Online reading:

web stats

23 Ιαν 2007

Ζαβαρακατρανεμιααα ηλεος ηηηλεοοοςς

Μα τι επαθα χτες!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ακομα και οι ανασες ειχαν σαρδαμ.

Εγινα και ρεζιλι που αντι να πω ακουτε phoenix radio,ειπα "ακουτε love radio"(λες να ειναι κρυφος ποθος;).
Συνειδητοποιώ τι ειπα...παγωνω...αρχισα να γελω...το διορθωσα.
Ρομπα ξεκουμπωτη που εμπαζε απο παντου.
Δεν φτανει μονο αυτο μετα να σου ες εμ ες απο γνωστο που ακουγε .Δουλεμα να δεις.Να'χα και την ορεξη του καλα θα ηταν.
Τσκ τσκ τελικα δεν γινετε να ελενξω την ψυχολογια μου.
Ημουν "αλλου" και φανηκε.

Ακομα πρησμένο ειναι το πανω χειλακι μου.
Πως ειναι τα χειλια της Ατζελινα Τζολι (αχ τι γκομενα!) και πιο μεγαλο να φανταστείτε ειναι το δικο μου.
Τι σιλικονες και αηδιες,ενας ερπης σας το κανει τουμπανο αλλα ειναι αντιαισθητικος.Σε δυο μερες θα εχει περασει αλλα ειναι απαισιο στην εμφανιση και επηρεαζει και την ομιλια.Τινγκα στο Zovirax το καημενο χειλακι.Κλαψ!(να μην κλαψομουνιασω και εγω μια φορα;καιρο εχω να το κανω).
Μου αρεσει πολυ αυτος ο e-χωρος.
Μπορω να γραφω οτι σκεφτομαι,ακομα και αν αυτο ειναι μαλακια,μαθαινω για τις ζωες των ανθρωπων,ταξιδευω μαζι τους,νιωθω την λαχταρα τους,τον ποθο τους,τον πονο τους,την απωλεια.
Μοιραζομαι συναισθηματα μου,σκεψεις μου,ταξιδια που κανω με Κατερινα και Χρηστο,αναζητησεις μου,προβληματισμους μου.
Δεν πιστευω οτι ειναι χασιμο χρονου οπως πιθανον να νομιζουν καποιοι.
Ειναι ο προσωπικος μου χωρος,"το δωματιο μου",το διαλλειμα μου.Για αλλους ειναι ο χωρος που μεσα απο αυτον θα βρουν καποια δουλεια,θα βρουν την αναγνωρισιμότητα που εξω στην ζουγκλα της ζωης και στον ανταγωνισμο δεν υπαρχει περιπτωση να βρουν,χωρος γνωριμιας με αλλους ανθρωπους,χωρος εκφρασης ,μια παρεα στην τοση μοναξια που τους πνιγει.

Προσπαθουν εδω και καιρο να εισβαλουν σε αυτον τον χωρο,δημιουργώντας σύγχυση..
Δεν θα τα καταφερουν..
Αναφερομαι στα διαφορα δημοσιευματα των Κυριακατικων εφημεριδων.
Δεν υπαρχουν θεματα να αναλυσουν ,οποτε το bloging ειναι οτι πρεπει.Ετσι;
Ανακατευτηκατε παντου,κανατε τα δελτια ειδησεων τα χειροτερα του κοσμου,με εξαιρεση τα δελτια της κρατικης τηλεορασης που ευτυχως ειναι ειδησεις και οχι καραγκιοζιλικια με χιλιαδες παραθυρα και τηλεμετρησεις θεαματικοτητας.
Δεν σας καλεσαμε....
Ηρ8ατε για να δειτε τι ειναι αυτος ο χωρος που δημιουργεί τοσο ντόρο.
Η μπλογκοχωρα για την Ελλαδα ειναι ακομα στα σπάργανα,οποτε μην την καταστρεψετε.
Να της φερθείτε ομορφα,γλυκα.
Εξερευνήστε την χωρις να σπειρετε κακια και ζηλεια (καποια το επιχειρησε ηδη αλλα κακο στον εαυτον της εκανε).

Ειναι ομορφα εδω...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, η Αντζελίνα Τζολί είναι ένα πολύ περίεργο φαινόμενο.Όλες σχεδόν ανεξαιρέτως οι γυναίκες την θεωρούν γυναικάρα. Σχεδόν όλοι οι άνδρες δεν βρίσκουν τίποτε το ελκυστικό σε αυτήν. Ο λόγος απλός: Η Τζολί μοιάζει απίστευτα με τον πατέρας της κι έχει πολύ ανδρικά χαρακτηριστικά. Είναι ανδρόγυνη και γι'αυτο έλκει τις γυναίκες. Εμένα μου φαίνεται σίχαμα πάντως

Ανώνυμος είπε...

Με την φωνάρα την δικιά σου σιγουρα έγινε love*radio, τουλάχιστον ως προς τους ακροατές.

SilentSoul είπε...

@περιπετων ---Οχι και σιχαμα τα παραλες.Αν και πιο γκομεναρα θεωρω την Μπελουτσι.Anyway ηθελα απλα να δωσω την εικονα του χειλακιου μου :ρ

@dkr :Με εχεις ακουσει και το λες;
Η απλα το υποθετεις;Οπως και να εχει παντως σε ευχαριστω.
Ηταν μεγα λαθος αυτο το σαρδαμ και ελπιζω να μην επαναληφθεί (ηταν η δευτερη φορα που το εκανα αλλα την πρωτη σταματησα στο lo...)
Ολο καλα λογια μου λες,κατι κακο,κατι αρνητικο δεν υπαρχει;

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει.η Απουσία της παρουσίας σου,ΕΔΏ.