Online reading:

web stats

9 Ιαν 2007

Κυριακη 7-01-2007 Του Άϊ Γιάννη..

Οπως αναφερα σε προηγουμενο ποστ,λογω του οτι γιορταζε η μανουλα μου οποτε εκδρομουλα για μενα γιοκ,τα αλλα δυο παιδια ο Χι και η Καππα αποφασισαν να μην χασουμε ετσι την πανεμορφη εκεινη μερα, και να γυρισουμε την Παλαια Πολη φωτογραφίζοντας σημεια της που δεν τα "ειδε" κανενας πριν.Ωραια ιδεα ετσι;
Η μητερα μου λοιπον,μιας και ελειπε (κλασσικα εικονογραφημενα) ο μπαμπας στις Σερρες απο οπου και καταγετε,αποφασισε να παει το μεσημερι σε γιορτη ενος Γιαννη φιλου της,αφου και εκεινος προσφερθηκε να ερθει να την παρει.Ετσι κι εγω,μολις εκανα χρεη κομμωτριας (της καθαρισα την ψαλιδα και της ισιωσα το μαλλι),ετοιμαστηκα και κατεβηκα Παλιο Λιμανι να βρω τα παιδια.
Ειχαν παρει τα ποδηλατα τους (και εγω πρεπει να αγορασω ενα για να τους ακολουθω και οχι να ακολουθουν εκεινοι εμενα με τα ποδια σερνοντας τα ποδηλατα).
Τους βρηκα να εχουν τελειωσει το καφεδακι τους στο Αρωμα (απο οπου ειναι και η πρωτες φωτο)μαζι και με αλλους γνωστους και φιλους.
Ο Χι ηδη ειχε αρχισει να τραβαει στιγμουλες που εβλεπε γυρω του.
Ολες οι φωτο ειναι δικες του (ειναι αρκετα καλος και ειναι ενα χομπυ που το εχει χρονια) με εξαιρεση την τελευταια του φαρου που τραβηξα εγω καθοδον για ενα ταβερνακι στην Νεα Χωρα για γαριδομακαροναδα.
Γινομαστε καλυτεροι η με φαινεται; :)

Κοιταξτε χάλι.Ουτε ενα βημα χωρις τις αμαξαρες τους δεν κανουν οι Ελληναρες πια

Δεν φταινε αυτοι.
Το Λιμενικο ακομα αφαντο,να τους κοψει μια κλιση να σου πω εγω αν θα ξαναφησουν εκει τα αμαξια τους.
Ναι ειμαι κακια.
Παραδειγμα προς μίμηση.
Πατερας και γιος με τα ποδηλατα τους.
Η ατραξιον της Παλιας Πολης
Ο φαρος..
-Κοιτα κατι ψαρακια..
-Αλακια;
-Ψα ρα κια
-Αλακια ιιιι
Οι σκιες (μας) δεν αγαπανε
γιατι δεν εχουνε ψυχη..(Ασματαρα ε;)
Ο ηλιος τον εκανε να ονειρευεται
Ο ηλιος στις καρδιες τους
και στα χειλη τους
Και αρχιζει η περιηγηση μας











Μια φωτο με τα δυο κοριτσια
(εγω και η Καππα)
Χωρις εμας


Ηλιος για ολους
Ο φαρος
Συγκινητική στιγμη της βολτας,μια νοικοκυρα σε ενα απο αυτα τα σπιτια .
Περνώντας απο το δικο της,της ειπαμε Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια.
Μεσα στον χωρο που την ειδαμε,μαγειρευε εχοντας συντροφια αλλη μια γυναικα και στο βαθος ειδαμε κλουβακια με πουλια μαλλον καναρινια.
Ανταπεδωσε τις ευχες και καθως φευγαμε μας φωναξε να σταματησουμε.
Μας κερασε απο ενα καλτσουνακι στον καθενα ,που μολις ειχε βγαλει απο τον φουρνο.
Χαμογελουσε.
Γιορταζε ο αντρας της ...
Ο Χι και η Καππα που θα διαβασουν για αυτο,θα τους ερθει η εικονα της γιαγιουλας και το βλεμμα της...
Συναισθηματα απεριγραπτα ...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

apisteutes photo eygenia
Mou exoun leipsei polu ta Xania..(nomizw pws irthe i stigmi gia kanenena repo apo tin douleia mpas k kseskasw ligaki)

SilentSoul είπε...

Αποφασισε το και ελα :)
Καλημερα ματακια μου :)