Ονειρο θερινής νυχτός μιας και όσοι οδηγούν αυτοκίνητο νιώθουν άρχοντες της ασφάλτου.
Δεν ειναι υπερβολή.
Είναι η αλήθεια και συνήθως οι αλήθειες φέρνουν αντιδράσεις γιατί δεν συμφέρει.
Το βλέπω καθημερινά σαν πεζός.
Να εχω προτεραιότητα λογω "Γρηγόρη" ο οδηγος να εχει το πορτοκαλί βελακι να αναβοσβήνει αλλα να το γραφει στα αρχίδια του , αντίστοιχα οι γυναίκες (δυστυχως) στο μνι τους και να τρέχουν χωρίς να κόβουν ταχύτητα.Οχι τιποτα αλλο αλλα να ακουω τα γαμωσταβριδια τους επειδη τόλμησα να διασχίσω διάβαση πεζών επειδή τόλμησα να πατήσω την άσφαλτο.
Γελοίες καταστάσεις.
Αμ το αλλο;
Ενα παιδι πανω σε ποδήλατο τραυματίστηκε σοβαρα απο εναν οδηγο αυτοκινήτου.
Ο οδηγος γυρισε σπιτι του,εχοντας ησυχη την συνείδηση του εφοσον η ασφαλτος δεν ειχε ειδικη λωριδα για ποδηλατα αρα ο δρομος του ανηκει,ενω το παιδι βρισκεται στο νοσοκομειο απο το Πασχα ευτυχώς σε ελεγχόμενη κατάσταση.
Μια ειδηση που θαφτηκε και που περασε ετσι απλα στα ψιλα γραμματα ενω θα επρεπε ολοι να ανησυχούμε για το μελλον αυτης της πολης.Καθε πόλης.
Οι ποδηΛατρεις συνέχεια κανονίζουν ραντεβου με τον Δήμαρχο και Αντιδήμαρχο της πολης αλλα το μονο που βλεπουν ειναι αδιαφορια.Δεν τους νοιάζει.
Ξεκινησε το προγραμμα Praksis ,ένα πρόγραμμα του υπουργείου Νέας Γενιάς αλλά δεν ιδρωσε το αυτι τους.
Ξερετε μεχρι που εφτασαν;
Παροτι υπαρχει και το δικο τους όνομα "υπο την αιγιδα του Δημου Χανιων" χωρις να ασχοληθουν ουτε ενα δευτερολεπτο,πηγαν και πεταξαν το ειδικο stand του προγραμματος σε μια γωνια.
Το μοναδικό διαφημιστικό μέσο πεσμένο σε μια γωνία.
Αυτα ειναι τα χαλια τους.
Οι εθελοντες-ποδηΛατρεις πηγαινοφερνουν τα ποδηλατα με δικα τους μεταφορικά μέσα,τα επιβλεπουν,κανουν τις μινι εκδρομες χωρις την παραμικρή βοήθεια από τον Δήμο.
Δεν τους εχουμε αναγκη.
Οχι.
Αλλωστε εχει μαλλιάσει η γλώσσα των ΠοδηΛατρών για ποδηλατοδρόμους αλλα το ιδιο και το αυτο.
Αδιαφορια.
Δεν ξερω γιατι τετοιο μισος για το ποδηλατο.
Ξέρετε όμως κάτι;Δεν θα γίνει το δικό τους.Όσο γυρίζουν την πλάτη,όσο δεν δίνουν σημασία ,τόσο θα μεγαλώνει το πείσμα των ΠοδηΛατρών.
Το παιχνίδι "Το φεγγάρι στην ρόδα" είχε μεγάλη επιτυχία.Η συμμετοχή του κόσμου έδωσε κουράγιο και δύναμη.Ήταν ένα μήνυμα.
Τα ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται πεζοί και ποδηλάτες θα μπορούσαν να μειωθούν σημαντικά χρησιμοποιώντας υψηλής αντανακλαστικότητας πινακίδες σήμανσης και υλικά διαγράμμισης
Παρούσα Κατάσταση
* Το 25% των δικύκλων εμπλέκονται κάθε χρόνο σε τροχαία ατυχήματα.
Γεγονότα
* Η Ελλάδα έχει θέσει στόχο την μείωση των ατυχημάτων κατά 50% το 2010 σε σχέση με το 2000.
Λύσεις
* Βελτιώστε την ορατότητα των πινακίδων σήμανσης χρησιμοποιώντας φθορίζουσα αντανακλαστική μεμβράνη υψηλής απόδοσης, η οποία είναι τουλάχιστον 3 φορές πιο φωτεινή από τις μεμβράνες τύπου ΙΙ.
* Η ορατότητα των πινακίδων είναι υψηλότερη όταν χρησιμοποιούμε φθορίζουσα μεμβράνη από μια μη φθορίζουσα μεμβράνη.
* Η υψηλής απόδοσης μεμβράνη , μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της ταχύτητας των οχημάτων και συνεπώς στη μείωση τροχαίων ατυχημάτων.
* Ακόμα για μεγαλύτερη ασφάλεια των πεζούς η χρησιμοποίηση στις διαβάσεις των πεζών αυτοκόλλητες αντανακλαστικές ταινίες διαγράμμισης .
Πλεονεκτήματα
Φθορίζουσες πινακίδες χρώματος κίτρινου-πράσινου, μπορούν να γίνουν αντιληπτές από τους οδηγούς δικύκλων κατά ένα ποσοστό 40% γρηγορότερα από τον χρόνο τον οποίο θα χρειάζονταν για να αντιληφθούν μια πινακίδα κατασκευασμένη με συμβατικά υλικά.
