Online reading:

web stats

24 Ιαν 2007

And when the night falls..

..I can see the moon.

Ο ουρανος ξαστερος και λιγο φωτεινος εξαιτιας της λαμψης του φεγγαριου.

Ηταν μπορω να πω μια καλη μερα η σημερινη με διαθεση στα υψη.Φτιαχνει και το χειλακι μου για το οποιο σας εχω πρήξει ολα καλα ολα ανθηρα.
Το ταψι με το γαλακτομπουρεκο εχει φτασει στην μεση και μεχρι αυριο χλωμο να μεινει καποιο κομματι.
Μετα λεω να πειραματιστω με την τιραμισου.Ειναι κατι που δεν εχω κανει ποτε μου και επειδη την λατρευω ,οπωσδήποτε θα το επιχειρήσω.

Η εκπομπη θα ναι χυμα στο κυμα παλι.Μια μίξη των 70ς 80ς και λοιπα.Δυο ωρες ειναι λιγες τελικα για να χωρεσουν το μεγαλειο της μουσικης.Ανακαλυψα σημερα και κομματια που νομιζα πως μονο σε βινύλιο ειχα και ενθουσιάστηκα.Το μονο που με ανησυχει ειναι μηπως παρασυρθω παλι και κανω την μαλακια μου.Αν και σε μερικους αρεσε αυτο.Δεν μου φαινεται παραξενο,αφου τους αρεσω και εγω :ρ καλα να παθουμε λοιπον :ρ

Πηρα και το σιντι με τις φωτογραφιες απο την εκδρομη της Κυριακης.Παρτε μια γευση...

Ω!!!Μια μελισσουλα
(Η μια απο τις δυο φωτο που τραβηξα)



Η Κατερινα παρουσιαζει τη σταση φιδιου στο ται τσι.
(κανονικα τα ποδια πατανε κατω)


Η εκκλησια των 99 Αγιων Πατερων
Μια σαυρουλα πανω στο τοιχος της εκκλησιας

Εγω και ο Χρηστος κατω απο τα χαλασματα της ακροπολης.
Απο κατω ειναι γκρεμος

Μα δεν μοιαζει σαν να αιωρείται;
Κυριες και κυριοι τα Θοδωρου!

Αυτη ειναι η κινηση πριν την σταση του φιδιου.
Μετα διπλωνετε οπως ειδατε σε προηγουμενη φωτο.

Μολις ειχαμε κατεβει απο την ακροπολη









Παω τωρα γιατι σε λιγα λεπτακια "παιζω"

Φιλιααα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: