Online reading:

web stats

21 Μαρ 2007

Εκδρομη στην Παλαιοχωρα Μερος 1

Επειδη δεν εχω εδω στο σπιτι τον οδηγο με τις πληροφοριες και χωρις αυτες οι εικονες δεν θα εχουν την ιδια αξια,θα βαλω μερικες που βγαλαμε μεταξυ μας.

Η Κατερινα μας δειχνει κατι τοιχογραφίες εξηγώντας μας τι απεικονιζουν
Ειναι ενα αντικειμενο που γνωριζει καλα μιας και ειναι αυτο που εχει σπουδάσει.
Στους Ανυδρους ενα οινομαγειρείον-Καφενείον
Χαζά παιδια χαρά γεμάτα
-Βγαλτε τον πραγματικο σας εαυτο
-Οκκκκ
-Τι καλα παιδια που ειμαστε!
-Ας χαμογελασουμε
-Με βλεπεις που σε θωρώ;Μη με βγαζεις απο αυτη την μερια δεν ειναι η καλη μου..
Κλασσικα εγω πειραματιζομαι.
Για αρχη παραγγειλαμε αυτά
Αυτο παραγγειλα εγω.Μιαμ!!!!Σαλιγκαριααα σλουρππππ!!!Ελα οχι γριματσες!ειναι τέλειος μεζες
Η Κατερινα πατζετες (δεν εμεινε ευχαριστημενη)
Ο Χρίστος μπουρέκι (ολοι συμφωνησαμε πως ηταν πολυ γευστικό σαν αυτο που φτιαχνει η μαμα της Κατερινας (χιχιχ))

Το κερασμα μετα το φαγητο.
Κερασμα εχω παρατηρησει μονο στα Χανια.
Καθε μαγαζι εχει το δικο του.Αλλος εχει σιμιγδαλενιο χαλβα,αλλος γλυκα του κουταλιου κλπ συνοδευομενο παντα απο ενα μπουκαλακι με τσικουδια
Σουρουπώνει..
Ωρα για επιστροφη στα Χανια

Δεν υπάρχουν σχόλια: