Online reading:

web stats

22 Ιαν 2007

Τα στραβα της ημερας..

Απο το πρωι η μερα φαινεται λενε...δεν εχουν αδικο.
Ξυπνησα κατα της οχτώ και οπως ολοι σηκωθηκα ν αριξω λιγο νερο στην μαπα μου.
Κοιταξα τον καθρευτη ..Φρικη!!!!!
ΕΡΠΗΣ στο πανω χειλακι μου.Οταν λεω πανω εννοω πανω προς την αριστερη πλευρα.Ουτε στην ακρη ουτε γυρω γυρω στο σχεδιαγραμμα του χειλιού αλλα πανω.Δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο μου γαμαει την ψυχολογια ο επιχειλιος ερπης.Πριζεται εκεινο το μερος,βγαινουν τα αντιαισθητικά μπαλακια που ειναι γεματα υγρο,τσουζει,με τρωει φαγουρα ,με κανει να νιωθω ασχημη.Πολυ ασχημη ομως,σε σημειο να μην θελω να ξεμυτισω απο το σπιτι.Πως να ξεμυτίσω δηλαδη που του βαζω μπολικη Zovirax οποτε Ευγενια κατσε στα αυγα σου μεχρι να σου περασει.Δεν μου φτανανε ολα αυτα αλλα να σου και η περιοδο.Εσυ μας ελειπες τωρα για να δεσει το πακετο.Να πονανε ολα τα γυναικολογικα συστηματα,στηθος ωοθηκες,μητρα κλπ και βαλε και στον λογαριασμο κοιλια,μεση.Να κρυωνω και να ειμαι συνεχεια παγωμενη ενω το καλοριφερ βραζει,να φοραω καλτσες μεχρι πανω στο μπουτι αλλα τα ποδια εκειιιι στον κοσμο τους παγωμενα.Το μαλλι να το εχω λουσει απο χτες και να μοιαζει λαδωμενο.Να παιζει σημερα ο Θανασης Παπακωνσταντινου αλλα να ειμαστε τοσο ατυχοι και να μην βρουμε ενα τοσο δα τραπεζι.Θα μου πειτε καλο και το μπαρ,αλλα αγαπητοι που να παω να στεκω;Ασε που δεν γουσταρω σαρδελοποιηση,κατι που σιγουρα θα βιωνα.Μονο η Κατερινα πηγε που ο κοσμος να χαλουσε δεν υπηρχε περιπτωση να μην παει.Γιαυτο την παω.Ο Χρηστος δε,ειχε συναντηση με τους ποδηλατρεις και μετα θα πηγαινε σπιτι.
Α να μην ξεχασω πως σημερα εχω εκπομπη που παραυτα θα την κανω.Δεν γινετε και αλλιως.
Αντε να δω τι θα κανω αυριο στο ται τσι.Με τα ανοιγματα και τα φιδια.Αχιιιι αχιιιι!!
Μακαρι αυριο ναναι καλα το χειλακι μου γιατι πραγματικα νιωθω απαισια...
Χμ τι αλλο στραβο ειχε η μερα..Σας ειπα πως ξαναεκλεισε η σχολη;Ναι ναι την κλεισανε παλι μεχρι την επομενη Δευτερα.Επισημα πια εχασα την εξεταστικη.Μια εξεταστικη που θα μεταφερθει το καλοκαιρι.Δηλαδη εχομενε και λεμε.Επτα τα μαθηματα εξαμηνου συν τεσσερα του προηγουμενου που λογω καταληψεων δεν ολοκληρωθηκαν συν 7 αυτου του εξαμηνου και βρασε οριζα..Μια χαρα μας βρισκω.Τα λογια περιττεύουν.Σκατουλες!!!
Αυτααααααα κοπέλια μου..

Επομενο δελτιο ισως αυριο ισως μετα την εκπομπη...
Ειδομενε..
Σμουτς..

5 σχόλια:

Christos είπε...

εν πειράζει καλό μου, κάνε λίγο τάι τσι, λίγο διαλογισμό και αυτός ο @@ ο Μέρφυ και οι νόμοι του θα πάνε να σημαδέψουν κανέναν άλλο δύσμοιρο

SilentSoul είπε...

Επ που εισαι εσυ;;;;;
Χμ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Kala, o Piter Pan tpt den se didaxe? Aisiodoxia, tora kykloforei k se foititiki ekdosi!K sti Neverland!

Ανώνυμος είπε...

M'άρεσε το "είμασταν τόσο άτυχοι που δεν βρίκαμε τραπέζι"!!Χεεχε ναι, λόγω ατυχίας ήταν κι όχι επειδή τηλεφωνήσατε την προηγουμένη :P Αχ, τι χάσατε..

SilentSoul είπε...

@dokimos --- εχεις δικιο.
Αισιοδοξια :)

@Περιπετων ----Καλα ντε:ρ :ρ