Online reading:

web stats

19 Μαΐ 2007

Little moments of my life

Βρεχει απο χθες.

Ειναι ομορφα,ξερετε πια ποσο λατρευω την βροχη, αλλα ειναι περιεργα.
Εκει που φορουσαμε κοντομανικα και ειμασταν με τα σαγιοναρακια μας,αλλαζει ο καιρος.
Ευτυχως υπαρχουν τα αθλητικά και τα τζιν.
Αναρωτιεμαι ετσι θα ειναι απο εδω και περα;Θα ειμαστε οπως τα τροπικα νησια,την μια ζεστη 30 βαθμοι και το αλλαζει σε κρυο βροντες,βροχη και 10 βαθμους;Καλα ειναι αφου μουρμουρανε για λειψυδρία αλλα θελω να κολυμπήσω να πάω και καμια εκδρομούλα τωρα πριν την εξεταστική η οποια εχει καταντησει εφιαλτης εδω και μερες.Δεν βλεπω συχνα ονειρα αλλα εδω και τρεις μερες ολο οτι δινω εξετασεις,οτι πρεπει να ειμαι ετσι ,οτι δεν εχω χρονο κλπ.Γνωριζω οτι φταιει το αγχος και το σκουλικακι της επιτυχιας παραυτα το μυαλο κολλημενο εκει και δεν ξεκολλαει.Μονο οταν ειμαι διπλα στον καλο μου,χαλαρωνω ξεχναω τα παντα και ψιλοπαιρνω εναν υπνακο στα κλεφτα.Επιτελους καταλαβα γιατι το ιδιο συμβαινει και με εκεινον.Πιστευα πως ειμαι βαρετος ανθρωπος σε σημειο να κοιμίζω τον αλλο που καθετε διπλα μου στο σαλονι.
(Οκ οκ μην βαρας ματια μου αλλα ετσι νομιζα,κλασσικα εικονογραφημενα θα μου πεις αφου με τριγυρναει καποιες φορες η μαλάκυνση και η ηττοπάθεια μετα μου παιρναει ομως ε;)
Καλα το γεγονος οτι νυσταζω δεν εχει να κανει τοσο με τους εφιαλτες οσο με το οτι αργουσα να κοιμηθω λόγω εργασιών της σχολής και των προθεσμιών τους.
Μ'αρεσει ομως και ας ακουγετε μαζοχιστικό.
Να ναι καλα ο Ανδρεας που μου θυμισε πως εχω δουλιτσες να κανω ως γυναικα.
Εκτος απο μπανιο,ξυρισμα και λουσιμο του μαλλιου μου (ειναι και μακρυ το ατιμο) εχω ξεχασει πολλες αλλες λεπτομεριες.
Οπως φριδια (ευτυχως δεν εχουν γινει σαν της Μαριας της ασχημης),μασκα προσωπου αφου κανω scrub and peeling (για να ξεβουλώσω τους καημένους τους πορους μιας και ενα απλο πλισιμο με σαπουνι Dove δεν ειναι αρκετο),να βαψω τα νυχια των ποδιων (στα χερια δεν αφηνω μανικιουρι,δεν μου αρεσουν οι γυναικες με μακρυα νυχια και η μοναδικη φορα που τα αφησα καπως να μακρυνουν για να τα βαψω ηταν στο γαμο του αδελφου μου περσι πριν ενα χρονο).Χμ πλακα πλακα μολις τελειωσω απο κατι δουλιτσες που εχω στον υπολογιστη,θα κλειστω στο μπανιο για καμια ωρα.Μου χρωσταω μια ωρα.

Αρκετα με μενα.
Το προγραμμα για σημερα ειναι καπως αγνωστο με εξαιρεση το μαθημα χορου που ειναι το απογευμα.Βαριεμαι να πάω στην ΄μεσημεριανή συναντηση του Σαββατου στον Ασωτο οποτε ο καλος μου θα με βρει στο σπιτι μολις γυρισει.Χθες ειδαμε αλλα δυο επεισόδια του Lost μετα συνοδείας παγωτακίου.Πόρωση!(Ασχετο)
Οσο για αυριο ηταν κανονικα να γινει η ποδηλαταδα που σας εχω πει,αλλα με αυτον τον καιρο χλωμο το κοβω να παμε.Ισως κανα Θερισσο,καμια Ζούρβα μονοι μας ή με τους Ποδηλάτρεις τι λες μπειμπ;ή απλά Χουλ Χουλ ...θα δείξει.

Το μονο που γνωριζω ειναι οτι αυτες τις δυο μερες δεν θελω να σκεφτομαι σχολες κλπ.Θέλω να αδειασει το μυαλο μου.Η εβδομαδα που περασε ηταν πολυ δυσκολη και κουραστική και οι επομενες που θα ερθουν θα ειναι μια απο τα ιδια.
Σας συμβουλευω να κανετε και εσεις το ιδιο αν μπορεσετε,εγω θα το προσπαθησω.

Πάω να ασχολειθω με τον εαυτον μου.

Φιλακια πολλα και σας ευχομαι αυτο το Σαββατοκυριακο να μαζεψετε πολλες ομορφες στιγμες.

Byeee!!

2 σχόλια:

The Torch είπε...

Αυτό το ΣΚ δουλεύω κι έτσι ειναι η πρώτη φορά εδώ και καιρό που ο καιρός μου κάνει το χατήρι να μην στενοχωριέμαι που είμαι στο γραφείο. Ας βρέξει όσο θέλει τώρα για να μην βρέχει αργότερα. Ή τελος πάντων ας βρέχει με καλοκαιρινό μέτρο.

SilentSoul είπε...

First of all thank you Biby you are very kind.
Hope to see you here again :)

The torch εγω δεν δουλεψα καθολου,δεν ακουμπησα δεν ειδα υπολογιστη καθολου απο το μεσημερι μεχρι τωρα βραδυ Κυριακης.Ομολογω πως ξεκουραστηκα,κοιμηθηκα επιτελους και ξεφυγα απο ολα οσα με αγχωνουν.Απο αυριο αρχιζει παλι το τρεξιμο,η μελετη κλπ.Να εχεις μια υπεροχη βδομαδα :)