Online reading:

web stats

23 Μαρ 2007

Αυθεντικοτητα των Windows XP



Σιγουρα δεν ειμαι η μονη που στον υπολογιστη μου δεν έχω το αυθεντικό πακετο των windows XP.
Δεν ειναι θεμα τσιγκουνιας,απλα οταν ηθελα εναν υπολογιστη τον ζητησα με οσο γινετε χαμηλοτερο κοστος.Αυτο εγινε το 2003,οταν μετα την επιστροφη μου απο το νοσοκομειο και μιας και θα εμενα συνεχεια σπιτι,επρεπε με κατι να ασχοληθω.Μου προτεινε τοτε ενας φιλος μου,να το αναλαβει εκεινος.
Περσι μολις αλλαξα καρτα γραφικών.
Θελω να πω ότι μετα απο την αναβαθμιση,μου εβγαινε παραθυρακι υπενθυμίζοντας μου πως δεν εχω το αυθεντικο πακετο, σε σημειο να σπαει νευρα.Ζητησα τοτε βοηθεια απο τους φιλους μου στο "ταβανι".
Ο Βαγγέλης μου προτεινε τρεις τρόπους για να ξεφορτωθω το προβλημα αυτό.
Ο ένας όμως ηταν ευκολος για μενα που δεν σκαμπαζω τιποτα σχετικα με τα τεχνικα του υπολογιστη.
Μπηκα σε αυτο
τον συνδεσμο και εκανα βημα βημα οτι ελεγε.
Αυτη την στιγμη εχω ενα υπολογιστη χωρις τα notifications.

1 σχόλιο:

Aveline είπε...

Και σε εμένα είχε προκύψει το ίδιο πρόβλημα..απίστευτα ενοχλητικό!