Online reading:

web stats

8 Ιαν 2007

Manic Monday

Νιωθω κουρασμενη.
Μετα απο ενα υπεροχο πρωινο ξυπνημα,αρχισαν τα ζορια.
Μαζεμα του χριστουγεννιατικου δεντρου,των στολιδιων,των φαγητων που μεινανε απο την χτεσινη γιορτη της μαμας,συμμαζεμα του δωματιου μου μιας και ειχα κατεβασει οτι σημειωσεις εχω (οσες πηγα να παρω δλδ) απο αυτο το εξαμηνο,μαζεψα οσα ρουχα ηταν για πλύσιμο στο χερι (που ηταν αρκετα αν βαλεις πουλοβερ κλπ).
Εχω ενα κεφαλι καζανι απο τα μαθηματικα,απο σχεδια,απο θεωρηματα μπουφ!!!.
Θα προσπαθησω να περασω οσα μαθηματα μπορω,αν και εδω που τα λεμε και με την ειλικρινιa που με διακατεχει ,χλωμο το κοβω.Ειναι αρκετα δυσκολα και οι καθηγητες δεν χαριζουν καστανα,καλη στην αντιγραφη δεν ειμαι μιας που δεν αντιγραφω γιατι δεν μπορω,οσο και να ακουγετε παραξενο.Ποτε μου δεν αντεγραψα ουτε μια λεξη γιαυτο και τωρα μου ειναι παρα πολυ εξω απο τα νερα μου.Βλεπω αλλους και οχι μονο το πετυχαινουν αλλα γραφουν και βαθμουλαρες so simple,ενω εγω για το 5αρακι και το 8αρακι πρεπει να ξαναδινω και να ξαναδινω και να κλεινομαι για ωρες στο δωματιο μου για να κατανοησω πραγματα που ισως να μη μου χρειαστουν ποτε.
Πικρα,πολυ πικρα αλλα ειναι επιλογη μου αυτη η σχολη,και ενω ειχα περασει Πατρα στο ανοιχτο διαλεξα πολυτεχνειο.Θα μου πειτε ας προσεχα αλλα μαρεσουν τα δυσκολα και ας γκρινιαζω ,μη μου δινετε σημασια οταν γκρινιαζω,μ αρεσει να τ ακουω.
Περιμενω πως και πως να διοριστω και εγω για να ηρεμησω εν μερη.Μου χρειαζονται τα χρηματα (και σε ποιον δεν χρειαζονται).Ειναι καιρος να αρχισω να κανω πραγματα,νιωθω ετοιμη και οχι δεν εχω καθυστερήσει.Ποτε δεν ειναι αργα για τιποτα στον κοσμο.
Απολογισμο του 2006 δεν θα κανω.
Τα ειχε ολα αυτο το ετος.
Με αγαπησαν και αγαπησα,πληγωσα και πληγωθηκα,ειχε ερωτα,χωρισμο,αγκαλιες,φιλια ερωτικα και μη,ανακαλυψα ψυχες,ταυτιστικα με ατομα,ξεκινησα τις εκδρομες (κατι που λατρευω),ηρθα σε επαφη με ατομα που δεν πιστευα ποτε πως θα μπορουσα να επικοινωνησω,εκλαψα,πονεσα,ηρθα προσωπο με προσωπο με την Ευγενια ,για το ποια ειμαι,τι θελω,πως το θελω.Δεν ηταν κακη η χρονια,Μου εδωσε πολλα μαθηματα και δεν μετανιωνω για τιποτα.
Το 2007 ειναι ετος εκπληξεων,πραγματοποίησης και αλλων ονειρων,θελω να αφησω το σημαδι μου και θα το κανω (ειναι να μην βαλω κατι στο μυαλο μου),θελω να δοκιμασω νεες εμπειριες,νεες γευσεις,να δω αλλες εικονες,α και να χασω αυτα τα κιλακια που δεν καταφερα να χασω το 2006 χεχεχ(ξερω ξερω τι θα πεις μη με κοιτας,αλλα δεν μπορω να εχω τοσα πιασιματακια πια:ρ τα βαρεθηκα).
Ξεκιναει αισιοδοξα,γεματο ελπιδα για το καλύτερο,σκεφτομαι το μελλον διωχνοντας τα φαντασματα του παρελθοντος.
Μα πανω απο ολα θελω να ειμαι υγιής εγω , η οικογενεια μου και εσεις.
Φιλουρες στις μουρες σας :)

Hasta Luego!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: