Online reading:

web stats

5 Μαρ 2007

Καλη εβδομάδα

Εδώ Πολυτεχνείο...και νυστάζω.
Ειμαι στην σχολη για να δω αν θα κανουμε το εργαστηριο στις μία.Ήρθα βεβαια και για την εγγραφη μου στο εξάμηνο και ανανεωση πασου λεωφορείου και τριπτυχου.Δεν γράφτηκα ακόμα.
Δεν μπορείς να μπεις στην γραμματεία.Πολύ κοσμος.

Εχω και το flashaki μου εδω ,για μεταφορα δεδομενων όπως πχ φωτογραφίες απο την προχθεσινη εκλειψη σελήνης ( φωτογραφος ο Χρίστος)και φωτογραφιες απο την Κυριακή (όλοι φωτογραφίζαμε).

Νυστάζω..

Η σχολή είναι και δεν είναι γεμάτη.
Επειδή το μυαλό μου συνήθως "τρέχει" πολύ πιο μακρυά απο το κανονικο,πιστευω πως η ληξη της καταληψης έχει να κανει με ανανεωση πασων και εγγραφή στα εξάμηνα.Αυτός ειναι και ο λογος που πλακώσανε στην γραμματεια λες και μια εβδομάδα εγγραφής δεν τους φτανει.
Μακάρι να κάνω λάθος.Όπως υπολογίζω αν δεν αποφασίσουν για κατάληψη αύριο θα αποφασίσουν την επόμενη Τρίτη.Διακόσιες και βάλε σχολές είναι ακόμα υπό κατάληψη το δικό μας θα μείνει απεξω;Σιγά!

Μακάρι,μακάρι να κάνω λάθος.Είναι τόσα μαθήματα πίσω λόγω τις περσινής κατάληψης που με έχει πιάσει απόγνωση.Δεν ειναι οτι με κυνηγαει καποιος να τελειωσω κανονικα στο ετος μου.Δυσκολεύομαι ήδη πολύ.Είμαι έξω από τα νερά μου.Αυτη ειναι ομως η επιλογη μου.
Θέλω να γίνω μηχανολόγος μηχανικός στην ηλικία μου.Τρομάρα μου!
Τεεεεεσσσππάάάά!Το αφήνω γιατί αγχώνομαι.

Το Σάββατο λοιπόν μεχρι το μεσημέρι είχε τα κλασσικα του Σαββάτου .Ψώνια,συνάντηση "ταβανιού",φαγητό.Μετά πήγαμε να ξεκουραστούμε λίγο επειδή το βράδυ είχε αστροπαρατήρηση.

Βρεθήκαμε με την ομάδα κατά της έντεκα παρα είκοσι κοντά στην γέφυρα,τέρμα Σελίνου (για τους γνώστες των Χανίων).
Μεταφέραμε τον εξοπλισμό,τηλεσκόπια,κυάλια,τρίποδες , φωτογραφικές μηχανές κλπ μέσα στο γηπεδάκι.
Η σελήνη λευκή και αστραφτερή φώτιζε τα πάντα από ψηλά.
Κατά της 23:15 περίπου άρχισε η κάτω αριστερη μεριά της να σκοτεινιάζει.Ήθελε υπομονή,και καταγραφή η όλη κατάσταση.Η Κατερίνα είχε φέρει διαφορα γλυκίσματα και υλικα για να φτιαξουμε τσάι.
Στην αρχή είμασταν έξι άτομα και μετά γίναμε είκοσι.Δεν είχε δημοσιευτεί στον τοπικό τύπο τίποτα παρότι ειχαν στείλει τα παιδιά ανακοίνωση αλλά μεταδόθηκε από στόμα σε στόμα.
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν θα είχε δημοσιευτεί η αν ειχε ειπωθει απο την τηλεόραση...
Είδαμε τις φάσεις της έκλειψης,τον Κρόνο και διαφορους άλλους αστερισμούς,λεπτομέριες στο μπλογκ της ομάδας σύντομα.
Εγώ δεν άντεξα και πολύ η αλήθεια είναι.Το κρύωμα μου και η τρομερη υγρασία με αναγκασαν να πάω στο αμαξι του Χρίστου αφότου είδα βέβαια την έκλειψη και την αρχη του τελους της.Πάλι καλά που άντεξα τόση ωρα.Είχα παγώσει αλλά ο εγωισμός μου δεν με άφηνε να κάνω κάτι μέχρι που ξεπέρασα τα όρια μου και άρχισα να τρέμω.Ξεροκέφαλη full.
Ηταν ηδη δυο παρα κάτι όταν μπήκα στο αμαξι και τρεις όταν επέστρεψε κουβαλώντας σιγά σιγά τον εξοπλισμό μαζί με την Κατερίνα.Με το καλοριφερ αναμμενο με είχε πάρει ο Μορφέας οπότε δεν πήρα χαμπάρι πότε πέρασε η ώρα.Δεν μου άρεσε που έχασα το χαβαλε και την όλη φάση του τέλους.Βρήκα και εγώ ώρα να αρρωστήσω γμτ!Του χρόνου στην Συβηρία γι ατην έκλειψη του ηλίου ελπίζω να είμαι καλύτερα και πιο οργανωμένη.
Αρκετα με τις λεπτομέριες.Ώρα για φωτογραφίες.Δεν θα βάλω πολλές επειδή θα μπουν και στο μπλογκ της ομάδας,με περισσότερες πληροφορίες.

Σάββατο 3 Μαρτίου 2007
Παρόντες από την ομάδα Χρίστος ,Κατερίνα ,Στέλιος ,Δημήτρης ,Μιχάλης και εγώ.

Μέλη της ομάδας
**************
Η σελήνη στην αρχή της έκλειψης

*****************


***********


************

Η σελήνη στο τέλος της έκλειψης

Ελπίζω να πήρατε μία γεύση από το τι είδαμε εκείνο το βράδυ και σας εύχομαι να την ζήσετε αυτή την εμπειρία όποτε σας δοθεί η ευκαιρία.

1 σχόλιο:

Adomiel είπε...

Να 'σαι καλά...! Υπέροχες οι φωτογραφίες...! Πάω και στο blog της ομάδας σας για περισσότερες...!

Κι όχι εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο...! :-(