Online reading:

web stats

15 Ιαν 2007

Σκεψεις τουρλού....

Αλλη μια βδομαδα ξεκιναει..
Σημερα θα εξαρτηθει απο την συνελευση στην σχολη αν 8α γραψω την Τεταρτη η θα συνεχισουν την καταληψη μεχρι το τελος της βδομαδας.

Εχω ξυπνησει απο της 7 και τεταρτο το πρωι.Δεν ειχα και κατι να κανω απλα ξυπνησα και μετα δεν μπορουσα να κοιμηθω.Εφτιαξα καφε και πηρα μαζι μου σημειωσεις της Τεχνολογιας Παραγωγης ,πηγα στο σαλονι να την μελετησω,αν και τιποτα δεν καταλαβαινω,τουλαχιστον 8α προσπαθησω.Η ωρα ειναι δωδεκα μισι και ειπα να κανω ενα διαλειματακι και να σερφαρω στα διαφορα ελληνικα και ξενα μπλογκς.Παρατηρησα πως αυτη η τρελλα του βρισίματος και της κατωτεροτητας μονο σε ελληνικα μπλογκς υπαρχει.
Κλασσικα εικονογραφημενα.Πολυ ζηλεια και κομπλεξισμος κυκλοφορει σε σημειο αφορητο μιας και καμια πλευρα δεν κανει πισω.Αποφασισα λοιπον αυτα τα μπλογκς να τα βαλω στην ακρη.Υπαρχουν τοσα αξιολογα μπλογκς που βρηκα στο greekbloggers (το οποιο ειναι σαν το monitor ) που δεν θα μενω στασιμη σε κατι που μονο νεες βρισιες μπορω να μαθω.Νισαφι πια.Ναι ειμαι πολυ θυμωμενη.
Απελπίστηκα να βλεπω αγαπημενα προσωπα να αναλωνονται σε μαλακιες του κωλου ενω θα επρεπε να προχωρησουν.Προσωπα που παντα εχουν να μου δωσουν κατι,με κανουν να γινομαι καλυτερη,να σκεφτομαι διαφορετικα,να μου ανοιγουν τα ματια.Ατομα που ποτε δεν πιστευα πως θα λυγισαν απο τον οποιοδηποτε.Οχι με την εμπειρια που εχουν.Η δραση φερνει αντιδραση θα μου πεις.Αλλα φιλτατοι εχουμε χασει την μπαλα και οποιος την βρει ας μου την φερει να την φυλαξω.
Το μπλογκ ειναι προσωπικη υποθεση που την διαβαζουν ολοι και που ο συγγραφεας κρατα την ανωνυμια του (μην βλεπετε εμενα που ξερετε πως με λενε και πως ειμαι) γραφοντας οτι θελει γιατι ειναι δικο του μπλογκ,δικο του ημερολογιο,δικο του βημα εκφρασης, αλλα εκτιθετε δημοσια.Αρα και σχολια θα εχει και κριτικες.Τα ιδια δεν γινονται και σε συζητησεις μεταξυ φιλων γνωστων κλπ;Παντα δεν υπαρχει και η αντιθετη αποψη ή η διαφορετικοτητα;Γιατι οχι και εδω.Θελει ο αλλος να δωσει το παρον του; το δινει.Εσυ και εγω δινουμε το δικαιωμα...και εχει καθε δικαιωμα να το κανει.Ειναι απαραδεχτο να διαβαζω για νομικα θεματα, για πρασινα αλογα και μεταξωτες κορδελες.Get real.
Και κλεινοντας αυτο το κομματι περι μπλογκιν θα ηθελα να επισημανω οτι οποιος δεν γουσταρει να τον διαβαζουν απλα διαγραφει το μπλογκ του και κανει αλλο.Τοσο απλο.Οταν βρεις το καλαμι πρεπει να ξερεις να το καβαλας κιολας αλλιως καποια στιγμη θα πεσεις και θα απολαυσεις μια ανωμαλη προσγείωση...

Το Σαββατοκυριακο μου λογω καιρου δεν ηταν τοσο ενδιαφερον μιας και οτι σχεδια υπηρχαν αναβληθηκαν.Ουτε τον κομητη ειδαμε,ουτε την εκδρομη με τον ορειβατικο καναμε.Δεν βγαλαμε ουτε μια φωτογραφια.
Ειχε ομως ψαροσουπα ,με θεα τα αγριεμενα κυματα,τον θυμωμενο αερα,την λυσσασμενη βροχη ,σε παραλιακο μαγαζι της Νεας Χωρας.
Ειχε χουχουλιασμα,αναμνησεις ξεθαμμένες απο φωτογραφιες (πολυ μαρεσει),ντιβιντι,αλ πεστο,επισκεψη σε φιλη χαλαρωση και ξεκουραση...

Μου εχουν λειψει οι συγκεντρωσεις μας για επιτραπεζια και χαβαλε.Τοτε που ολη η παρεα μαζευοταν,ανοιγαμε κρασακι,συζητουσαμε,παιζαμε κανα παιχνιδι,τσακωνομασταν,πειραζαμε ο ενας τον αλλο.Απομακρυνθήκαμε...Δεν γκρινιαζω,ουτε μας βαρεθηκα εμας τους τρεις..αλλα μου εχουν λειψει ολα αυτα.
Σας χρωσταω ακομα το τριτο μερος της εκδρομης στην Ιεραπετρα.Θελει πολυ δουλεια να ανεβασω ολες αυτες τις φωτο και θα τις ανεβασω ολες ...οποτε υπομονη...
Αυτια για την ωρα.Ωρα να μαγειρεψω ,να βρω τραγουδακια για την εκπομπη στον phoenix και να συνεχισω το διαβασμα..
Kisses and smiles

Δεν υπάρχουν σχόλια: