Online reading:

web stats

9 Ιαν 2007

Η ωρα του χαζου παιδιου χαρα γεματο..

Εχω καμια ωρα που επεστρεψα απο εξω.
Συγκεκριμενα απο πληρωμες στο κεντρο και την βιβλιοθηκη της σχολης.Απο το πρωι ,έχοντας παει σε τραπεζες τρωγοντας στην μαπα την ταλαιπωρια της ουρας,χωθηκα εκει για να διαβασω .Να προσπαθω να συγκεντρωθω,αλλα γινοταν τοση βαβουρα.Δυστυχως και αλλοι ειχαν την ιδια ιδεα με εμενα οποτε ολο πσπσπσπσπσ ,συρσιμο καρεκλας,και τακουνακια κλακ κλουπ (που πας ρε οργιο στο πολυτεχνειο με την τακουνα!!),ακουγες.Καποια στιγμη, μου την βιδωσε τα μαζεψα και εφυγα.Πηγα στο αγαπημενο μου σημειο οπου και με την 8εα της απιστευτης φιλης μου θαλασσας εβγαλα αρκετη υλη,αν και ο αερας μου τα χαλουσε λιγο.Θα ξαναφυγω παλι σε καμια ωρα για ται τσι...Μπουυυφφφφφφ!!!!
Κουραση με συνοδια βαρεμαρας.
-Θελω να κοιμηθω!
Μπορω;
-Ο Χ Ι η ημερα ακομα δεν τελειωσε και εχεις πολλα να κανεις.
-Γρρρρ!!! Καλα παω για ντουζ!
-Δεν πα να πα να δεις αν ερχομαι απο την γωνια;
-Χα
-Χο
-Οκ κοψε τα παιδιαρισματα τους ζαλιζεις.
-Μα...
-Σους..no time to waste..move your ass!!
-..
- ( / )
( \ )
( / )
( \ )
-Μα τι στο διατανο κανεις εκει περα ρε σαχλαμαρα;
-Οτι μου ειπες,κουνω τον κωλο μου ιντερνετικα
-Ε αϊ σιχτιρ δεν υποφερεσαι..
-Ελα μωρεεεε ασε με να χαζουλεψω λιγοοοοο
-....
-Οκ Οκ παω..
-Δοξα τω θεω..

2 σχόλια:

dimitris είπε...

είναι άσχετο, αλλά απλά στέλνω την καλημέρα μου από το βροχερό (σήμερα) λονδίνο!

SilentSoul είπε...

Καλημερα Δημητρη μου..
Μακαρι να βρεχε και εδω ;)
Φιλια :)