Online reading:

web stats

16 Ιαν 2007

Και η καταληψη συνεχιζεται επ αοριστο..

Ναι οπως το ακουτε.Παλι καταληψη η οποια θα συνεχιστει μεχρι την Δευτερα οπου και θα ξανασυνεδριασουν για να δουν αν θα την συνεχισουν.Τυπικα βεβαια αφου αν δεν γινει η αναθεωρηση του αρθρου 16 δεν εχουν σκοπο να την ανοιξουνε.
Πηρα τον Ευτυχη (συμφοιτητης μου στην σχολη) τηλεφωνο χτες το απογευμα,ο οποιος μου ειπε πως να μην περιμενω να ανοιξει ξανα,και πως αν αλλαζε κατι θα με ενημερωνε.Ξερει το αγχος μου με την εξεταστικη και ποσο προσπαθω.Με τα πολλα με πηρε τηλ αργα το βραδυ αλλα δεν το ακουσα.Τον πηρα εγω το πρωι αλλα τιποτα,μαλλον κοιμοταν.Πηρα μετα τον Στεφανο γιο του αντιπρύτανη και συμφοιτητη μου,αφου ημουν σιγουρη πως αν καποιος ηξερε θα ηταν εκεινος,ο οποιος μου ειπε πως κλεισανε την σχολη.Τον ρωτησα μετα αν εχει ακουσει κατι απο τον πατερα του για παραταση κλπ.Μου απαντησε πως δεν σκοπευει η πρυτανια να κανει κατι τετοιο και πως οπως ολα δειχνουν πρεπει να αποχαιρετισουμε την εξεταστικη.Εκνευρηστικα αλλα με καθησυχασε λεγοντας μου πως φετος μας γαμησανε με τα μαθηματα,οποτε θα μας βολευε να τα ξανακανουμε του χρονου.Δεν εχει και αδικο αλλα εγω θελω να ξεμπερδευω πειραζει;
Αυτααα τα νεα και καθως εγω σας γραφω τωρα αυτες τις γραμμες με εχει πιασει ενας πονοκεφαλος πολυ δυνατος.Λες και μου ξεριζωνουν το κρανιο.Μαλλον θα ειναι που περιμενω την περιοδο μου η απο το αγχος που κλασσικα με κυριευει μερες τωρα.
Θα επανελθω με νεα απο την ζωη μου μολις δημιουργηθουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: