Online reading:

web stats

25 Μαΐ 2007

Συννεφιασμενος ουρανός

Συνήθως κοιμαμαι με τα παραθυροφυλλα ανοιχτα για να μπουν στο δωματιο μου οι πρωτες ακτινες του ηλιου.Το ιδιο εγινε και χθες.Τα αφησα ανοιχτα για να ξυπνησω με το φως αλλα ειχα βαλει και ξυπνητηρι.

Ξυπνησα μονη μου.
Υπηρχε υπερβολικη ησυχια εξω αλλα και στο σπιτι.
Ειχα καιρο να νιωσω τοση ηρεμια.
Έπλυνα την μουριτσα μου και κατευθύνθηκα στο παραθυρο.
Μουνταδα,απνοια ,ζεστη.
Απο ωρα σε ωρα θα βρεξει,σκεφτηκα.

Εφτιαξα ενα μπωλ με Κς και καθησα στο κρεββατι μου.
Αναρωτηθηκα αν θα εχει ξυπνησει και εκεινος.
Λογικα θα ειχε.
Εδω και μερες ,λογω των εξετασεων του Παλσο που ειναι αυτο το Σαββατοκυριακο,τρεχει και δεν φτάνει.Χθες για παραδειγμα ηταν κομματια.
Η πλακα ειναι πως θελει να παμε σημερα στο παρτυ χορου στην Νυχτεριδα ενω θα ειναι στο ποδι απο το πρωι και ενω θα πρεπει να ειναι το Σαββατο απο τις επτα το πρωϊ στο εξεταστικο κεντρο.
Θα δειξει.

Εγω εν τω μεταξυ ακομα παλευω με αυτα "τα δεντρα αποφασεων".
Αυτος ειναι και ο λογος που ξυπνησα πουρνο πουρνο.Μου αρεσει που ηθελα να κανω την πτυχιακη μου στα Συστηματα Υποστηριξης Αποφασεων και δυσκολευομαι στα απλα πραγματα.Τρομαρα μου!

Οφου γκρινιάζω παλι ε;

Χθες ειχαμε μαθημα αγγλικών οποτε πηγα νωριτερα για να αναμαζεψω λιγο.Απομειναρια απο την βραδυα μπαλας δεν υπηρχαν.Ισα ισα ο καλος μου ειχε μαζεψει αρκετα πραγματα και το μονο που εμενε ηταν συγυρισμα σαλονιου,να βγει ο προτζεκτορας κλπ,αντε και δυο τρια ποτηρια.
Περασαν υπεροχα και γελασαν με την ψυχη τους.Λατρευω τα ματια του οταν γυαλιζουν απο ευτυχια.Ειμαι τυχερη που το βλεπω συχνα.Μακαρι να μαζευονται συχνοτερα.

Μετα το μαθημα,οσο δεν κοιμοντουσαν τα δυο αγορια* ;ρ,πηγαμε στης Κατερινας που μας ειχε καλέσει για φαγητό.Ειχε παει η μαμα της απο το σπιτι φορτωμενη χορταρακια και γεμιστα.Ηταν αλλη μια ευκαιρια να συζητήσουμε διαφορα πραγματα.Ωραια βραδυα...

Δεν ξερω τι θα κανουμε απο την Κυριακή το απογευμα που θα τελειωσει ο καλος μου με τα των εξετάσεων μεχρι και την μερα του Αγ.Πνευματος.Η Κατερινα και ο Χριστος δεν δουλευουν,εγω σχολή και υποχρεωσεις δεν εχω.Αναλογως ορεξεως θα πράξουμε.

Ενιγουει,σας αφηνω για την ωρα.
Χμ!Δεν μου αρεσει αυτο το ποστ για καποιο λογο.
Ισως επειδη δεν το ευχαριστηθηκα οταν το εγραφα παρα ηταν ενα μηχανικό γραψιμο.
Ξερω ομως ενα πραγμα.
Υπεροχος καιρος και ας με μελαγχολεί.

Θα ηθελα να ειμαι Σαντορινι.Πειραζει;(ασχετο,οτι θυμαμαι χαιρομαι)

Τεσπα...σιγιου λειτερ αλιγειτορ,τα κεφαλια μεσα τωρα!!!

*Αγορια=Χριστος και Νικος που οταν καναμε ασκησεις παίρνανε εναν υπνακο για λίγο.
Zzzzzzzzzzzz (ανοιγμα ματιών) Zzzzzzzzzzzz

Δεν υπάρχουν σχόλια: