Online reading:

web stats

9 Μαρ 2007

Απολογισμος ..

Επιτελους Παρασκευή.

Ηταν μια πολυ παραξενη εβδομαδα.

Εκλεισε πάλι η σχολή για αλλη μια φορα.

Δεν ειδα τον καλο μου παρα μονο κατι ωρες.Βρεθήκαμε Τριτη που ειχαμε μαθημα αγγλικων (Proficiency)μαζι με τον Ν,τον ειδα χθες που πηγαμε στην ταινια "300" (εξαιρετικη ταινια να πατε να την δειτε),θα τον δω και σημερα για αγγλικα και ισως για κανα ποτακι αργοτερα με Κατερινα και Ρουλα.Δεν παραπονιεμαι,δεν γινετε αλλιως ειμαστε και οι δυο πολυασχολοι,απλα παλιοτερα βρισκομασταν καθε μερα.Καλομαθα.

Προχθες τρακαρε ο αδελφός μου με το Πουντο εχοντας την νυφη μου μεσα,η οποια βρισκεται στον 3ο και κατι μηνα εγκυμοσύνης.Ευτυχως και δοξα τω θεω μονο το καπό μπηκε κατω απο το φορτηγο και οχι εκεινοι.


Μας λήστεψαν χτες.Μια γκαρσονιερα 35τμ που θα την νοικιάσουμε επιπλωμενη .
Πηγε η μητερα μου με τον αδελφο μου να την δειξουν σε μια υποψηφία νοικάρισσα αλλα η κλειδαρια δεν ηταν στην θεση της.Απώλειες μικρες..μα υποπτη η ολη φαση.Θα το ψαξω και θα επανελθω.Υποπτευομαι πως καποιος απο την πολυκατοικία την εκανε την κουτσουκελα.Είδωμεν..

Τελικα δεν πηγα στο παρτυ χορου την Τεταρτη.Εγινε λαθος συγχρονισμός,οποτε ξενέρωσα και έμεινα σπιτι.

Χθες ελαβα μια τεράστια ανθοδεσμη απο τον καλο μου,οχι επειδη ηταν 8 Μαρτη,απλα ηθελε να μου φτιαξει την διαθεση, που πιο πατο δεν εφτανε.Τα καταφερε.Ασχετα με το τι λεμε τα λουλουδια ειναι ο καλυτερος και απλος τρόπος για να σε κανει ο αλλος να χαμογελασεις.Ηταν και αιτια καζουρας απο τον μπαμπα η οποια συνεχιζει ακομα (και να πω την αληθεια μου αρεσει γιατι δεν το κανει συχνα χιχι) μιας και ξεχασα το καρτελακι πανω στην ανθοδεσμη.

Μου εστειλε ηλεκτρονικο γράμμα ενας αναγνωστης του ημερολογιου μου.
Με εντυπωσιασε αυτη η κινηση μα και με κολακεψε γιατι δεν ηξερα πως το να διαβαζει καποιος ανθρωπος (διακεκριμένος επιστημονας),για οτι κάνω στην προσωπικη μου ζωη και στην καθημερινότητα μου, θα ηταν ενας τροπος διαφυγης απο την δικια του καθημερινότητα.Ανατριχιαζω στην σκεψη μονο.Κατι μου λεει πως δεν ειναι ο μονος..

Ανοιγω παρενθεση για να μοιραστω κατι μαζι σας.
Την περασμενη βδομαδα δεχτηκα συγχαρητήρια για το θέμα "Δεν άντεξαν.." απο τον κ.Καλοδημο Δ, φυσικό και διαχειριστή μιας ιστοσελιδας ,της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λαμίας,ο οποίος δημοσίευσε στην ιστοσελίδα αυτό το άρθρο-ποστ.

Κλεινω την παρενθεση. ;ρ


Για την ταινια "300" δεν θα σας πω τιποτα.Ο καλός μου έχει πολλά να πει,τα γραφει και καλύτερα από μενα.Ο Δανίκας,την εθαψε πάλι,της εβαλε 0.Ξερει καλα απο θαψιμο.Αναρωτιεμαι τις βλεπει πριν τις κοψει η τον πιανει ο υπνος οποτε και ξυπναει στους τιτλους τελους,που πλακα πλακα στο "300" ειχε αποσπασματα απο το κομικ.
Ποιο κομικ;Η ταινια αυτη οπως και το "Sin City" δημιουργηθηκαν βασει κομικς.Γιαυτο και δεν καταλαβαινω ολους αυτους που βγηκαν και κατηγορουσαν τον σεναριογραφο και τον σκηνοθετη της ταινιας.Η ασχετοσύνη σε ολο το μεγαλειο της.Χμ μηπως αραγε και ο Δανικας γι'αυτο το πατωσε;Αν εγινε ετσι ας αλλαξει επαγγελμα γιατι κριτικος κινηματογραφου δεν ειναι.Τα ιδια εκανε και με την ταινια "Οι ζωες των αλλων" και μετα ετρεχε να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα ζητώντας συγνωμη.Παντως ολοι μεσα στο σινεμα ηταν κατενθουσιασμένοι.Το μονο μείονγια μενα ηταν ,οταν ειδα εναν πατερα με δυο αγορακια καπου 7 9 ετων.Δεν ηταν ταινια για τετοιες ηλικίες.Ανεπίτρεπτο να φερνει ο πατερας τα παιδια του σε τετοια ταινια!Ας τα παει και σε τσοντες τοτε..Τεεεεσσσππππα!

Αυτα τα ολίγα γίνανε την εβδομάδα που περασε παρα δυο μερες,τις οποιες τις υπολογίζω ως μερες χαλαρωσης και ξεκουρασης.

Φιλια

1 σχόλιο:

aneksartitos είπε...

γιατι ρα παιδια τετοια αγαπη για τα λουλουδια? αμαν....