Κατά τη διάρκεια της νύκτας και υπό άσχημες καιρικές συνθήκες, η χρήση των πρισματικών μεμβρανών τύπου ΙΙΙ, αποτελεί τη πιο ασφαλή λύση αφού προσδίδει υψηλή φωτεινότητα στη πινακίδα κάνοντάς την αντιληπτή κατά ένα ποσοστό 50% γρηγορότερα από το χρόνο στον οποίο θα αντιλαμβανόμασταν μια απλή συμβατική πινακίδα.
Τα σχόλια της κοινής γνώμης όσον αφορά τη χρήση κίτρινης-πράσινης φθορίζουσας μεμβράνης είναι θετικά.
Οδηγοί έχετε το νου σας.
Δεν σας ανήκει ο δρόμος ούτε ο κόσμος.
Είμαστε όλοι τουρίστες στην χώρα που λέγεται ΓΗ.
Σεβασου την για το καλό σου και το καλό των παιδιών σου.
Με εκτίμηση
Μια απλή περαστική από τον κόσμο τούτο.
Με λένε Ευγενία και είμαι πεζός.
6 σχόλια:
Το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι ούτε οι δρόμοι ούτε οι σήμανση. Το πρόβλημα στην Ελλάδα και στον δρόμο όπως και στους περισσότερους άλλους τομείς της ζωής, είναι η παιδεία, η διαφθορά και η νοοτροπία του "είμαι μάγκας, όλα τα σφάζω όλα τα γαμάω". Όταν το 90% των οδηγών πήρε το δίπλωμα όχι με εξετάσεις αλλά με αντικαταβολή και όταν τους λες πως έτσι συμβάλουν και στην τραγική κατάσταση στους δρόμους αλλά και στην συνέχιση της διαφθοράς, αυτοί σου λένε "εγώ θ'αλλάξω το σύστημα;", ε τότε τι περιμένεις;
Δυστυχώς έτσι είναι περιπετών έχεις δίκιο.... γι' αυτό μια απλή διαγράμμιση δεν φτάνει.
Με λένε karry και είμαι ποδηλάτισσα
Στην Eλλάδα το Αμστερνταμ είναι γνωστό λόγω των coffeeshops του... Μασ-τούρισμ που λένε... χαχαχαχα... εγω το αγαπώ για τους ποδηλάτες του...
Εχεις πάει;
Να πας, αν δεν έχεις πάει παρακαλώ.
Πάρε και ενα φιλάκι για το πολύ ωραίο comment που μου άφησες χθες.
Σήμανση αλλά και παιδεία είναι σημαντικά θέματα στο δρόμο και η αλήθεια είναι ότι μας λείπουν και τα δύο. Και δυστυχώς το ένα σχετίζεται με το άλλο. Και εξηγούμαι.
Σε όλη την Ελλάδα εκτός από την κακή σήμανση δεν υπάρχουν και διαγραμμίσεις. Δείξτε μου στο κέντρο της Αθήνας μία διάβαση πεζών που να μην έχει μαυρίσει από τα φρένα ή την εκκίνηση. Ξαναβάφτηκε ποτέ; Όχι βέβαια. Στο αεροδρόμειο Χιθροου η υπηρεσία βαφής των διαγραμμίσεων απασχολεί 150 άτομα! 150 άτομα!!!
Στην Αθήνα δεν υπάρχουν γραμμές για να τις σέβεται κανείς, άρα γιατί να μην στρίψει στο παλλόμενο κίτρινο βρίζοντας, αφού δεν βλέπει την διάβαση. Γιατί να σεβαστεί τον ποδηλάτη όταν δεν σέβεται τον μοτοσυκλετιστή. Γιατί να σεβαστεί τις διαβάσεις ΑΜΕΑ στην Σόλωνος όταν είναι τόσο μοναδικές στην πόλη που μοιάζουν με φάρσα. Σου λέει τις έβαλανν για την Ολυμπιάδα. Δοκιμαστικά. Μάλλον πλάκα μας κάνουν. Αρα τις πατάω μέχρι να σβήσουν. Και που θα πάει θα σβήσουν. Και αυτές και οι όποιες άλλες γραμμές, σήματα και κανόνες.
Πολυ γουσταρω οταν διατυπωνετε τις αποψεις σας επιχειρηματολογώντας.Θα γραψω πιο συχνα για τετοια θεματα :)
Παντως αυτο με τα αυτοκολλητακια των streetpanthers σκεφτομαι να το εφαρμοσω.
Σας φιλω εναν εναν :)
Για να δούμε τι θα λέγαμε εάν πεζοδρομούσε κανείς όλα τα κέντρα των πόλεων (βεβαίως στο Ηράκλειο ένας δήμαρχος το τόλμησε και όχι μόνο δεν έπεσαν επάνω να τον φάνε αλλα΄τον έκαναν και ήρωα και τον ψηφίζουν όλοι). Πιστεύω πως όσο κι εαν οι άνθρωποι είμαστε ζώα, εάν ένας καταφέρει και ξεφύγει για λίγο από την ζωώδη κατάσταση και κάνει κάτι με μεράκι και επιμονή τότε κι άλλοι ακολουθούν. Δεν πρέπει να είμαστε απαισιόδοξοι και να προδικάζουμε πως τίποτε δεν μπορεί να γίνει.
Με λέν Αρτέμη
κι είμαι σκεϊτμπορντας
Δημοσίευση σχολίου