Online reading:

web stats

12 Μαΐ 2007

Καλη επιτυχια Ελλαδα

Ελεγα να μην γραψω αλλα τελικα αλλαξα γνωμη οπως βλεπετε.

Μετα απο ενα υπεροχο βραδυ με τον καλο μου που περιείχε κινεζικο και την ταινια "ο τελευταιος Σαμουραϊ" στο Σταρ ηρθε η σημερινή μερα και νιωθω οτι ο χρονος δεν μου φτάνει.
Ξυπνησα οκτω και μεχρι να φαω τα κορνφλεικς μου να πιω καφε περασε μια ωρα και βάλε.

Επρεπε να μαζεψω ολα τα χειμωνικα,μπλουζες μποτες κλπ,κατι που εκανα βεβαιως,μετα ειχα να παω για τα ψωνια της βδομαδας συν κατι λεπτομεριες για το αποψινο παρτακι στο σπιτι του Χριστου λογω Eurovision,το εκανα και αυτο παει,εχουμε μαθημα χορου στις 5 το απογευμα αλλα θα παω νωριτερα στο σπιτι του να βοηθησω στο συμμάζεμα αν και οκ ευκαιρια ψαχνω για περισσοτερη ωρα μαζι του,μετα τον χορο καπακι για εναν καφε,μετα σπιτι για την ετοιμασια σαλατων,κρεατικων κλπ ,ε και μετα την καταληξη την ξερετε.Θα μονολογω που εφαγα σαν γουρουνα παλι τριβοντας την κοιλιτσα μου και θα μουτζωνω την καθε ηλίθια συμμετοχη που θα ειναι ντυμενη ειτε εναστρος ουρανος,ειτε θα φαινεται ο μισος κωλος του ή της,ειτε δεν θα ακουγετε,γενικώς μετα την αποτυχια της Κυπρου καταλαβα οτι αυτος ειναι ενας διαγωνισμος καρακιτσαριας, με ελαχιστες εξαιρεσεις,και οχι επειδη δεν περασε η Κυπρος.Μια ματια στα τραγουδια που περασαν θα δειτε,οτι τουλαχιστον τα πεντε ειναι οχι απλα αθλια αλλα σαπιες ντοματες να εχουμε να ριχνουμε.

Δεν γινετε να μπερδεύεται το καθε παιδι και να ρωταει:
-Μπαμπα γιατι αυτος ντυθηκε με φτερα;και γιατι φοραει καλτσον;Εσυ γιατι δεν φορας;Φορανε και οι αντρες κραγιον;

Δηλαδη οκ εχουμε μπερδεψει την βουρτσα με την μπούτσα.Τεσπα.

Ουφ κατσε να παρω μια ανασα γιατι τα εγραψα μαζεμενα.
Εισποη εκπνοη.

Θα σας ευχηθω ενα πολυ ομορφο ΣουΚου ,να κανετε μπανακια,θα εχει πολυ ζεστη , να χαμογελατε και να ονειρευεστε.

Δεν κοστιζει και κανει καλο :)

Τα φιλια μου :*

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο με την Eurovision δεν είναι το κιτς αλλά τα καρακιτσαριά-eurovisionολόγοι που θα κατακλείσουν τις tv για 10 μέρες μετά και δυστυχώς φοβάμαι πως έρχονται σιγά και στην blogκωμόπολή μας

Adomiel είπε...

Με τέτοια "κατάσταση" που ετοιμάζετε κι εγώ όχι post αλλά ολόκληρη την Μπριτάνικα θα έγραφα...! ;-)

Να περνάς πάντα τόοοοοσο καλά...!

Περιπετών είπε...

Χμμμ και ποιός το διατηρεί και ενθαρρύνει αυτό το καρακιτσαριό;
Καλο καλοκαίρι

Ανώνυμος είπε...

Το τραγούδι που μου άρεσε εμένα ήταν αυτο με τον άνθρωπο ντισκο-μπάλα
ukraine