Online reading:

web stats

16 Μαΐ 2007

Αστροπαρατηρηση αποψε-Stargazing!!

Επιτελους καθαροι ουρανοι.

Εδω και μερες μας δεν υπαρχει φεγγαρι και ο ουρανος ειναι υπεροχος.Βγειτε κατα της δεκα εξω στο μπαλκονι σας,κοιταξτε ψηλα.Αν ειστε τυχεροι και δεν ζειτε στο κεντρο της πολης.
Ειναι μαγεία.

Ειμαι πολυ ενθουσιασμενη και οσο μπορεσα διαβασμενη ωστε να μπορώ να αναγνωρίσω αστερισμους κλπ.
Θα παμε στο Καμπανι Ακρωτηριου κατα της εννιαμισι.Θα ετοιμασω μερικα πραγματακια ετσι για την κοιλιτσα μας και θα ερθει το Κατερινιώ να με παρει μετα την δουλεια.

Χθες ξεκινησα με τον καλο μου να βλεπουμε το Lost.
Κολλήσαμε.
Ειδαμε τα τρια πρωτα επεισοδια και αν δεν ηταν μια το ξημερωμα θα συνεχιζαμε να βλεπαμε και τα αλλα.
Πωπω μονο που δεν κατουρηθηκα πανω μου σε καποιες φασεις.Πρεπει να τον εσφιξα μια δυο φορες πολυ δυνατα.

Κατα τα αλλα διαβασμα,διαβασμα και παλι διαβασμα.

Σας αρεσαν οι στιγμουλες μας απο τις εκδρομες;
Αναζηταμε ωρες για να ξαναφυγουμε.Θα δειξει.
Και πειδη ο χρονος με πιεζει θα σας φιλησω σταυρωτα και θα τα ξαναπουμε.
Καλη μου αστροπαρατηρηση.

Kisses

6 σχόλια:

The Torch είπε...

Δυστυχώς εδώ και χρόνια στην Αθήνα η αστροπαρατήρηση είναι αδύνατη. Το μόνο άστρο που φαίνεται ειναι ο αποσπερίτης (η Αφροδίτη δηλαδή).
Κι όμως κάθε φορά που βρίσκομαι εκτός πόλης το βρίσκω τόσο σημαντικό να βλέπω τα άστρα. Ειδικά να ξαπλώνω ανάσκελα το καλοκαίρι και να τα κοιτάζω. Χάνομαι στο κενό και σκέφτομαι ότι σίγουρα δεν είμαστε μόνοι μας.

SilentSoul είπε...

Ειναι υπεροχα εκει πάνω.Ο καλοκαιρινος ουρανος ειναι απιστευτα ομορφος.
Στην αρχη το ειχα παρει πολυ ελαφρια και κατεληγα να βαριεμαι σε καθε μαζωξη.Τωρα ομως εχω πορωθει απιστευτα σε σημειο να ψαχνω και διαδυκτιακα πληροφοριες για ωρες μεχρι αργα το πρωι καποιες φορες.
Χθες που κοιτουσα με το τηλεσκοπιο αναρωτιομουν αν και εκει πανω καποιος εκανε το ιδιο που εκανα και εγω και ανατριχιασα.Αλιμονο και πιστευουμε πως ειμαστε μονοι μας σε αυτη την απεραντοσυνη.

Ανδρέας Κ είπε...

Καλά, τι σοι γυναίκα είσαι εσύ βρε παιδί μου;

internet & blogging, ποδηλασία, διάβασμα, εκδρομές, αστροπαρατήρηση....

κάτι δεν παει καλά, να το κοιτάξεις!!!

κανονικά θα έπρεπε να ασχολείσαι με τα νύχια σου, κανενα σαχλόπεριοδικο, το πότε θα γίνεις επιτέλους μάνα κλπ κλπ κλπ... όπως σχεδόν όλες οι γυναίκες σήμερα... ;-)

ΥΓ Οι φωτό στο προηγούμενο πόστ είναι εξαιρετικές!

SilentSoul είπε...

Καλέ μου Ανδρέα Ειμαι μια γυναικα που εχει λιγο απο Ποντο,λιγο απο Μακεδονια,λιγο απο Κρητη.Ανακατεψε τα και πες μου τι βγάζεις :)
Ξεχασες ακομα την φωτογραφια,τον χορο και ξενες γλωσσες χιχι
Μακαρι να ειχα χρονο για περισσοτερες δραστηριοτητες.Σκεφτομαι μιας που εχω τα μαθηματα εκεινου του ζωγραφου του Ross να αρχισω και ζωγραφική τι λες; ;ρ

Ανδρέας Κ είπε...

Ερωτήσεις - σχόλια

Το Ευγενία είναι από την Πόντια γιαγια;
Κότσαρη χορεύεις;
Οι φωτογραφίες που έχεις στο προηγούμενο post είναι δικές σου;!;!;! (Εκπληκτικές)
Ψηφιακή SLR; τι έχεις; (Τυχαία πρόβλεψη: Nicon D40)
OΚ, Πόντος + Μακεδονία +Κρήτη είναι εκρηκτικό μίγμα. Εσύ όμως που ξέρεις από μίγματα, πες μου από Μακεδονία + Ήπειρο + Μικρά Ασία τι βγάζεις;
Όσο για το Ross δεν ξέρω... βλέπω τον πατέρα μου που τον βλέπει με μανία και είναι έτοιμος να ξαναπιάσει τα πινέλα... εμένα πάλι, δεν με συγκινεί!

SilentSoul είπε...

Ναι απο την Ποντια γιαγια (what a guess!).
Σαφως και χορευω Κοτσαρη :)
Οι φωτογραφιες απο Ελαφονησι ειναι τραβηγμένες απο την Κατερινα,η Λευκή Λιμνη απο μενα,τα Αφρατα απο μενα.Ολες οι φωτογραφιες εχουν βγει απο την Olympus του καλου μου,του Χρίστου.Ασε και στο Ελαφονησι εφαγε απιστευτη αμμο.
Ross rules