Online reading:

web stats

18 Ιαν 2007

Τι εκανα χθες..

Χτες ηταν πολυ κουραστικη μερα.
Συγύρισμα σπιτιου,δωματιου μου.Στρωσιμο για διαβασμα τεχολογιας υλικων(μπας και τελικα γλιτωσω κανα μαθημα απο τις καταληψεις και το δωσω στην εξεταστικη) και διαβασμα Ισπανικων.
Μπορει να μην δουλευω αλλα δεν εχω μαθει να καθομαι.Ολο και με κατι θα ασχολουμε.Γιαυτο δεν εχω και ελευθερες ωρες.Τωρα που ειπα για δουλεια,με πιασανε τα νευρα μου.Ακομα περιμενω τον διορισμο μου.Μου ειχαν πει πως αρχες γεναρη θα ερθει και με αυτο θα παω να παρουσιαστω στην υπηρεσια που θα αναγραφετε πανω.Παπαρια μεντολες...Πφ!!Γρουμφ! υπομονη Ευγενια.Ενιγουει μετα απο αυτη την παραγωγικη μερα εφτασε το βραδυ.Πηγαμε στο Ψυχαγώγιο
με Χρηστο και Κατερινα.
Συναισθηματα και αναμνησεις γεμισαν το μυαλο μου.

Η σημερινη μερα μεχρι στιγμης κυλαει ηρεμα χωρις απροοπτα και εκπληξεις.Εκανα οπως καθε πρωι την βολτα μου στο διαδίκτυο και στα διαφορα μπλογκς.Επαψα να ασχολουμε και να διαβαζω μπλογκς οπου υπαρχει ενας μικρος χαμος.Ειναι βαρετοι.Προβλεψιμοι.Οκ η αληθεια ειναι πως με απογοητευσαν.Δεν περιμενα τετοιες παιδιαστικες συμπεριφορες,τετοια ξεροκεφαλια.Ασχοληθηκα λιγο και εγω αλλα σταματησα.Ειναι ασκοπο και εκτος των αλλων δεν ανηκω στην "αυλη" κανενος,δεν ειμαι κανενος "e-κολλητη".Εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθώ.Εχει δικιο σε ενα πραγμα ο Αlitovios.Πολλοι απο τους μπλογκερς παιζουν ρολους.Χαιρομαι που μπορω και τους αναγνωριζω και γυρνω την πλατη μου στην υποκρισια τους.Δεν ειναι για μενα αυτα.Ο δικος μου κοσμος,η Neverland μου,μενει εκτος απο ολες αυτες τις ίντριγκες.Πολλάκις εχω εξηγήσει γιατί...

Το προγραμμα μου για σημερα εχει διαβασμα μολις τελειωσω αυτο το ποστ,για φαγητο τονοσαλατα και κατα της πεντε ται τσι.Τελειωνοντας εξιμισι εχει χαλαρωση,ισως κανα πρασινο τσαγακι,καμια επισκεψη,ισως διαβασμα ισπανικων,κανα ντιβιντι,ειδωμεν...

Ακουτε
Γιαννη Κουτρα-Οι φιλοι μας
Θαναση Παπακωνσταντινου-Διαφανος
Γιαννη Χαρουλη-Χειμωνανθος
Γιαννη Χαρουλη-Συννεφα του γυαλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: