Online reading:

web stats

22 Μαΐ 2007

Και η μερα δεν εχει ακομα τελειωσει..

Νιωθω εξουθενωμένη.

Το ματι εχει σχετικά ξεπριστεί,το κεφαλι μου ειναι βαρύ.

Σε καθε διαλλειμα πηγαινα στην τουαλετα για να κανω κομπρεσες και για να βαλω σταγόνες.

Τι το πειραξε την νυχτα και πριστηκε ετσι μαλλον δεν θα μαθω.Η μητερα μου το συσχετισε με τον πονοκεφαλο που ειχα απο εκεινη την μερια 2 συνεχώμενες μερες αφου εκτος από το πρήξιμο, ηταν η αριστερη πλευρα του προσωπου μου μουδιασμενη.Θέλω να πιστευω πως ειναι ασχετα αυτα τα δυο.

Ξετελεψα (τελειωσα) δυο κεφάλαια θερμοδυναμικής και εχω αλλα δυο.
Σαφως και θα ξενυχτισω για να προλαβω να διαβάσω οσο περισσοτερο μπορω.Δινω αυριο στις μια το μεσημερι.
Το ενθαρρυντικό ειναι πως μπορουμε να εχουμε μια γεματη σελιδα Α4 με τυπους καθως και τις μετατροπες μοναδων.Κατι ειναι και αυτο.

Εχω και μια εργασια στα δεντρα αποφασεων να κάνω μεχρι την Παρασκευη και αλλη μια μεχρι την αλλη Παρασκευη.Η τελευταια ειναι piece of cake,ηδη εχω κανει την μιση.

Σε λιγο εχω μαθημα αγγλικων και για πρωτη φορα απο τοτε που ξεκινησαμε δεν θα εχω κανει ασκησεις.Ελπιζω να μη σχολιαστει.Το καλο ειναι πως θα βρεθω στην αγκαλια του καλου μου και εκει θα χαλαρωσω.

Μαλλον το συμβαν το πρωινο μου χαλασε ολη την διαθεση και τωρα νιωθω σαν ζομπι χωρις διαθεση για διαβασμα.Μαλλον θα φταιει το αγχος μου να παρω καποιες μοναδες αυριο οι οποιες θα προστεθουν στην βαθμολογια του τελικου διαγωνισματος.

Σε ολα αυτα θα πρεπει να προσθεσω και την ενταση στο σπιτι λογω του θεματος της μαμας την οποια ακομα πολεμουν.


Κατα τα αλλα καλα εσεις;
Χαμογελαω ομως μπας και το μαυρο συννεφο φυγει πάνω απο το κεφαλι μου.
Οκ ξερω οτι δεν κάνει να πιεζομαι...
Αυτη ειναι ομως η Ευγενια.
Μυαλο δεν βάζει.
Θελει αυτα που εχει στο μυαλό της να γινονται και να ειναι οσο πιο κοντα στην εντέλεια.

Τεσπα.
Αρκετα γκρινιαξα.
Παω να κανω ενα ντουζ τουλαχιστον να χαλαρωσει το κορμακι μου για λιγο.

Θελω καποια στιγμη,να ξεφυγω απο βιβλια,εξεταστικες,εντασεις σπιτιου.Το ξεκινημα θα γινει απο τους γονεις,οι οποιοι νιωθουν και εκεινοι την αναγκη να πανε καπου εξω απο οσα ζουν.Το χρειαζονται.Θα πανε Ιταλια κατα πασα πιθανοτητα καπου στον Ιουνη και θα λειψουν καμια βδομαδα το πολυ δυο..

Σας φιλώ και θελω ολη την θετική σας ενεργεια για αυριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: