Online reading:

web stats

21 Οκτ 2009

Η Καθημερινότητα μου

Πήγα το πρωϊ και έκανα το απλό εμβόλιο.

Δεν έχει παρενέργειες πάραυτα δεν κάνει να φάω για δυο μέρες αυγό και κοτόπουλο.

Το δεξί μου χέρι, εκεί το έκανα,το νιώθω μουδιασμένο και βαρύ.

Θα περάσει.

Δεν το ξεκουράζω βέβαια,εγώ και ξεκούραση δεν πάμε μαζί.

Εχω ξεκινήσει να διαβάζω το καινουργιο βιβλιο του αγαπημένου μου φίλου Ιωσηφ Αλιγιζάκη από τους Μοντερνους Καιρούς.

Λέγεται "Κρυφα Γοήτευσε με".

Ήδη από τις πρώτες 26 σελίδες με έχει μαγεψει με την περιγραφικότητα του σε σημείο να μη θελω να σταματησεω το διάβασμα.

Μόλις το τελειώσω θα επανέλθω.

Σε λίγο έχω μάθημα οριενταλ.

Δεν έχω και πολύ όρεξη με το χερι έτσι αλλά θα πάω.

Δεν σας ειπα πως περασα χθες ε;

Υπομονη..μεχρι αυριο.

2 σχόλια:

Lili είπε...

γιατι δεν κανει να φας πουλερικά;

SilentSoul είπε...

Τι να σε πω;Ετσι μου ειπε..