Online reading:

web stats

30 Μαρ 2007

Γκαντεμιας το αναγνωσμα



Καλα πλακα με κανεις;

Γινετε καθε μερα να συμβαινει και απο κατι;Μα καθε μερα;

Οχι δεν εχω αρνητικη διαθεση,ισα ισα.

Ειμαι πολυ καλα ,η οικογενεια μου ειναι καλα,τρεχω με τις εργασιες της σχολης σαν τον Βεγγο,ερευνω,μελετω,παραδιδω projects κατι που φυσικα γουσταρω παρα πολυ γιατι με κραταει σε εγρήγορση και ανεβαζει την αδρεναλινη μου στα υψη.

Ξεκιναω απο την Δευτερα.

Κανενα απο τα δυο ξυπνητηρια δεν χτυπησε.
Ουτε του κινητου,ουτε το επιτραπεζιο.
Το ενα το εχω βαλει στις 7 και το δευτερο 7 και μιση το πρωι.
Το βαζω νωρις γιατι θελω την ωρα μου οχι για να καλοπιστω αλλα για να φτιαξω το καφεδακι μου,να ανοιξω την τηλεοραση η το ραδιο,να φτιαξει η διαθεση μου βρε αδελφε και μεχρι της 8μισι να ειμαι ετοιμη για να παρω το λεωφορειο που φευγει 8:45 απο την Τραπεζα Ελλαδος απεναντι απο την Αγορα (μεσα στην λεπτομερια ειμαι η κουζουλή).
Ανοιξα τα ματια μου ακριβως 8 μισι!!
Ειχα χωθει κατω απο το παπλωμα και δεν ειχα καταλαβει πως ηταν μερα.Ποτε σηκωθηκα ποτε ντυθηκα ποτε εφτασα στην σταση (την δευτερη που κανει μολις ξεκινησει)δεν καταλαβα.Το προλαβα ευτυχως.Μηπως να ασχοληθω με το τρεξιμο; ουφ!Τεσπα.

Το μεσημερι στην σχολη μαθαινω πως ενας καθηγητης ειχε δωσει εργασια.Μια δημοσκοπηση που αφορουσε προθεση ψηφου.Μια φορα ελλειψα απο το μαθημα του και εδωσε εργασια χωρις να μου το πει κανεις.Το εμαθα εντελως τυχαια.Προσπαθησα να μπω σε καποια ομαδα αλλα ηταν ολες γεματες.Η παραδοση της εργασιας δεν ηταν υποχρεωτικη αλλα αν την εκανες θα συμπληρωνες το 30 % του τελικου βαθμου,σαφως και ηθελα να εμπλακω σε αυτη.Αρχισε το αγχος για μενα.

Το βραδυ πηγα πρωτη φορα στην συναντηση των ποδηλατρων,ηταν και ενας τροπος να δω τον καλο μου.
Ηταν μια συναντηση ακρως ενδιαφερουσα.Σχεδιαζουν ενα παιχνιδι τον Μαιο,μεσα στην πολη με τα ποδηλατα.Μην γελασετε με αυτο που θα σας πω,αλλα η εχω ξεχασει πως να κανω ποδηλατο,η απλα το φοβαμαι.Μη γελας σε βλεπω :(!!!Αλλα θα δανειστω ενα ποδηλατο μεχρι να φτιαξω το δικο μου,για να κανω εξασκηση μεχρι τοτε.Μικρη απο οσο θυμαμαι τον εαυτον μου ειχα ποδηλατο.Εχω φαει τα γονατα μου και ηταν αιτια το ποδηλατο και το ποδοσφαιρο (τερματοφυλακας).

Απολογισμος μερας κακα vs καλα : 2-1

Τριτη

Ξυπνησα κανονικα αυτη την φορα.Ειχα βαλει και τριτο ξυπνητηρι.Την μαμα μου ;ρ η οποια ξυπναει απο τις 6μισι για να ειναι στην δουλεια 7:15.Καποια στιγμη θα γραψω για τις τελευταιες εξελιξεις με την δουλεια της.Καλες ειναι ;)
Η Τριτη ειναι η πιο γεματη μερα της εβδομαδας απο ολες τις αποψεις.Μαθημα απο τις 9 μεχρι 8 το βραδυ σε 2 διαφορετικα κτηρια.Η μερα ηταν μουντη και ετοιμαζοταν για πολυ νερο κατι που τελικα δεν εγινε.Ολα πηγαιναν περιφημα,μεχρι την στιγμη καπου στις 4ις το μεσημερι και αφου ειχα ενα τεταρτο κενο,ειπα να πεταχτω στο μηχανογραφικο να εκτυπωσω σημειωσεις για να εχω κατι να διαβαζω μεχρι να παρουμε τα βιβλια.
Μολις τελειωσα ειπα να φυγω για να μην αργησω στην επομενη διαααλεξηηη.
Παταω κατι νερα στην σκαλα οπως την ανεβαινα,και για να μην πεσω το δεξι ποδι κρατησε κοντρα πανω στο τεταρτο σκαλοπατι και το αριστερο κρατησε κοντρα στο τριτο,ετσι οπως γονατισα στα σκαλοπατια και με τα χερια μου γεματα απο χαρτια,στηριχτικα στην αναποδη πλευρα της αριστερης παλαμης.
Πολυ πονος.Παρα πολυ πονος.
Αναμαζευτηκα σιγα σιγα,φοβουμενη μηπως υπηρχε κανενα σπασιμο με το ενα γονατο να εχει χτυπησει με δυναμη πανω στην ακρη του σκαλοπατιου.
Καποιος φοιτητης ακουσε τον γδουπο και γυρισε να δει τι ηταν,με ειδε ανασηκωνομουν και που κρατιομουν να μην ουρλιαξω.Με ρωτησε αν ηθελα βοηθεια.Του ειπα πως ολα ηταν καλα,παροτι δεν ηταν και γυρισε στην δουλεια του,ντραπηκα κιολας που σαν μοσχαρα γλιστρισα.
Δεν μπορουσα να παρω τα ποδια μου μα σιγα σιγα εφτασα στην αιθουσα που ειχαμε μαθημα.Ηταν αδεια,ο καθηγητης ηταν αρρωστος μου ειπε ενας μεταπτυχιακος που καθοταν στο γραφειο, αλλα να μην φυγω γιατι θα ερχοταν καποιος αλλος.Καθησα σε μια καρεκλα,σε καποια αλλη διπλα αφησα σημειωσεις,τσαντα.Κοιταξα τα σημεια που ενιωθα πονο.Στο δεξι ειχα ματωσει με αποτελεσμα να λερωθει το πατελονι,στο αριστερο ηταν γδαρσιμο αλλα η πληγη ηταν χαμηλα στο σημειο της καλτσας η οποια ειχε ποτιστει με αιμα.
Ειχα ακομα γυρω στις 4ις ωρες μάθημα με τις δυο τελευταιες να αφορουν εργαστηριο που αν το εχανα θα επαιρνα απουσια.
Φλυαρω μου φαινεται.Οποτε να σας τελειωσω την ιστορια.
Εφυγα για να παω σπιτι αφηνοντας πισω μου το εργαστηριο.Εστειλα στον καθηγητη mail αναφεροντας επιτυχη ολοκληρωση των εργαστηριακων ασκησεων το περσινο εαρινο εξαμηνο και οτι το μονο που ελειπε ηταν η προφορικη εξεταση.Μου απαντησε.Δεν πηρα απουσια γιατι δεν χρειαζεται να ξανακανω το εργαστηριο.Ανακουφιση.
Μιλησα στο msn με μια συμφοιτητρια μου.Της ειπα το προβλημα που ειχα με την ερευνα και μου προτεινε να μπω στην δικια τους ομαδα μιας και ειχαν βαλει ενα ατομο που ηταν περσι στην σχολη ενω φετος ειναι Αγγλια (κομπινα χιχι).
Αναρωτιεμαι αν ο Μερφυ με παρακολουθει απο ποθες και γελαει με τις ψυχρολουσιες.
Βεβαια,δεν ειχα κουραγιο να παω στην Πολιτεια για το λατιν παρτυ ουτε και ο καλος μου αφου ηταν πνιγμενος με την δουλεια του.

Απολογισμος ημερας 1-2

Τεταρτη

Δεν ειχα να παω στην σχολη αλλα να παρω τα εντυπα για την δημοσκοπηση και να κατεβω στην λεωφορο Κισσαμου,κοντα στο σπιτι μου,αφου πρωτα μαζευοταν η ομαδα στο Εverest.
Οταν εχω αγνοια για καποιο θεμα,ειμαι γεματη ερωτησεις και προβληματισμους.Δυστυχως κανενα απο τα παιδια δεν ειχε απαντηση στις αποριες μου.Απλα τους ενοιαζε να βρουν ατομα και να κανουν την ερευνα.Δεν μπορω την ανοργανωσια,με τιποτα.
Θα μου πεις ομως,σκασε και κολυμπα,αλλωστε παλι καλα που βρηκες να χωθεις.
Εσκασα και χυθηκα στην λεωφορο Κισσαμου ρωτωντας τον καθε περαστικο.Δυσκολη φαση.Μολις τους διαβαζα τις ερωτησεις γειιιαα σας,εξαφανιζολ.Μετα δυσκολίας απαντηθηκαν και τα δεκαπεντε εντυπα τα οποια περιειχαν τεσσερις σελιδες το καθενα.Ειδα την απογοητευση των ανθρωπων για ολα τα κομματα και απο τις απαντησεις τους παρατηρησα μετακινηση ψηφοφορων απο τα μεγαλα κομματα στα σχετικα μικρα,οπως το ΛΑΟΣ.Μικρο δειγμα πηρα θα μου πειτε μα και τα αλλα παιδια απο την ομαδα το ιδιο συμπεραναν.
Γυρισα σπιτι κοντα δυο το μεσημερι.Εκανα ενα ντουζακι και ετοιμαστηκα ξανα γιατι ειχα μαθημα απο τις τεσσερις μεχρι τις οκτω,Γραμμικο Προγραμματισμο και Αναλυση Δεδομένων.

Παλι μπλαμπλαριζω (δικια μου λεξη).
Η μερα τελειωσε με πιτσα και ταινια στο σπιτι του καλου μου αντι να παμε για το καθιερωμενο latin παρτυ της Τεταρτης στο Gravity.
Δεν θα μπορουσε να τελειωσει καλυτερα ;)
Αν και ουσιαστiκα, η μερα μου τελειωσε καπου τρεις το πρωι,αφου κατέγραψα, μόλις με γυρισε σπιτι,ολα τα ερωτηματολογια σε φορμα excel,τα στειλα με mail στον καθηγητη, για να παραδοσω τα χειρογραφα την επομενη μερα.

Απολογισμος 0-1

Πεμπτη

Πηγα σχολη,παρακολουθησα διαλεξεις,παρεδωσα τα ερωτηματολογια και μια εργασια,πηγα στην βιβλιοθηκη πηρα βιβλια,γυρισα σπιτι και πηγα να μαγειρεψω.
Αναβω το φως του απορροφητηρα .Παφ.Παφφφ;φτουυυ καικε το λαμπακι.
Τρωω και στο καπακι με πιανει καουρα και λοξυγκας.Ο συνδιασμός αυτών των δύο ειναι άσχημος.Ειδικα οταν ο λοξυγκας κραταει σχεδον ωρα.Ευτυχως σταματησε λιγο πριν παω με τον καλο μου σινεμα.Πηγαμε και ειδαμε "Τον Πανα" (ετσι λεγεται;),αρκετα καλη ταινια.
Η βραδυα τελειωσε καπως περιεργα.Απο την δικια μου μερια.Χαλαστηκα με κατι που δεν θα επρεπε να με χαλασει.Θελω διορθωμα σε αυτο γιατι επηρεαζω και αλλους με την διαθεση μου..


Απολογισμος 2-0

Σημερα Παρασκευη λιγο τρεξιμο.Δεν εχω μαθημα παρα μονο το παρτυ της σχολης χορου το βραδυ.Τωρα τελειωνω και μια εργασια και καλες γιορτες.
Πηγα να κανω update στο Νοκια Ν80 που εχω για να ξεκινησω να το χρησιμοποιω.Σταματησε στην μεση η αναβαθμιση,επειδη η ΔΕΗ σκεφτηκε να διακοψει για λιγο την παροχη ρευματος.
Το τηλεφωνο δεν ανοιγει απο τοτε.Πρεπει να παω σε εναν αντιπροσωπο της Νοκια.
Σκατα με μουζμουλα.
Πανω που ειχα αρχισει να πορωνομαι με τις δυνατοτητες αυτου του κινητου.
Γκαντεμιααααα!!!!

Απολογισμος 1-0 για την ωρα

Αποφασισα να μην παω στο Συνεδριο του Bookcrossing που γινετε στην Αθηνα 13-15 Απριλη αν και το επιθυμουσα απο τοτε που ανακοινωθηκε συν του οτι θα γνωριζα απο κοντα bloggers-bookcrossers και συγγραφεις.
Πολλα τα λεφτα για τοσες λιγες μερες.Εκει που θα εκανα το Χανια -Αθηνα-Χανια με 99ε ,τωρα αυτη η διαδρομη κοστιζει 260ε δηλαδη 3ις μερες θα μου κοστισουν γυρω στο πεντακοσαρικο (και βαλε) και δεν μου περισσευουν για να τα σκορπισω ετσι.
Στο Συνεδριο Αστρονομιας ομως που θα γινει στην Πατρα τον Οκτωβριο θα παω και με τιποτα δεν προκειται να το χασω,μα με τιποτα.


Θα ηθελα επισης να σχολιασω καποιες καταστασεις στην μπλογκοσφαιρα αλλα απο την αλλη,καλυτερα να μην το κανω.Οτι ειχα να πω υπαρχει σε σχολια που αφησα.
Μακαρι να ληξει το θεμα εκει .Αρκετα το ξελαστιχωσανε, για να μην πω καποια αλλη λεξη που στο τσακ ειμαι να γραψω.
Ειναι καποια πραγματα που δεν χρειαζονται αναλυση.
Μετα την αναλυση ερχεται η κατινια και απο δαυτη υπαρχει μπολικη εδω μεσα και ειναι κριμα γαμωτο.Εχει χαθει η εννοια του blogging και αναζητειτε.Ολοι ψαχνουν μια ευκαιρια να γινουν γνωστοι εκτος των τοιχων του διαδικτιου και τα κανουν μπαχαλο.Ετσι θα μου πεις δεν γινετε και εξω γιατι οχι και εδω;
Δεν θα επιτρεψω ομως να μειωνουν την γυναικα και θα με βρισκουν μπροστα τους οσοι το κανουν.Γιατι και η γυναικα ειναι ανθρωπος.



Γιατι γυναικα ειμαι και εγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: