Online reading:

web stats

24 Μαρ 2007

Οτι ναναι ..

Εδω και τρεις μερες εχω τρομερη ημικρανια.
Οτι αναλγητικο και να παρω κραταει μονο ενα δίωρο και μετα παλι τα ιδια.
Ισως ειναι καποια αλλεργία,δεν ξερω.Κοιμαμαι και ξυπναω με αυτη την ημικρανια.Λες να φταιει που εχω να φαω κρεας πολυ καιρο;Η επεσαν παλι τα επιπεδα του σιδερου μου;Χμ ειδωμεν.
Ελπιζω να μην συνεχιστει παλι ολη μερα γιατι σημερα το προγραμμα μου ειναι ελαφρως φορτωμενο οποτε μια ημικρανια θα μου χαλασει την διαθεση.
Εφτασε η πολυποθητη μερα του σεμιναριου λατιν χορου.
Περιμενω με ανυπομονησία να παει πεντε για να παω να παρακολουθησω τεχνικες των αγαπημενων μου χορών,συν οτι θα χορευω δυο ωρες χιχ.Μετα θα παμε για το συνηθισμένο καφεδακι,ελπιζοντας παλι να μην την πατησω και να μην διαλεξω καφε με αλκοολ.Το επαθα και αυτο.Παραγγέλνω που λετε το προηγουμενο Σαββατο ενα εσπρεσακι correto.Η χαζουλα δεν ρωτησα τι ειναι αυτο το correto αλλα το ανακαλυψα μονη μου.
Εσπρεσο με σαμπουκα.Στο μεταξυ η σαμπουκα μου θυμιζει το φαρμακο που πινω πριν την αξονικη.Η μυρωδια του γλυκανισου.Ιου!Πίνω ουζο,αλλα με την σαμπουκα εχω μαλωσει.Ειναι που ειναι δυνατος καφες απο μονος του ειχε και σαμπουκα,εβαλα και ζαχαριτσα.Μπομπααα!!
Ο καλος μου ειδε τις γριματσες που εκανα και ηθελε να αλλαξουμε καφεδες.Ειχε παρει εσπρεσσο σοκολατα μπειλις παγωμενο,σε μεγαλο ποτηρι.Το ειχα παρει την προηγουμενη φορα και ειναι τελειο,αλλα ειμαι και εγωιστρια.Οσο και να μη γουσταρα να πιω αυτο που παραγγειλα,θα το επινα γιατι εξαλλου ηταν επιλογη μου,ας προσεχα.Μιλαμεεεε χααλια καφεεεες.Αυτοι οι Ιταλοι αχ αυτοι οι Ιταλοι και οι ιδεες τους.Ας βαζανε μπειλις,καλουα,κατι αλλο τελοσπαντων,αλλα σαμπουκα;Αουυυ,ιουυυ μπλιαχχχχ!!
Το σιγουρο ειναι πως παλι θα διαλεξω κατι που θα μου κινήσει την περιεργια από τον καταλογο και το οποιο δεν εχω πιει.Ειμαι και περιεργη τρομαρα μου.Θα ρωτησω ομως αυτη την φορα.Δυο φορες να πιαστω κοτσος δεν λεει.
Το βραδακι κατα της οκτώμισι θα μαζευτουμε στην Βεγγέρα,ενα εστιατόριο, φιλοι απο το "ταβανι".Επειδη θα πεσει πολύ σουβλακι και γενικως κρεας,μαλλον θα σπασω την νηστεία μπας και ειναι η αιτια που εχω τις ημικρανιες.Με το κρεας δεν τα παω καλα,ενω θα επρεπε να τρωω και συκωτάκι και μοσχαρι λογω στην περιεκτικοτητα τους σε σιδηρο,προτιμώ τα λαχανικα.Ενιγουει..

Σκεφτομαι να φτιαξω μπακλαβα.
Οχι οπως αυτον που αγοραζουμε στα ζαχαροπλαστεια αλλα απο τον αλλο με το φυστικι Αιγινης.Γνησιο πολιτικο γλυκο.Δεν ειναι δύσκολο.Θελει φυστικια Αιγινης καθαρισμενα,κανελα-γαριφαλο φρεσκοτριμμενα (δλδ τα βαζετε στο διαβολακι και τα λιωνετε,παλια δεν υπηρχαν αυτες οι ευκολιες οποτε η γιαγια μου τα εβαζε στο γουδι και τα ελιωνε με το γουδοχερι)ετσι ωστε να σας γινει μυρωδικοτατος ο μπακλαβας,φρεσκο φυλλο κρουστας και βουτυρακι γαλακτος για να βουτυρωσετε τα φυλλα.Σιροπι με ζαχαρι, μελι,ξυλακι κανελας.
Ολα τα φαγητα και τα γλυκα θελουν μερακι,αγαπη,και φαντασια.Τα ξερετε ομως αυτα.
Οταν τελικως αποφασισω να το φτιαξω,θα σας το δειξω οπως εκανα και με το γαλακτομπουρεκο :) .
ο καιρος στα Χανια ειναι υπεροχος για την ωρα.Ηλιος με δοντια μεν αλλα καλος.Χθες βροντουσε αστραφτε εβρεχε ειχε κρυο και σημερα ηλιος.Αυτα ειναι τα μυστηρια του καιρου.Ηντα να κανεις!!Μαρτης γδαρτης.

Και επειδη εχω να σιδερωσω θα τελειωσω εδω αυτο το ποστ.

Φωτογραφιες απο την εκδρομη της προηγούμενης Κυριακής καθως και περιγραφη θα βρειτε στο ποστ του Χρίστου
Αυτη την Κυριακη δεν θα παμε πουθενα γιατι έχουμε την δευτερη μερα σεμιναριου.Θα προσπαθησουμε να βγαλουμε φωτογραφιες απο το σεμιναριο για να τις μοιραστουμε μαζι σας με ολα τα παραλειπόμενα.

Σας ευχομαι να περασετε ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο,με πολλες ομορφες στιγμουλες,χαμογελα και αγκαλιες.Να σκεφτεστε παντα θετικα και αισιοδοξα.Να θυμαστε οτι μετα απο καθε καταιγιδα,παντα ερχεται η ηλιοφανεια...


Να μου προσεχετε και να μου ειστε παντα καλα

Φιλιά

1 σχόλιο:

liodara είπε...

Καλη βδομάδαααααααααα!Εγωίστρια ε??