Online reading:

web stats

11 Ιαν 2007

Μουνταδα

Μολις τελειωσα την τελευταια ραδιοφωνικη εκπομπη στον Phoenix για την εβδομαδα αυτη.
Δεν ηταν οπως την εχω φανταστει η οπως οταν πρωτοξεκινουσα.
Μιλησα ελαχιστα,ειχα και κριτικη για οσα επαιζα.
Ενα θα πω..και αν αρεσει,δεν με ενδιαφερει να αρεσει.
Παιζω γιατι γουσταρω την μουσικη,γουσταρω την μαγεια του ραδιοφωνου,συνεχεια ανανεωνω τις γνωσεις μου,προσπαθω να μην παιζω τα ιδια κομματια,κανω τις αναλυσεις μου,διαβαζω μπλογκς.
Ποτε μου δεν με καθοδηγησε κανεις,αν μου πεις κανε αυτο κανε εκεινο κακο δικο σου κανεις,δεν μπορω να εκφραστω,δεν θα ειμαι εγω.
Απο Δευτερα θα επανελθω δυναμικοτερη και αλίμονο του εκεινου που θα αρχισει να μουρμουραει.Οχι δεν απειλω,απλα θελω να γινω κατανοητη.Αν δεν σαρεσει το station 2 υπαρχει και το station 1 η μην με ακους.Καραγουσταρω αυτη την φαση και δεν θα μου το χαλασει κανεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: