Online reading:

web stats

7 Μαρ 2007

To hoso or not to hoso?

Ειμαι σε μια ηλικια που 8α μπορουσα ανετα να ειχα ενα και δυο παιδια,οικογενεια γενικως.Επιλογη μου ειναι που δεν εχω.Δεν ημουν ετοιμη και ουτε πιστευω θα ειμαι ποτε.Αυτα γινονται τσακ μπαμ.
Μαλλον δεν ειχα βρει τον ανθρωπο εκεινο που θα μπορουσα να ζησω μαζι του μεχρι το τελος της ζωης μου.Και λέω είχα γιατι αυτο το σεναριο δεν παιζει πια.

Δεν προλογισα με αυτον τον τροπο για να σας διηγηθώ τι θα ημουν αν ,τι θα εκανα αν...
Αν...αν ..αν...αν ειχα ροδακια θα ημουν πατινι.Ναις του μιτ γιου.Τεσπα.

Η αποφαση της χθεσινης συνελευσης ηταν κατάληψη μεχρι την επόμενη Τρίτη.
Διαφορα ψηφων γύρω στις 40.
Δυστυχως έπεσα μέσα στις υποθέσεις μου.Ανοιξαν την σχολη για εγγραφες κλπ και μολις τελειωσαν την ξανακλεισαααννν.Το αποτελεσμα θελω να δω.Τι θα κερδισουν.

Ναι γρινιαζω και παραπονιεμαι.Ναι δεν πηγα στην χθεσινη συνελευση.Γιατι;Με ρωτανε γιατι!Αν σας ρωτουσα γιατι να πάω αφου ειναι ματαιο ,θα επαιρνα ως απαντηση το οτι με την ψηφο μου θα μείωνε η διαφορα των υπερ και των κατα και οτι με αυτο τον τρόπο θα εδειχνα την δυσαρεσκια μου.

Απο το 2004 εχω πάει σε απειρες συνελευσεις,με την ψήφο μου να δικαιώνεται μονο τρεις φορές.Δεν με απογοητευσε αυτο.
Με απογοητευσε το οτι οι συμφοιτητες-συναδελφοι φωναζουν,καταστρεφουν,πλακωνουν στο ξύλο καποιους αλλους( αυτο ειναι ακραιο,αλλα εχει συμβει και συμβαινει σε όλες τις σχολες),κλεινουν την σχολη,χανουμε εξαμηνα το ενα πισω απο το άλλο,προκαλουν.Αυτες τις οδηγίες εχουν ,αυτα τους εχουν πει να κανουν, αυτα κανουν.
Με απογοητευσε το οτι εχουμε μια απο τις καλυτερες σχολες στην Ελλαδα και αυτη την στιγμη μονο σχολη δεν μπορεις να την πεις.Συνθηματα παντου στους τοιχους και στο εδαφος με σπρει,αφισες κολλημενες οπου δεν υπαρχει σπρει,αιθουσες διδασκαλιας με καρεκλες καταστραμενες με εξαιρεση το αμφιθεατρο που ακόμα καλα κρατει,ο χωρος των αθλητικων δραστηριοτητων διαλυμενος.
Με απογοητευσε που δεν υπαρχει σεβασμος αλλα περιμενουν να τους σεβονται.
Με απογοητευει που η φωνη όσων θέλουν να σπουδάσουν δεν θα ακουστει ποτε.Την πνιγουν.Η φωνη των συμφεροντων ειναι πιο βροντερη.Και μη μου πειτε πως ολοι θελουν να σπουδασουν γιατι εδω γελανε.Υπαρχουν ατομα που θελουν πολιτικη καριερα,υπαρχουν ατομα που ειναι στην σχολη επειδη οι γονεις τους το θελουν,υπαρχουν ατομα στην σχολη που ειναι χρονια φοιτητες που ουτε εχουν να χασουν κατι αλλα ουτε και να κερδισουν.
Με απογοητευει να βρεπω απεναντι φοιτητες να μαζευονται σε γραφειο που εχουν νοικιασει (οχι αυτοιβεβαια αλλα το κομμα τους) για να συνενοηθουν για πορειες κλπ υπο την επιβλεψη γνωστου πολιτικου στα Χανια.
Απογοητευομαι που υπαρχουν κομματόσκυλα ακομα και στην σχολη εις βάρος αλλων φοιτητων.
Απογοητευτηκα οταν σε εκπομπη στον ΑΝΤ1 με καλεσμενους φοιτητες απο ολες τις παραταξεις και την Γιαννάκου (η οποια δεν αρνηθηκε να ερθει σε αντιπαραθεση μαζι τους),οι φοιτητες δεν ξέρανε τι να ρωτησουν και πως να το ρωτησουν.Καθε απαντηση της Γιαννακου ηταν τοσο αποστομωτική που εβλεπες την απογνωση στα προσωπα των παιδιων.Τους επιασε αδιαβαστους.Τους εκανε ρεζιλι.

Εγω πτυχιο καποια στιγμη θα πάρω.Ειτε με την ψηφιση του νομου ειτε οχι.Ας μην γελιόμαστε.Η Γιαννακου ειναι σκληρο καρύδι.Δεν θα αλλαξει γνώμη.Μονο αν αλλαξει η κυβερνηση δεν θα ψηφιστεί και οχι μονο δεν θα ψηφιστεί αλλα θα επαναφερουν τον νομο της βασης του 10,με ολα τα τουβλα να εισάγονται στις σχολες οπως γινοταν παλιοτερα.
Θυμαστε τον φοιτητη που περασε στην σχολη θεσσαλονικης γερμανικη φιλολογια με ποσο περασε;Με 1,5;Ποσα ΤΕΙ δημιουργηθηκαν εξαιτιας αυτης της προτασης και τα οποια ειναι αδεια;Ειχαμε γεμισει ΤΕΙ.
Οταν η Γιαννακου κατεθεσε την προταση για την εισαγωγη στο Πανεπιστήμιο με βαση το 5 πάλι αντιδρασεις είχαμε.Θυμαστε;Τοτε γιατι αντιδρούσαν;Αλλαξε κατι;Οχι.(Ευτυχώς)
Δεν λεω πως ειναι το ιδιο με το αρθρο 16.Οχι οχι.Λεω πως και παλι δεν θα αλλαξει κατι.Χμ αλλαζει τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα.Η παιδεια παει πισω.
Και μη μου συγκρίνετε την φαση εδω με την φαση παλιοτερα της Γαλλιας.Μη μου συγκρινετε την εποχη της Χουντας με ΤΟ τωρα και τους "γουρουνια μπατσοι δολοφονοι" αστυνομικους (εκει το πανε ορισμενοι φοιτητες,συγκρινοντας ενεργειες αστυνομικων με την Χουντα,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!).

ΚΑΑΑΑΜΙΙΙΙΑΑΑΑ ΣΧΕΣΗ.

Γιαυτο δεν παω στις συνελευσεις λοιπον.Μια ψηφος οσο σημαντικη και αν ειναι δεν θα φερει την ανοιξη στην παιδεια,ουτε θα καταφερω να μην γίνει καταληψη.Το μονο που θα κερδισω ειναι ενα ποτηρι καφε στο κεφαλι,κιμωλιες στο ματι,τα αυτια μου κουδουνια,φωνη νταλικιερη,καπνο στα πνευμονια μου...
Και θα μεινω σε αυτο που μου ειπε ο συμφοιτητης μου."Ευτυχως που δεν ηρθες..."
*******************************************************************************

Κανω Edit αυτο το βιντεακι για να καταλάβουν καποιοι τον λογο που επαψα να συμμετέχω στις συνελευσεις.Οχι πως τους αφορα αλλα δεν μπορω τις μαλακιες.


ΑΣΟΕΕ
">

Υπερβολη;Οχι εχει συμβει και εδω παρομοια κατασταση.Μαρουλια δεν εχουν σκεφτει ακομα να φερουν και ελπιζω να μην φτασουν και σε αυτο το σημειο αν και τους εχω ικανους για ολα.Πετανε ομως αλλα πραγματα στα οποια αναφερθηκα.
Σε αυτο το τριπακι σορρυ κυριοι δεν θα μπω.Στην συνελευση δεν παω για χαβαλε.Η συνελευση γινετε για συζήτηση και οχι για να την μετρατρεψουν καποιοι σε ζωολογικο κηπο.Δεν θα παιξω κανενος το παιχνιδι.Ειναι ευκολο να λενε μεγαλες κουβεντες για να κερδισουν εντυπωσεις και να προσπαθουν να την πουν στον αλλο που εχει αντιθετη αποψη απο αυτους.

Συνελευση ΤΕΙ Κρητης

8 σχόλια:

Infrared είπε...

asxeta me tin apopsi mou peri tou arthrou 16 kai ti prepei na ginei, i apopsi oti tipota den allazei, giati na symmetasxo, exei dosei tosi dynami stous organomenous syndikalistes na kateythynoun tis zoes mas.

ps: des kai tin kali pleyra, perissoteros eleytheros xronos gia astroparatiriseis.

