο καρο η αλλιως οι τρεις εξευρευνητες κλπ κλπ.
Διαισθανομαι πως αυτη θα ειναι η χρονια μας.
Μας μπηκε καλα η χρονια.Μας βρηκε αγαπημενους,χαμογελαστους ,με υγεια (για μενα βασικο).
Ξεκινησε το νεο ετος με την εκδρομη στην Ιεραπετρα 01/01/2007-03-01-2007 (φωτο συντομα).
Ενα υπεροχο διημερο στο οποιο τα ματια μας αντικρυσαν ενα ελαχιστο μερος απο οσα εχει η Κρητη να μας δωσει.Οι φωτογραφιες που θα δειτε δεν πιανουν στο ελαχιστο το δεος μας και την εκπληξη μας για τα οσα ζησαμε.Υπερβολικια;Μπαααα!!!
Επισης θα δειτε μερικες φωτο απο το ρεβεγιον(Revegion=ρεβέτζιον το διαβασα στο dvd που μου δωθηκε)της πρωτοχρονιας που περιειχε μπολικο φαγητο (να δω ποτε θα βαλω μυαλο να φτιαχνω λιγοτερα πραγματα!),μπολικο ποτο,μπολικος χορος (του εδωσα και καταλαβε),ολα μπολικα.
Χμ!! Τι αλλο;!!χμμμ Α ναι!! παιζει και οσες εκδρομες κανουμε να μπουν στο ενθετο "Διαδρομες" μιας τοπικης εφημεριδας (ωραια φαση)καθε Παρασκευη.
Αυυυυτιιιααααα για την ωρα παϊδακια μου (που λεει και η Καππα).
Ανταποκριση απο την ζωη μου και τον κοσμο μου σε επομενα επεισοδια γι αυτο μεινετε συντονισμενοι και που ξερετε ισως καποια στιγμη να δειτε και την δικια σας πολη σε καποια απο τις φωτο.Εχουμε σκοπο να γυρισουμε πολλα μερη γιατι ειναι κατι που γουσταρουμε.
Να ανακαλυπτουμε μερη που κανενας δεν σκεφτηκε να φωτογραφισει,κανενας δεν νοιαστηκε να "κοιταξει".
Φιλουδια πολλα στα μαγουλακια σας τα ροζουλενια.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μικρή μου Γιουτζίνια... τί ωραία ιδέα που έχεις για τις φωτογραφήσεις των πόλεων... Καντε το....
Παρ' όλα αυτα ...αντε ποστάρισε και καμμιά καινούργια σου φωτο...
Ευχαριστώ (ξέρεις εσύ!)

Ανώνυμος είπε...

Welcome back Eygenia:)