Online reading:

web stats

10 Μαΐ 2007

Πφφ!!!!Τι ζορικη μερα η σημερινη!!

Πριν απο λιγο επεστρεψα απο την σχολη.

Το σπαστο ωραριο δεν το μπορω.Ειχα εννια με δυο και μετα τεσσερις με επτα.

Εφτασα σπιτι τρεις παρα χωμα σκετο,αφου το λεωφορειο πάλι αργησε να ερθει,μεχρι να τσιμπολογισω μια σαλατα,να κοιταξω τις εργασιες που είχα για το μαθημα Proficiency που μας ειχε βαλει ο Χρίστος περασε η ωρα και εφυγα για σχολη.Το ενα εργαστηριο πισω απο το αλλο.Να τρεχω απο το ενα κτηριο στο αλλο,στο μεταξυ μεχρι να μπει ο καθηγητης προσπαθουσα να αναλυσω τα αποτελεσματα μιας ερευνας,θελει γραψιμο η υποθεση και αφου ξεκιναμε το μαθημα να ειμαι εκατο της εκατο συγκεντρωμενη για να καταλαβαινω τι λεει.Δυσκολευομαι αλλα εγω εκει,να το παλευω.

Σε μια ωρα εχω μάθημα οποτε ξαποστενω λιγο,κοιταζω ηλ.ταχυδρομειο,αγαπημενα μπλογκς.
Ετσι ειδα οτι η Lili μου ειχε δωσει πάσα για ένα ερωτηματολόγιο.
Αναρωτιεμαι ποιανου ιδεα ειναι ολο αυτο.Ξεκινησαν απο αγαπημενες ταινιες,με ιστοριες χωρις τελος κλπ.Σε δουλεια να βρισκομαστε,λες και ολη μερα καθομαστε και σκρατς σκρατς με τζουγκρανα.
Ξερω γκρινιαζω,αλλα δικος μου χωρος ειναι οτι θελω κανω.Αφηστε που ολη μερα δεν μιλουσα για τιποτα αλλο ,παρα για εξεταστικες,λογισμους,μηχανικη,και Cad.Τωρα που ειπα Cad,θελω βοηθεια.Μας εχει βαλει εργασια με σχεδιασμο που αφορα σωληνες,γωνιες,βανες κλπ με χρησιμοποίηση αυτου του προγραμματος καθώς και κοστολογηση εγκαταστασης .Αν υπαρχει καποιος μηχανολογος μηχανικος,οποιοσδηποτε που να σκαμπαζει απο τετοια προβληματα ας επικοινωνησει μαζι μου στο mail που υπάρχει στη πρωτη σελιδα του μπλογκ μου.

Ξεφυγα ομως απο το ερωτηματολογιο οποτε εχουμε και λεεεμε:

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι..


..να υπάρχει υγεια σε μενα,την οικογενεια μου και στον καλο μου.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Η σκεψη πως εχει ξυπνησει και εκεινος,τα ονειρα που εχω για το μελλον.


3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Χθες όταν αλληλογαργαλιομασταν :)

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Χμ!Καλη ερωτηση.
Τελειομανία;Οι στιγμες αποξένωσης;Γκρίνια;
Χμ!Μαλλον οχι.Η ανασφαλεια ειναι το βασικο γνωρισμα.Ναι ναι αυτο.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Εκτος απο την ανασφάλεια;Η εμμονή μου με την κουζίνα και οτι δεν ειμαι ομιλητικός ανθρωπος .Απλα καθομαι και ακουω συνηθως.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Εξαρτάτε από το λάθος και τις επιπτώσεις που θα έχει.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Δεν το εχω σκεφτει.Χμ!Μητερα Τερεζα;Μάλλον με αυτη.Μου αρεσει να βοηθαω.


8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Οσοι ειναι μαχητες του καρκίνου καθώς και οι οικογενειες τους


9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Δεν το εχω κανει ακομα :)


10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Hesse,Coehlo,Marquez,Ζισκιντ,Terry Pratchett..

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Ειλικρινια και την ωριμότητα


12.… και σε μια γυναίκα;

Ειλικρίνια


13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Οφου δυσκολα μου βάζεις.Χμ!Yannis και αλλους δυο αλλα μου ζητατε εναν :ρ


14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Δεν σφυριζω στο ντουζ,τραγουδαω


15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Ντεμιαν


16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

Α ειναι πολλες!Για να μην αδικησω καμια,δεν θα σας πω.


17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;


Γιοχάνες Βερμέερ


18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

Μωβ,κοκκινο,πορτοκαλι,πράσινο.Εχω ενα ;ρ

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Ο πολεμος με το lemfoma non Hodgkins.Το νίκησα.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Μαργαρίτα,ρακομελο.Σπανια ομως πινω.Εχω κοψει κακες συνήθειες.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που δεν ειμαι περισσοτερο αποφασιστική.Εχω χασει χρόνο.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

Το ψέμα και την κατινια στις γυναικες.

23. Όταν δε γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Ουυυυ απο που να ξεκινήσω.Ολα με οσα ασχολούμε ειναι αγαπημενα αλλιως δεν θα ασχολιομουν.Αλλα οκ αφου επιμένετε Ο χορος και η ποιηση.


24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Μη χασω κοντινο μου πρόσωπο και φυσικα μην επιστρεψει η αρρωστια.


25.Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Οταν δεν θελω να πληγώσω τον αλλο.Το αποφευγω ομως γιατι δεν ειμαι καλη στο να υποκρινομαι.

26. Ποιο είναι το μότο σας;

Οτι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Οταν πια θα εχω ζησει την ζωη μου.Θελω να φυγω πλήρης ημερών και αν γινετε πριν απο τον σύντροφο μου.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Το γιατί.Εχει πολλα "γιατι" να απαντήσει.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Στα high μου γιατι αλλιως θα μου σβουριξει αγρια.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν πήγες σχολή με ποδήλατο;
Επί της ευκαιρίας. Ωραία η καλλιτεχνική ασπρόμαυρη φωτογραφία σου :)

SilentSoul είπε...

Καλημερα σου.
Η σχολη ειναι στο ακρωτηρι παρα ειναι μακρυα για μενα για να παρω ποδηλατο αλλοι το κανουν αλλα εγω δεν εχω αυτες τις αντοχες.Ειναι και η ηλικια βλεπεις :ρ.Καλα ειναι και τα Μεσα Μαζικης μεταφορας απλα μερικες φορες ειναι τελειως εκτος προγραμματος.Τεσπα

Σε ευχαριστω για το κοπλιμαν :)

Ανώνυμος είπε...

Ξέρω που είναι η σχολή σου :). Ξέρω έναν φίλο κοντό και χοντρό που το έκανε στα 25 :) Άρα και συ μπορείς. Πόσα χμ είναι πήγαινε; 16 20;

Ανώνυμος είπε...

Ωραιες μουσικες...