Online reading:

web stats

24 Μαΐ 2007

Χαζουλεμα time..

Καλημερα καλημερα

Παλι πρωινο ξυπνημα σήμερα και οχι για να πάω στην σχολή,αλλα για να κάνω ενα project.
Τωρα που τελειωνουμε,ενας μηνας ειναι ακομα,μας γεμιζουν με εργασιες.

Νιωθω πως εχω μπει σε ρουτινα.
Σχολη σπιτι αγγλικα σπιτι κοκ.
Μηπως υπερβάλλω;
Μου αρεσει να ειμαι σπιτι.Μαλλον οχι στο σπιτι μου επειδη υπαρχουν τα βιβλια και ο υπολογιστης.Επειδη με το που επιστρεφω μετα απο βολτα η ακομα και μετα το μάθημα,πάω κατευθειαν στο δωματιο μου.Εκει ειναι ολα.Εκει ειναι ο χωρος μου και ειναι ωρες που νιωθω να με πνίγει.
Ισως και να φταει η πολυωρη μου εκθεση στην τηλεοραση το περασμενο Σαββατοκυριακο.Να φανταστειται,δεν μου λειπει το Lost και δεν ξερω αν θελω να ξαναδω αυτη την σειρα για τις επομενες μερες.
Ο πονοκεφαλος ερχεται και φευγει.
Χτυπάει και οπως ερχεται εξαφανιζεται.
Κατι πρεπει να κανω με αυτο.Το θετικο ειναι πως το ματι μου δεν ξαναπρήστηκε (;).

Το πρωι βγηκα εξω στην βεραντα για να φαω τα Special K μου και να πιω το καφεδακι μου.
Η ΔΕΗ είχε κοψει τα κλαδια που σκιαζαν το μπαλκονι και τωρα έμπαινε άπλετο φως.
Να χαμογελάσω η να στεναχωρεθω;
Ξαφνιαστηκα.
Πηρα τα πραγματα και μπηκα σπιτι.Εβαλα ενα DvD με κινουμενα σχεδια για να χαλαρωσω τρωγωντας το πρωινο μου.Το ματι μου ομως ετρεχε προς τα εξω.
Τα υπεροχα δεντρα ειχαν σακατευτει.Δεν υπηρχε η πυκνοτητα που υπηρχε προηγουμενως.Το παραξενο ειναι πως δεν υπαρχουν καλωδια της ΔΕΗ για να εμποδιζονται απο τα κλαδια.
-Τωρα θα μας βλεπει και η απεναντι κουτσομπολα.Φτουυυ!!! σκεφτηκα και γυρισα στο μπωλ με τα δημητριακα μου.
-Μηπως αυτη τους καλεσε;Λες;
-Μπαααα.
-Οκ καλα.
Suavementeeeee besaameee αρχισε να βαρα το κινητο μου.
-Λεγεται;
-Ελα Ευγενία.Σε ξυπνησα;
-Μπα οχι.Μικυ Μαους βλέπω.
-Χαχαχα ωραια.Δεν θα πας σχολη σημερα;
-Δεν νομιζω,εχω τις εργασιες,εσυ τις εκανες;
-Για αυτο σε πηρα.Αν τις ειχες κανει,τουλαχιστον αυτη που εχουμε να στειλουμε μεχρι την Παρασκευη,γιατι εχει ερθει ο Στελιος μου και δεν προλαβαινω να την κάνω.Θα μπορεσεις να μου στειλεις με mail οτι εχεις κανει;
-Μωρε δυσκολευομαι και εγω.Αλλα οκ κατι θα κάνω.
-Νασαι καλα μωρε κοπελιά.Θα τα πουμε γιατι παμε Mambo.
-Α πουλακι μου κακοπαιρνάμε!
-(γελια στο βαθος) Φιλια ζουζου
--Καλα να περασετε και κανε και μια βουτια και για μενα.Γειαα
-Γεια..
Κλικ

Πφ!Πως μπορουν να ειναι μερικοι τοσο χαλαροι,σκεφτηκα.

Σηκωθηκα έπλυνα τα λιγοστα πραγματακια που ηταν στον νιπτήρα της κουζινας και κατευθύνθηκα προς την τουαλετα για να βουρτσίσω τα δόντια μου και να σαπουνίσω την φατσα μου.

Παω στο δωματιο ανοιγω υπολογιστη,βρισκω σημειωσεις και ξεκιναω την μελετη και καταγραφή.

Τωρα κανω διάλειμμα γι αυτο και γραφω αυτο το ποστ.

Θελω επειγόντως διακοπές κατω απο την Πανσεληνο βουτιες,σας το είπα;Ναι ναι ναι το εχω αναγκη πολυ,τυραννιέμαι..
Το θελω το θελω,το θελω...(ναι μου την σβουριξε).

Ενταξει αρκετα χαζουλεψα (new word by Eugenia).Επιστρέφω στο Excelακι μου (αχ faceακι μου)

Σι γιου σουν

Δεν υπάρχουν σχόλια: