Online reading:

web stats

2 Μαΐ 2007

Το Φεγγαρι στην ροδα2

Ελπιζω να περασατε ομορφα χθες.

Τελικα δεν καναμε μπανιο επειδη εβρεξε αλλα περασαμε εξαιρετικα.Φαγητο και ξεκουραση μιας και το βραδυ της Δευτερας που φτασαμε στην Παλιοχωρα απλα τσεκαραμε με το ξενοδοχειο και μετα πηγαμε για ποτακι και σφηνακι.Ντιρλα γιναμε αυτο εχω να πω.Το ξημερωμα της Τριτης μας βρηκε να πινουμε σφινακια τεκιλας και στην συνεχεια κατα τις τεσσερις να χορευουμε εξω απο το αμαξι του Χρίστου με ενα τραγουδι του Καζατζιδη.Γινανε "τα αλλα" και τα εχω σε φωτογραφιες χιχιχ.

Τωρα για το Σουκου πηρατε μια γευση απο το μπλογκ του καλου μου για το τι εγινε.Θα τα γραψω και εγω αλλωστε οταν με το καλο παω σπιτι γιατι τωρα ειμαι στην σχολή.

Μαλακια εκανα που ηρθα.Ειναι πολυ βαρετα και θα μου εκανε καλο λιγη ξεκουραση.



Το απογευμα στις επταμισι θα βρεθω με τους Ποδηλατρεις για να κανονισουμε τα του παιχνιδιου "Το φεγγαρι στην ροδα".Το παιχνιδι βεβαια θα αρχισει πολυ αργα 11-12 το ξημερωμα,χρειαζεται μια οργανωση μεχρι της δεκα οπου ολοι οι "δασκαλοι" θα αρχισουν να μαζευονται.



Ανηκω στην Γραμματεια εγω και αλλο ενα ατομο και οπως καταλαβαινετε εκει θα γινει η περισσοτερη δουλεια.

Εγγραφες,λιστες,αυτοκολλητα,μαζεμα χρηματων (3 ευρω)για την συμμετοχη κλπ.

Δεν ξερω τι με ωθησε να ανεβω σημερα.Ισως η συνηθεια,ισως το οτι καμια φορα λενε πραγματα που στις σημειωσεις δεν υπάρχουν.Οπως και να εχει νιωθω πως εκανα χαζομαρα που ηρθα.Θα ζοριστω.Θα προσπαθησω να κοιμηθω λιγο το μεσημερι αν και χλωμο το κοβω.Τεεεσσσπααα!!

Σας φιλώ γιατι πρεπει να πάω για μαθημα.
Σμουατς

Δεν υπάρχουν σχόλια: