Online reading:

web stats

25 Ιαν 2007

Οταν το συμπαν συνωμοτεί ..

...οτι και να κανεις ολο και κατι θα παει στραβα.

Το λεω αυτο γιατι χτες το βραδυ και ενω ολα ηταν ετοιμα για την μουσικη που θα επαιζα,μετα το δευτερο τραγουδι και μεχρι να παω να βαλω λιγο νερο,το προγραμμα τα εφτυσε.Το προγραμματακι ΣΑΜ.
Γυρνώντας απο την κουζίνα με περίμενε ένα πινακίδιο πληροφορώντας με,ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα και πως μέχρι να το λύσω θα έπαιζε random από τον φάκελο που είχα δίπλα στην λίστα,ενώ αν τον είχα κενό θα έπαιζε από τα αρχεία που ειχα στα files γενικότερα.
Για καλη μου τυχη στην λιστα ειχα βαλει οσα αρχεια και οσα τραγουδια ηθελα για την queue λιστα οποτε μικρο το κακο.Η χαλαστρα εγινε στον τροπο που θα εμπαιναν τα τραγουδια μιας και ηθελα να βαλω λιγο απο ολα και λατιν τανγκο και ροκ και ποπ.Τελικα ακουστηκαν μονο ποπ και ροκ κομματια.Δεν ηταν ασχημη η εκπομπη,απλα εγω αγχωθηκα μηπως μπει κανενας Τερζης απο το πουθενα η καμια Μαρινελα.Ειχα μιλησει βεβαια με καποια απο τα παιδια του phoenix για το προβληματακι μου αυτο μα μου ειπαν να χαλαρωσω και πως δεν χαλασε ο κοσμος.Αυτο ηθελα να ακουσω.
Ειχα τον νου μου στην κονσολα,ελεγα τα δικα μου στο μικροφωνο γελωντας για ολη αυτη την κατασταση αλλα ταυτοχρονα προσπαθουσα να φτιαξω τον Σαμ.Το αλλο αστειο στην υποθεση ηταν οτι μετα απο την ενταση και την αποτομη χαλαρωση με πιασε υπνηλια.Να ειναι μονο μια το βραδυ και να βαριεμαι,να χασμουριεμαι και να μουρμουραω για τον κωλομερφυ και τον γαμωσαμ.
Μηνυματακι στο κινητο απο μια υπεροχη ψυχη.Μου εδωσε κουραγιο οπως κλασσικά κανει παντα ο λατρεμενος μου.Τον πηρα τηλεφωνο και πηρα τα πανω μου.Συνέχισα με αλλη διαθεση κανονικα μεχρι της δυο οπου και καληνυχτισα τους εναπομείναντες ακροατες μου.
Οκ αρκετα παραπονεθηκα.Μπορουσε να ηταν και χειροτερα.Να μην ειχα ρευμα,να μην επαιζε καθολου ο Σαμ.Η ακομα χειροτερα να μη με ακουγε κανεις.

Το αναλυω παλι γρρρρρ!!
Αυτα συνεβησαν λοιπον χτες.Η σημερινη μερα μεχρι τωρα μου βγαινει μες στην νυστα.Νυσταζω,δεν εχω ορεξη ουτε τα ποδια μου να συρω.Αυτο συμβαινει οταν την προηγουμενη μερα ειμαι μεσα στην ενεργεια και οταν ξεσπαει για τα καλα η περιοδος μου,εχω και σιδηροπενικη αναιμια οποτε καταλαβαινετε.

Ισως να με συμβουλευατε να κατσω τον κωλο μου κατω επιτελους και να μην ασχολειθω με τιποτα για σημερα.Μα ελα που δεν μπορω (μα ελα που..δεν μπορω να αντισταθω σ αυτο το μαυρο gucci φορεμα ....(σουργελο συνελθε)).Εχω να κανω δουλειες και εχω και ται τσι στις πεντε το απογευμα.Μετα κανονικα θα ειχε ποδηλατοδρομία με τους ποδηλατρεις αλλα ετσα που ειμαι εγω μπα...

Μερικες φορες εχω την εντυπωση πως γραφω ατσαλα.
Ναι οκ συγκρινω (κακως) τα κειμενα μου με τα κειμενα αλλων μπλογκς.Εννοω πως γραφω ακριβως οτι σκεφτομαι οπως το σκεφτομαι χωρις καμια προεργασια χωρις να σκεφτομαι πως υπαρχουν ανθρωποι που θα τα διαβασουν.
Και ξερεις κατι ;Μου αρεσει....Ειμαι λαθος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: