Online reading:

web stats

4 Μαΐ 2007

Επιτέλους Παρασκευή

Ειμαι στην σχολή από το πρωϊ.

Τα ματια μου κανουν αστερακια απο την πολυωρη εκθεση μου στον υπολογιστή αλλα δεν μπορω να κανω και αλλιως.Το προγραμμα πανω στο οποιο κάνω εργασια δεν υπαρχει ουτε freeware ουτε μπορει να μου το δωσει η καθηγήτρια.

Κανω τα διαλειμματακια μου βεβαια,ενημερωνομαι απο διαφορα forums και αλλες ιστοσελιδες,γραφω στο μπλογκ οπως τώρα,κατεβαζω τραγουδια και e-books.

Το καλο στην υποθεση ειναι πως δεν εχω ορεξη για φαγητο που σημαινει οτι ο καφες και το κρουασαν που ήπια και έφαγα το πρωί με κρατάνε όρθια (αν και κάθομαι τωρα που γραφω ;ρ).Μπας και χασω κανενα κιλο ;ρ
Δεν ξερω τι θα κανουμε το Σαββατοκυριακο.Γνωριζω για το 7-8 που εχουμε χορό αυριο το απογευμα και thats it.
Θα γουσταρα καμια εκδρομούλα και αν εχει καλο καιρο γιατι οχι και καμια βουτια στην θαλασσα.Θα ηθελα περισσοτερο χρόνο με τον καλό μου.Τρεχει και εκεινος συνεχεια.Χθες στο μαθημα αγγλικών ήταν παρα πολυ κουρασμενος.Δεν τρωει σωστα,δουλευει συνεχεια.

Το καλοκαιρι προμηνύεται δύσκολο.
Δεν γνωριζω και αν προλαβω εστω ενα τριήμερο,ενα διήμερο βρε αδερφέ να την σκαμπουλαρω μαζι του καπου μακρυά από εδώ.Θα δούμε.

Δεν μπορώ να μπω και στο msn και μου την δινει.Μαλλον μπορω μεσω webmsn αλλα καθυστερει πολύ και γρρρρρ!

Τεσπα.

Ευτυχως με το να παμε εκδρομη και με το "Φεγγαρι στην Ροδα" περασε γρηγορα η εβδομαδα.

Επιτελους Σαββατοκυριακο.

Λοιπον,θα σωσω οσα εχω κανει μεχρι τωρα στο στικακι μου (memory stick) και θα τρεξω να προλαβω το λεωφορειο.Απο Δευτερα πάλι.

Το αποφασισα.


Φιλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: