Online reading:

web stats

24 Ιαν 2007

Μερα ομορφη!!

Ξυπνησα πολυ ορεξατη σημερα.

Εκατσα στο μπαλκονακι μου ήπια τον ζεστο μου νες εφαγα ενα τοστακιον με γαλοπουλα και τυρι σε μαυρο ψωμακι και διαβασα comics.Εβαλα πλυντηριο,συμμαζεψα το σαλονι και τα υπνοδωματια,και καθως αναρωτιομουν τι να μαγειρεψω σημερα και μιας και ειχα διαβασει το ποστ του βατραχακιου ειπα"δεν φτιαχνω και ενα γαλακτομπουρεκο μιας και εχω τα υλικα;"

(Δεν ειναι δικο μου το ταψι,σε λιγο θα ξεκινησω την διαδικασια)
Νασαι καλα κοπελα μου για την ιδεα μπας και ξαναξεκινησω να φτιαχνω γλυκα γιατι εχω να φτιαξω πανω απο χρονο.Ο λογος ειναι επειδη οι γονεις δεν κανει ανα τρωνε ειδικα η μαμα,ενω ο μπαμπας μολις δει γλυκο το εξαφανιζει σε dt χρονο και εγω ολο την διετα της Δευτερας κανω,μια διετα που την ξερετε ολοι.
Θα φτιαξω και παστιτσαδα μια χαραααα!!
Λοιπον παω να ξεκινησω και νεα για το αποτελεσμα ολων αυτων το μεσημερακι..
Καθομαι που καθομαι σπιτι,ολο καθαριζω,ας κανω και κατι διαφορετικο ...

Σμουτς

2 σχόλια:

Christos είπε...

Μέρα όμορφη, τις πάπιες ταΐσαμε, σινεμά και σπιτάκι μεταααα!

Χίλιες φορές προεζάκιας

-Τζίμης Πανούσης

SilentSoul είπε...

Και μια που τ αναφερες το αλλαζω το τραγουδακι σε Πανουση.Respect!!