Online reading:

web stats

19 Ιαν 2007

Οφου και οφου!!

Ξυπνησα το πρωι πιασμενη παντου.Αναμεσα στα μπουτια,στους γοφους,στα μπρατσα,στις γαμπες.
Το χθεσινο ται τσι μου αλλαξε τα φωτα.Ξεκινησαμε με τεντωμα και αλλες ασκησεις.Μετα καναμε ασκησεις και ανοιγματα ποδιων ετσι ωστε σιγα σιγα να αποκτησουμε ευλυγισία και να μπορεσουμε να κανουμε την σταση του φιδιου.Δεν ειχα παει στο μα8ημα της Τριτης λογω πονοκεφαλου και χτες πολιοζοριστηκα.Το κοντομανικο μπλουζακι που φορουσα ειχε κολλησει στο δερμα μου απο τον πολυ ιδρωτα και το ζορι.Βεβαια οσο περνουσε η ωρα τα ποδια απο μονα τους ανοιγαν κανοντας την κινηση ευκολοτερα απο πριν.
Τι γυμναστηριο και αηδιες!!
Τωρα κανουμε την φορμα των δεκα στασεων.Ακουγονται λιγες αλλα δεν ειναι.Ασε που ειναι δυσκολες.Μετα μολις ολοκληρωθει αυτη, θα κανουμε την φορμα των 20.Μεχρι τοτε βεβαια θα ειμαστε ολοι πιο ευλύγιστοι οποτε δεν θα μας δυσκολεψει κατι οπως μας δυσκολευει η σταση φιδιου.
Τελειωνοντας γυρισα σπιτι εκανα ενα καυτο μπανιο,εφαγα μανταρινακια και πηγα στο σπιτι του Χρηστου.Ειχε αρκετες ταινιες να δουμε.Αρχισαμε να κουβεντιαζουμε για το ποιοι θα ερθουν στην συναυλια του Θαναση Παπακωνσταντινου για να κλεισουμε τραπεζι.Ηρθε και η Κατερινα πολυ αργοτερα,φερνοντας μεζεδακια απο το "Εδεμ" συν μια τιραμισου κολαση (η διατροφη ειχε κανει φτερα),ανοιξαμε ενα μπουκαλι κοκκινο κρασι και κατσαμε και....την ειδα την ταινια.Χιχι λεω την ειδα επειδη οι αλλοι δυο ταξιδευαν σε συννεφακια σχεδον σε ολο το εργο.Χρρρρ πςςςςς Χρρρρρ πςςςς!!! :ρρρρρρρρρ
Καλα κανανε.Δουλευε σπαστο η Κατερινα και ο Χρηστος με τοσες υποχρεωσεις και τρεξιμο που εχει καθε μερα πως να αντεξουν!!Αααααααζααααααααα!!! :****
Ωσπου πηγε μια και επρεπε να γυρισω στο σπιτακι μου και στο κρεββατακι μου...

Αυτη ηταν σε γενικες γραμμες η χ8εσινη μερα με κομματια απο το πρωινο μου ξυπνημα.
Σημερα ειναι ποοοοολυ χαλαρη μερα.Πλυντήρια,δουλειες γινανε χθες.Διαβασμα δεν γουσταρω να κανω αντε ισως διαβασω λιγο απο το μυθιστορημα που εχω ξεκινησει.Εχω μονο κατι ψωνια να κανω απο το σουπερμαρκετ για να μη τα εχω αυριο.
Τι να μαγειρεψω για μεσημεριανο;Θα ερθουν και οι γονεις απο την δουλεια μην τους εχω παλι σαλατες και σταμναγκαθια και σουπες.Κρεας δεν θελω ειναι και Παρασκευη αλλωστε,χμ!χτες σε μια διαφήμιση ειδα πρασινα φασολακια.Λες;Μιαμ με φετα και σαρδελιτσα στο ξιδι.Μμμμμ!Δεν κακο...

Χαλαει ο καιρος.Εξω εχει συννεφιασει για τα καλα.Εδειξε και βροχες η ΕΜΥ.Παλι το σαββατοκυριακο μας θα ειναι βροχερο.Δεν με χαλαει καθοοολου ομως.Κομμωτηριασμενο μαλλι δεν εχω,θα κανουν μηνες να με ξαναδουν στο κομμωτηριο.

Απορω και αναρωτιεμαι πως υπαρχουν γυναικες που πανε καθε μερα κομμωτηριο.Μα καθε μερα.Εκατσα 2 ωρες ισως και παραπανω επειδη το μαλλι μου ηθελε γενικη επισκευή,και εφριξα.Αμ το κοστος;Λουσιμο,χτενισμα κοντα 50 ευρα.Που για να βγαλεις αυτα τα λεφτα πρεπει να τρεχεις σαν κουζουλος στην δουλεια 2 μερες αντε μια μερα για να μην φανω υπερβολικη.Εγω βεβαια δεν εκανα μονο αυτα τα δυο οποτε να μη σας πω ποσο μου πηραν.Μου "πιασανε τον κωλο" και ειπα και ευχαριστω.Ενταξει ,ειχα να παω απο τον γαμο του αδελφου μου που ηταν Ιουνιο οποτε οπου ναταν θα εφτανε η ψαλιδα στην ριζα.Αλλα ειλικρινα δεν μπορω τοσες ωρες εκει μεσα να με πασπατευουν.Ναταν και κανα αντρακι να παρατηρουμε οκ θα περνουσε ευχαριστα η ωρα.Το μονο που παρατηρουσα ηταν "Η Μαρια η ασχημη" στην βραζιλιανικη εκδοση της στο Star και ο Βασιλης (και ιδιοκτητης του κομμωτηριου) οταν ηρθε να μου καθαρισει το μαλλι.Παπαριες λεω.Δεν κοιτουσα τον Βασιλη επειδη ειχα τον νου μου να μην μου κοψει πολυ το μαλλι.Το μακραινω τεσσερα χρονια τωρα και μετα απο οσα περασε λογω της αρρωστιας αχτι το εχω να το μακρυνω οσο μπορω...
Ουφ!!Αρκετα σε ζαλισα ημερολογιο μου.Ωρα να φυγω απο την μπλογκοσφαιρα..
Θα σε ξαναεπισκευτω οταν μου κεντρισει κατι το ενδιαφερον..
Σμουατςςςς
You are listening :Locomondo-Trendy

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σηκώνομαι από τη θέση μου, μπαίνω στο ασανσέρ, κατεβαίνω στο ισόγειο, πάω παίρνω μια πορτοκαλάδα, ξαναμπαίνω στο ασανσέρ, κάθομαι στη θέση μου και σου στέλνω ενα φιλί.
Οφου...

SilentSoul είπε...

Κουραστήκατε κυριε Μανο;To Η το Οφου ειναι για το φιλι;