SilentSoul είπε...

Το "αφου δεν θα βγει τιποτα γιατι να συμμετεχω" δεν παιζει.Αν βγηκε αυτο απο ολο το κειμενο μαλλον εγω δεν εκφραζομαι σωστα.
Δεν γυριζω την πλατη μου.
Ειμαι απογοητευμενη και ειμαι σιγουρη πως δεν καταλαβαινετε τι θελω να πω.

Θα προτιμούσα να ειμαι στην σχολη απο της 9 το πρωι μεχρι 8 το βραδυ,να ζοριζομαι με τα μαθηματα και παραυτα να ασχολουμε με τα χομπυ μου τον υπολοιπο χρόνο.

Με η χωρις την σχολή,χρόνος για αστροπαρατηρησεις παντα υπαρχει.Καθαρος ουρανος δεν υπαρχει :ρ

Infrared είπε...

sygnomi an parexigisa!

Περιπετών είπε...

"Μια ψηφος οσο σημαντικη και αν ειναι δεν θα φερει την ανοιξη στην παιδεια,ουτε θα καταφερω να μην γίνει καταληψη"

To πρόβλημά σου, και το πρόβλημα όλων μας, είναι πως νομίζουμε πως αξίζουμε οσο μια ψήφος. Αυτό είναι άκρως ατομικιστικό δυστυχώς και είναι η κραταιά άποψη και νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας. Δεν είσαι η μόνη που σκέπτεσαι έτσι Ευγενία. Εάν βάλεις τις εκατοντάδες άλλων φοιτητών που έχουν ακριβώς τις ίδιες σκέψεις είστε η πλειοψηφία. Αυτό κατ'επέκτασην ισχυει σε όλη την κοινωνία. Νομίζουμε πως είμαστε μικροί και λίγοι διότι βλέπουμε μόνο τον εαυτό μας.

Το έχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπώ όσο κλισέ κι εάν ακούγεται. Το αντίθετο οποιουδήποτε καλού και θετικού είναι η αδιαφορία. Και ακόμη κι εάν έχουμε άποψη, εάν δεν την πραγματώνουμε τότε η στάση μας ισοδυναμεί με αδιαφορία.

SilentSoul είπε...

Δεν ξανα γραφω για το Πολυτεχνειο Νικο.
Τελος...
Άλλα λεω άλλα καταλαβαίνετε γιατι ετσι βολευει,αλλου το πατε και δεν ξερω γιατι...

Οχι αλλο φτάνει...Ως εδώ.

Περιπετών είπε...

Δεν βολευέι προφανώς καθόλου έτσι κανέναν. Ίσως εσύ καταλαβαίνεις άλλα απο αυτά που λέμε. Το πρόβλημα δεν ειναι το πολυτεχνία αλλά η συμπεριφορά αυτή σε οποιαδήποτε έκφανσή της στην κοινωνία.

Δεν νομίζω πως υπάρχουν περιθώρια παρεξήγησης στο όλο κείμενο. Ή κάτι δεν λες οπως το αισθάνεσαι ή δεν έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου ποιά είναι η σωστή στάση.

SilentSoul είπε...

Επειδη δεν συμμερίζομαι την αποψη σου δεν σημαινει πως δεν ξερω τι μου γινετε.Εισαι εξω απο τον χορό.
Δεν γνωριζεις τι συμβαινει τωρα στο Πολυτεχνειο.Γιαυτο μη λες μεγαλες κουβεντες.Ρωτα κοντινά σου προσωπα να σε ενημερωσουν και μετα ελα να μου την πεις.

Περιπετών είπε...

Ευγενία δεν είναι κανείς έξω από τον χορό. Εξάλλου εξ'αρχής το επέκτινα σε κάθε έκφανση της πολιτικής μας ζωής. Δεν είπα πως δεν ξέρεις τι σου γίνεται επειδή δεν συμμερίζεσαι την άποψή μου. Είπα πως αντέφασκες σε κάποια σημεία.

Για το τί συμβαίνει στο Πολυτεχνείο είμαι πολύ καλά ενημερωμένος και μάλιστα απ'όλες τις πλευρές από πρώτο χέρι. Και γι'αυτό ως συνήθως όποιος βρίσκεται στην μέση και καταλαβαίνει και τους μεν και τους δε,δεν γίνεται αντιληπτός έτσι αλλά ως κάποιος που διαφωνεί και με τους μεν και με τους δε. Γι'αυτό δεν υιοθετώ τις ακραίες απόψεις και τακτικές καμίας πλευράς.