Online reading:

web stats

21 Μαΐ 2007

Στην χώρα του (Π) ΟΤΕ

Πριν απο λιγο επεστρεψα απο την σχολη.

Ο πονοκεφαλος που με ενοχλει απο χθες συνεχιζει και σημερα.Θα παρω μια ασπιρίνη ομως γιατι δεν αντεχετε.Γενικώς αποφευγω τα φαρμακα μιας και απο δαυτα εχω "παρει" αρκετα στο παρελθον.

Το Σαββατοκυριακο ειχε ξεκουραση,Λοστ,ξεκουραση,Λοστ κλπ.Λες για αυτο να με εχει τρελλανει το κεφαλι μου;Η πολυ ξεκουραση;Ισως.Δεν ειμαι συνηθισμένη να καθομαι.Τεσπα δεν ειναι το θεμα του ποστ αυτο.

Σημερα ηρθε ο λογαριασμος του ΟΤΕ.
Οχι δεν ηρθε μεγαλος,αλλωστε δεν κανουμε πολλα τηλεφωνήματα σε κινητα,ουτε ειμαστε του στυλ μιλαω ωρες.Συγκεκριμένα ηρθε 105 ευρά.Ο προηγουμενος ηταν 188 και κατι,για να εχετε μετρο σύγκρισης.Δεν θα γκρινιαξω για αυτο.
Που λετε ανοιγω τον λογαριασμο,χαρηκα που ηταν χαμηλοτερος απο την προηγουμενη φορά και ειπα να δω την αναλυση του .

Εδώ ειναι το ζουμί.

Τα τέλη ηταν οκ,υπεραστικα μηδεν,,αστικα τοσα,κινητα τοσα,μεχρι εδω ολα καααλααα.

Πάω λιγο παρακάτω.

Αλλα τελη λογαρισμου.

Και αναρωτιεμαι τι αλλα τελη ρε μεγαλε!Και συνεχιζω να διαβαζω..

Ποσο στρογγυλοποίησης προηγουμενου λογαριασμου τοσα

Ποσο στρογγυλοποιησης τρεχοντος λογαριασμου τοσα

ΤΟΚΟΙ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ (Το εχει με κεφαλαια) τοσα

ΦΟΡΟΣ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6% τοσα

Και σας ρωταω συμπλογκίτες και συμπλογκιτισσες

WHAT THE FUCK ARE THOSE?
Ελληνιστί:Τι σκατά ειναι αυτα;

Και καλα τα ποσα στρογγυλοποιησης μεγαλη κομπινα δεν το συζητώ μιας και σε καθε λογαρισμο στο πασαρουν,αφου ειναι πολλοι που δεν τα ελεγχουν.
Οι τοκοι υπερημεριας τι ειναι;Σε τι βαζουν τοκους;Οταν ειδικα πληρώνεις στην ωρα σου νταν νταν το παραδακι.Τραπεζες ειναι;Τοκοι υπερημεριας;
Αμ το χαρτοσημο;Τι ειναι και αυτο παλι;Χαρτοσημο σε τι;

Εχετε ποτε κατσει να δειτε τι πληρωνετε και γιατι;

Δηλαδη πως την εχουν δει;

Τοκοι υπερημεριας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Ε λ ε ο ς

Δεν ειναι λεφτα το ενα ευρώ ,θα πειτε καποιοι,που στο παιρνουν γαμισιατικο (συγνωμη για το λεξιλόγιο) αλλα αν δεν εχεις αυτο το 1 ευρω , στο σουπερμαρκετ σε αναγκαζουν να αφησεις κατι απο τα ψωνια σου (δεν μου εχει συμβει αλλα το εχω δει να γινετε και με 50 σεντς).

Το ενα ευρώ για οσους ξεχασαν ειναι 340.75 δραχμες.

Εχει υποτιμηθει το ευρουδάκι.

Ειναι λεφτα.
Τα λεφτα βγαινουν με κοπο,το γνωριζετε άλλωστε όλοι σας.

Τίποτα δεν μας χαρίζετε.

Το να σου τα αρπάζουν με αυτόν τον τρόπο επειδή πατάνε στην ασχετοσύνη και την άγνοια είναι εξοργιστικό.

Πιστεύω πως παρανομούν αλλά δεν υπάρχει κανένας για να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Το μόνο που μπορώ να κάνω εγώ ως πολίτης είναι να πάω στα γραφεία τους και να τους βάλω να μου εξηγήσουν τι είναι όλα αυτά,αν δεν βαριούνται βέβαια, με αποτέλεσμα να με εκνευρίσουν και από πάνω.

Αν δω αδιαφορία θα το καταγγειλω στον συνηγορο του πολίτη.

Είναι δικαίωμα μου όταν νιώθω πως με κοροϊδεύουν,όταν νιώθω μαλάκας.

2 σχόλια:

Περιπετών είπε...

Μου φαίνεται αδιανόητο να πληρώνει καποιος στην εποχή του διαδικτύου 100 και βάλε € για τηλεφωνήματα αστικά και σε κινητα!! Εδώ πληρώνουμε 30$ για αστικά και κινητά χωρίς περιορισμούς και το βρίσκουμε και ακριβό διότι υπάρχουν λύσεις με 20$ με απεριόριστες διεθνείς, τοπικές και υπεραστικές κλήσεις. Θα μου πείτε εμείς φταίμε που συνεχίζουμε και τους τα σκάμε ενώ υπάρχουν τόσες άλλες λύσεις. Οι εταιρείες πλουτίζουν επειδή εμείς τους τα δίνουμε και δεν κάνουμε σωστές επιλογές. Και στην Ελλάδα πάντως υπάρχουν πολυ φθηνότερες εταιρείες. Ψάξε το Ευγενία.

Όσον αφορά την στρογγυλοποίηση πάντως συνολικώς βγαίνει ισορροπημένη και δεν σε κλέβουν απο αυτό μιας και άλλες φορές είναι θετική κι άλλες αρνητική.

SilentSoul είπε...

Μηπως γραφω κινέζικα;

Το θεμα μου δεν ειναι ποσα πληρωνω για αστικα και κινητα και οχι δεν θελω να πάω σε αλλη εταιρεια αν και εχω προτασεις.Δυστυχώς η ευτυχως επιμένω με τον ΟΤΕ οπως και πολλοι αλλοι.

Το θεμα ειναι τα γαμισιατικα που παιρνουν με το ετσι θελω απο τον οτε.

Στρογγυλοποιησεις προηγουμενου και επομενου ειναι σε καθε λογαριασμο.Γιατι κανουν στρογγυλοποιήση σε αυτον που εχω ενω εχει γινει σε προηγουμενο λογαριασμο;Αυτο διερωτομαι.

Μπορει να απαντησει καποιος;