Online reading:

web stats

2 Μαρ 2007

Φρουτοπία και άλλα

Όσο διάβαζα τον Παραμυθά μας δεν ξέρω αλλά έφαγα φλασιά για Φρουτοπία.

Θυμήθηκα τις ποδοσφαιρικές ομάδες τον Πανκιτρινιακό και την Κόκκινη Θύελλα.
Τον Αιμίλιο το μήλο, δήμαρχος της Φρουτοπίας.
Τον Θάνο το κολοκυθάκι, πρωταθλητής πυγμαχίας της Φρουτοπίας.
Την Μαρουλίτα το μαρούλι, αγαπημένη του Θάνου.
Τον Φραγκίσκο το φραγκόσυκο, μέγας επιστήμονας και εφευρέτης, που η τρομερή του εφεύρεση, το τρομερό Φρουκτήνος, έβγαζε τη μάνα από τους μανάβηδες και άφηνε μόνο τις βίδες. Ήταν ένας από τους βασικούς υπόπτους για την εξαφάνιση του Μανόλη του μανάβη χιχιχ
Την Πιπεριά η φαρμακόγλωσσα, γνωστή κουτσομπόλα της γειτονιάς, που δεν αφήνει κανέναν σε χλωρό κλαρί (φρούτα και μη).
Τον Βλάση το βλήτο, που δεν ηταν και τόσο βλήτο τελικά.
Τον Ανανία το πεπόνι, που είχε χάσει την βούλα του και την βρήκε με την βοήθεια του Πίκου Απίκου.
Τον Βρασίδα το κρεμμύδι, με τα πολλά πουκάμισα, που ηταν ερωτευμένος με την Μαρουλίτα.
Την Μάτα τη ντομάτα, η οποία χρησιμοποίησε τη βούλα του Ανανία για να αρέσει στον Βρασίδα.
Ο Πίκος Απίκος, ο δαιμόνιος δημοσιογράφος της εφημερίδας Τρέχα Γύρευε.Με την βοήθεια του Πίκου Απίκου απεκαλύφθη και απετράπη μια συνωμοσία, που είχε σαν σκοπό την παράδοση της εξουσίας στους αδίστακτους μανάβηδες.

Είναι μίααααα, μόνο μίααααα, η ονειρεμένη Φρουτοπίιιια
Είναι μίιιαααα, μόοονο μίιιια, δεν υπάρχει άααλλη καμμιιιία!!!

Ή τις άλλες εκπομπές...χμ η Ψαροκωστούλα την έλεγαν; Οι Μύθοι του Αισώπου με την κουκουβαγια;

Τι ωραίες εποχές!

Αυτή η μανία μου για αναζήτηση,(οταν δεν έχω κάτι να κανω κάθομαι στο google και σκαλίζω), με ώθησε να ψαξω να βρω διάφορα για τις παιδικές εκπομπές που παρακολουθούσαμε παλιότερα.

Σας έχω εκπληξη!!!!

Μπείτε εδώ Το Κτήμα της οικογένειας Σοφιανού.Θα βρείτε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.

Σας φιλώ.

Keywords:Τριβιζας,trivizas,σοφιανος,sofianos

6 σχόλια:

marl(t) είπε...

εδώ Μαρουλίτα

SilentSoul είπε...

χιχιχι Καλώς όρισες Μαρουλιτα :)

Νίνα είπε...

καλα εχω μεινει που μπηκα σε αυτο το μπλογκ!! ειχα τρελα με τη φρουτοπια εχω οοοοοολα τα τευχη ακομα!!!

απιστευτο =))))))! κι αυτο η αντιβιωση στο θυμισε?

χαχα =)

Περιπετών είπε...

Όλα τα επεισόδια πάντως της Φρουτοπίας τα έχουμε. Όποιος τα θέλει να μου πει:)

Ανώνυμος είπε...

Τα επεισόδια θα τα ήθελα, o γιος μου έχει δει κάποια, μακάρι να τα είχα για να τα ξαναδώ και εγώ....
Ξέρει κανείς κάτι για τα επεισόδια του Φρου Φρου

Unknown είπε...

Ο ΠΕΡΙΠΕΤΩΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΦΡΟΥΤΟΠΙΑΣ.....
ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΔΙΕΥΘΗΝΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.....